自由講場

跳至

首頁

尾頁
   24


大宅

積分: 2310


1#
發表於 20-7-10 18:39 |只看該作者
開一陣又冇味,部野舊年先買,咁快發毛嗎??我怕影響bb, 有冇人知点攪?已洗隔塵網


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 20-7-10 18:42 |只看該作者
chrisbayon08 發表於 20-7-10 18:39
開一陣又冇味,部野舊年先買,咁快發毛嗎??我怕影響bb, 有冇人知点攪?已洗隔塵網 ...
隔塵網 後面有洗嗎?無就去買洗冷氣機噴剤,噴上就得容易做


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 20-7-10 18:43 |只看該作者
chrisbayon08 發表於 20-7-10 18:39
開一陣又冇味,部野舊年先買,咁快發毛嗎??我怕影響bb, 有冇人知点攪?已洗隔塵網 ...
日X城有


水晶宮

積分: 55693

虎到金來勳章


4#
發表於 20-7-10 18:43 |只看該作者
20150618bb 發表於 20-7-10 18:42
隔塵網 後面有洗嗎?無就去買洗冷氣機噴剤,噴上就得容易做

我同樓主一樣,都噴過,無咩幫助


男爵府

積分: 9880

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


5#
發表於 20-7-10 18:45 |只看該作者
回覆 chrisbayon08 的帖子

你部咩牌子?我嗰部 Panasonic 都係咁,以前部東芝用咗十幾年都冇發霉,以後唔會買 P 牌冷氣。


男爵府

積分: 6108


6#
發表於 20-7-10 18:45 |只看該作者

回覆樓主:

樓主, 試下在關冷氣前轉30分鐘抽濕mode, 因為喉管倒汗水仍留在內, 做成up 味


瑪瑙宮

積分: 133368


7#
發表於 20-7-10 18:46 |只看該作者
chrisbayon08 發表於 20-7-10 18:39
開一陣又冇味,部野舊年先買,咁快發毛嗎??我怕影響bb, 有冇人知点攪?已洗隔塵網 ...

要洗成部机


大宅

積分: 3934


8#
發表於 20-7-10 18:47 |只看該作者
chrisbayon08 發表於 20-7-10 18:39
開一陣又冇味,部野舊年先買,咁快發毛嗎??我怕影響bb, 有冇人知点攪?已洗隔塵網 ...

你個部係什麼牌子?

我部豐X牌,新買第二年,開機有異味,運行10幾分鐘才散去。用其他牌子,樂X牌,無出現呢個情況。


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 20-7-10 18:49 |只看該作者
polliebb 發表於 20-7-10 18:43
我同樓主一樣,都噴過,無咩幫助
你唔得可能其他野,但樓主都無話唔得,幾拾元都唔試下,咪叫冷氣佬上去睇,知不過睇下都要等幾日,仲要比250----300修理再計呀............老闆,你有無相放上來睇睇


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 20-7-10 18:51 |只看該作者
chrisbayon08 發表於 20-7-10 18:39
開一陣又冇味,部野舊年先買,咁快發毛嗎??我怕影響bb, 有冇人知点攪?已洗隔塵網 ...
抽出電製頭,先好噴射


大宅

積分: 2310


11#
發表於 20-7-10 18:55 |只看該作者
connietai 發表於 20-7-10 18:45
回覆 chrisbayon08 的帖子

你部咩牌子?我嗰部 Panasonic 都係咁,以前部東芝用咗十幾年都冇發霉,以後唔 ...
東芝呀

點評

connietai    發表於 20-7-10 19:00


大宅

積分: 2310


12#
發表於 20-7-10 18:58 |只看該作者
manman333 發表於 20-7-10 18:45
樓主, 試下在關冷氣前轉30分鐘抽濕mode, 因為喉管倒汗水仍留在內, 做成up 味
...
試下


水晶宮

積分: 55693

虎到金來勳章


13#
發表於 20-7-10 19:01 |只看該作者
20150618bb 發表於 20-7-10 18:49
你唔得可能其他野,但樓主都無話唔得,幾拾元都唔試下,咪叫冷氣佬上去睇,知不過睇下都要等幾日,仲要比250---- ...

唔洗咁激動嘛


水晶宮

積分: 55693

虎到金來勳章


14#
發表於 20-7-10 19:02 |只看該作者
connietai 發表於 20-7-10 18:45
回覆 chrisbayon08 的帖子

你部咩牌子?我嗰部 Panasonic 都係咁,以前部東芝用咗十幾年都冇發霉,以後唔 ...

我又係pansonic呀,上年先買,搵過panasonic上黎睇過都無幫助


男爵府

積分: 9880

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


15#
發表於 20-7-10 19:06 |只看該作者
chrisbayon08 發表於 20-7-10 18:55
東芝呀
咁可能唔關牌子事。試吓樓上講熄機前轉 dry mode。我搵代理洗咗機後好啲,但都仲有試過開機有酸宿味,可能真係濕度問題,上次個師傳叫我熄機前開大些風,不過我懶冇理佢。


象牙宮

積分: 216490


16#
發表於 20-7-10 19:08 |只看該作者

回覆樓主:

每次關冷氣前轉做風!吹一陣先至關! 只要每次都係咁做就唔會有味


大宅

積分: 2592


17#
發表於 20-7-10 19:25 |只看該作者
chrisbayon08 發表於 20-7-10 18:39
開一陣又冇味,部野舊年先買,咁快發毛嗎??我怕影響bb, 有冇人知点攪?已洗隔塵網 ...

除了洗前面冷凝片, 主要洗豬籠風扇, 一冷一熱有水點, 好多霉菌, 日日吸埋的霉味, 對健康好大影響!


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


18#
發表於 20-7-10 19:46 |只看該作者
我要搵人上黎洗

拆出黎真係嚇死人


水晶宮

積分: 52139

減齡達人勳章


19#
發表於 20-7-10 19:49 |只看該作者

回覆樓主:

我試過有1年用3m噴劑自己洗冷氣,諗住慳返1千幾百。點知洗完就一陣味up味添,死死地氣揾返原廠洗,內外機洗晒,睇住洗機時d污水黑卒卒流出來。

所以好肯定,用噴劑自己洗,其實洗唔乾淨。


水晶宮

積分: 52139

減齡達人勳章


20#
發表於 20-7-10 19:52 |只看該作者

回覆樓主:

發霉唔係計買左幾耐,麵包擺3日都發霉啦

點評

aeneas2011    發表於 20-7-11 03:05

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo