自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 37816

睛靈勳章


1#
發表於 24-6-9 17:04 |只看該作者
本帖最後由 jollyma 於 24-6-9 17:43 編輯

如果唔駛供樓,仔女讀津貼高中/大專,老婆返兼職,揾到既自己使,再問老公攞4.5-5萬一個月使費(佔9成人工) ,如果你係個老婆,咁安排覺得啲錢好唔好駛?
都係一般燈油火蠟,5,6百呎屋


伯爵府

積分: 17628


2#
發表於 24-6-9 17:20 |只看該作者
請列出各項
我地一定幫你分析


珍珠宮

積分: 37816

睛靈勳章


3#
發表於 24-6-9 17:23 |只看該作者
KINGMAX 發表於 24-6-9 17:20
請列出各項
我地一定幫你分析

都係一般燈油火蠟,冇補習,最大份係工人人工


伯爵府

積分: 17628


4#
發表於 24-6-9 17:25 |只看該作者
我地想睇怎樣洗四至五萬


水晶宮

積分: 74099

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


5#
發表於 24-6-9 17:29 |只看該作者
KINGMAX 發表於 24-6-9 17:25
我地想睇怎樣洗四至五萬

最大支出都只係請工人,咁可能呢四,五萬大部分已經變左老婆私己錢


伯爵府

積分: 17628


6#
發表於 24-6-9 17:34 |只看該作者
cecelc 發表於 24-6-9 17:29
最大支出都只係請工人,咁可能呢四,五萬大部分已經變左老婆私己錢
...
中學生也可以俾300元一日
兩個就六百元一日
鼓勵佢地多些消費



伯爵府

積分: 15465

2024年龍年勳章


7#
發表於 24-6-9 17:34 |只看該作者
外傭一個月都幾錢?除人工外


寶石宮

積分: 407017

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 24-6-9 17:37 |只看該作者
cecelc 發表於 24-6-9 17:29
最大支出都只係請工人,咁可能呢四,五萬大部分已經變左老婆私己錢
...
我覺得個老公好慘
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


侯爵府

積分: 22022


9#
發表於 24-6-9 17:40 |只看該作者
普通家庭3萬洗費應該夠,若要買名牌醫美fine dining 就唔夠。


珍珠宮

積分: 37816

睛靈勳章


10#
發表於 24-6-9 17:44 |只看該作者
esmehouse 發表於 24-6-9 17:37
我覺得個老公好慘

有同感


珍珠宮

積分: 37865

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


11#
發表於 24-6-9 17:47 |只看該作者
jollyma 發表於 24-6-9 17:04
如果唔駛供樓,仔女讀津貼高中/大專,老婆返兼職,揾到既自己使,再問老公攞4.5-5萬一個月使費(佔9成人工) ...

咁你自己覺得呢?


水晶宮

積分: 52127

減齡達人勳章


12#
發表於 24-6-9 17:49 |只看該作者

回覆樓主:

得5萬一個月,仔女都咁大,根本應該cut 工人,將d錢儲起來退休用。


大宅

積分: 4412


13#
發表於 24-6-9 17:54 |只看該作者
cecelc 發表於 24-6-9 17:29
最大支出都只係請工人,咁可能呢四,五萬大部分已經變左老婆私己錢
...

我都覺得是,小朋友又大了,不用私補,慳很多


水晶宮

積分: 74099

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


14#
發表於 24-6-9 17:55 |只看該作者
esmehouse 發表於 24-6-9 17:37
我覺得個老公好慘

水魚


大宅

積分: 1582


15#
發表於 24-6-9 18:04 |只看該作者
都拎左老公9成人工。有咩討論價值,如果拎左老公5成,就話可以討論下加唔加。
唔夠嘅話老婆一係返全日增加收入,一係cut工人。唔通叫老公放工再返多份兼職咩。


琥珀宮

積分: 182676

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


16#
發表於 24-6-9 18:08 |只看該作者
jollyma 發表於 24-6-9 17:04
如果唔駛供樓,仔女讀津貼高中/大專,老婆返兼職,揾到既自己使,再問老公攞4.5-5萬一個月使費(佔9成人工) ...

不如簡單啲講,一個女人,要老公上繳9成人工,咁就講完啦


琥珀宮

積分: 182676

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


17#
發表於 24-6-9 18:09 |只看該作者
KINGMAX 發表於 24-6-9 17:25
我地想睇怎樣洗四至五萬

人地冇話要洗喎,係要攞啫,可能儲晒做私已呢


水晶宮

積分: 65547


18#
發表於 24-6-9 18:10 |只看該作者
梗係好使啦,應該淨好多自己袋添
做佢老婆真開心


琥珀宮

積分: 182676

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


19#
發表於 24-6-9 18:10 |只看該作者
cecelc 發表於 24-6-9 17:55
水魚

奴隸


子爵府

積分: 14948


20#
發表於 24-6-9 18:15 |只看該作者
咁勁,可以拎到九成人工,再加上自己份人
係咪老公主動交俾老婆理財?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo