婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 10763


1#
發表於 05-4-5 21:02 |只看該作者

我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1174


2#
發表於 05-4-6 18:19 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

我的情況和妳一樣.我係生完BB後幾天開始的,
初時右手痛跟住左手也是,都係朝早起身特別痛.
唔yuk就唔痛,一yuk就痛.到現在剛4個月,
我初時以為"樓"親.睇婦產科醫生話水腫影響神經,
食消炎藥後無再痛,停藥後一樣痛返,睇家庭醫生話
因抱得BB多致骨膜炎,食消炎藥後無再痛,停藥後一
樣痛返,睇中醫話產後血氣唔夠,運行不到對手,
遲2-3個月後會無事,但到現在4個月重嚴重左,
後來另一位BK媽媽Rebecca(剛生完BB)亦有
這個問題,去了睇跌打後覺得有好轉,介紹我去睇,
我睇後跌打醫師話因坐月時曾感冒,令感冒菌入骨致
壓著神經所以會痛,(手腕位置因抱BB勞損過令感冒菌入侵),
如果唔理會更嚴重,我已睇左3劑,醫師話要睇多幾劑,
我覺得真的有好轉,所以我會睇多幾次,不過好肉赤,
每次差不多$300大元.

希望我地可以快d好番啦,這個問題都困擾我幾個月啦. :-(


禁止訪問

積分: 10763


3#
發表於 05-4-7 02:13 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1174


4#
發表於 05-4-7 10:33 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

睇左妳留言啦,閒些再覆.


民房

積分: 54


5#
發表於 05-4-7 13:15 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

I also hurt before but after I go to work, I seldom to hold my baby and take more rest, then around 2 months is fully recover, no need to visit doctor, my mom also like my situation and she also recover now, so think you all should temporaily not hold yr baby. Then it will recover soonest!


大宅

積分: 1174


6#
發表於 05-4-7 15:29 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

RebeccaChan,
係呀,睇跌打要包住兩隻手碗,整左做屋企野唔方便,
又唔掂得水,D藥味好勁架BB唔可以聞太多,我試過
睇完跌打抱BB,BB件衫好大陣藥味,妳一個照顧BB,
妳唔好睇跌打啦.我睇哥個跌打師傅話唔好用跌打酒搽,
會越搽越嚴重(之前試過搽跌打酒搽左幾日,真係覺得嚴重左,
更加痛).
BB比我媽咪湊,星期六日放假先自己湊返,都可以
比對手休息下,但妳要一個人照顧BB,真係無得休息,
如果我再有其他方法第一時間話妳聽啦.
妳有無睇holylai既留言呀,佢話唔抱BB一排後就無事啦,
不如妳考慮下搵家人幫下手或請賓賓姐姐啦.

holylai,
請問妳生完BB後幾耐開始痛?真係完全無抱過BB呀?
好番後會唔會間中都有些少痛呀? THANKS!!!


珍珠宮

積分: 31981

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


7#
發表於 05-4-7 15:41 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,



我生個囡時, 都有這問題, 跟住去看跌打, 150元一次, 約5 , 6 次就好番, 但一定要包住隻手, 因為要"夫藥"


珍珠宮

積分: 31981

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


8#
發表於 05-4-7 15:43 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,



我知道可以打針, 好貴架, 在中環打, 成1XXX啊


洋房

積分: 177


9#
發表於 05-4-7 15:45 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

我生個仔時,都有這問題, 跌打 say me not enough Ca. when have BB 時, so ask me to drink more milk, and do not do the hard work for hand ar, now i no problem


大宅

積分: 1174


10#
發表於 05-4-7 16:28 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

CMMANDY,
見妳話睇跌打睇左5,6次就好番,禁我就可以放心繼續睇啦,
現睇左4次個師父話要睇多幾次,我睇一對手要$260-1次,
妳睇一隻定一對呀,$150-1次好抵呀,請問個地址係邊呀?
thanks!


CMMANDY 寫道:


我生個囡時, 都有這問題, 跟住去看跌打, 150元一次, 約5 , 6 次就好番, 但一定要包住隻手, 因為要"夫藥"


珍珠宮

積分: 31981

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


11#
發表於 05-4-7 16:43 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,



係大埔的, 看一隻咋, 因為另一隻初起, 佢叫我抱BB,千祈唔好學成龍, 一定要直抱, 唔好兜住隻手


大宅

積分: 1174


12#
發表於 05-4-7 17:33 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

CMMANDY,
THANKS!


大宅

積分: 2224

陪月勳章


13#
發表於 05-4-7 19:37 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

HI HI REBECCA

我都叫REBECCA , 快些去睇醫生, 我有個朋友個家姐生完BB隻手好似我們一樣, 但她沒有理會,到現在她的仔仔7歲了隻手都沒有力, 所以我同CHERRY一樣要睇好隻手, 手對我們好重要架.....


禁止訪問

積分: 10763


14#
發表於 05-4-7 21:08 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10763


15#
發表於 05-4-7 21:12 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10763


16#
發表於 05-4-7 21:19 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1174


17#
發表於 05-4-7 21:25 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

如果做物理治療有效的話,請告訴我們呀,thanks!
等妳好消息.


侯爵府

積分: 24800


18#
發表於 05-4-12 16:28 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

Rebeccachan,
我都有呢個問題, 我個囡而家六個幾月, 響佢四個幾月大既時候左手有少少痛, 我無理後黎就好痛同腫左就貼脫苦海, 但係都無咩效於是走左去睇跌打, 醫生話我傷得好緊要, 呢種症好長手尾, 佢講左個名比我聽好長我唔記得左係咩! :-( :-(

睇左三次要針灸同瘁好鬼痛, 不過而家無腫同無咁痛, 佢叫我唔好抱咁多個囡比工人湊, 其實我都唔係抱好多, 我諗應該係自己抱既手勢唔正確成日曲埋隻手腕, 因為我問工人有無痛佢話無, 之後我盡量用右手點知而家連右手都開始覺得有少少痛, 有時夜晚訓訓下會覺得d手指有d痺添!

我諗住下星期同BB返健康院既時候問下姑娘有咩解救?
我都好d有工人同埋睇跌打老公間公司有得claim返, 不過咁痛法真係唔惦! :tongue:


禁止訪問

積分: 10763


19#
發表於 05-4-13 01:56 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 629


20#
發表於 05-4-14 15:57 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

我左手都有相同情況,我用了一支日本出的薄荷上痛膏塗在患處,然後用力捽(一定要大力少少加速血液暢行),第二日就唔痛,重覆兩三次就冇事,其實道理同趺打差不多,該藥膏是我多年前去日本旅行時'拗柴',自己在藥房買的,當時嚴重至晚上落唔到地(腫大),不過自己用藥膏'捽'了一整晚,第二日就冇事,又可以繼續shopping,所以我覺得唔可以唔郁,要適當地按摩患處先可以好番

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo