夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 16


1#
發表於 05-6-24 13:40 |只看該作者

女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

我最近做得好辛苦,想唔工作 !

但以後是不是要看老公面色做人, 是否講嘢都唔可以大聲 ?


大宅

積分: 2416


2#
發表於 05-6-24 15:01 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

BSweet ,你想唔工作有冇同老公商量過,佢讚唔讚成呀?我上年11月開始都冇做嘢,因我覺得份工好大壓力,但我老公讚成我唔做的,佢沒有俾面色我睇,但家裏[size=large]大大小小嘅事都係我負責的,我沒有煩佢,除非有些事情例外如換燈泡...我覺得自己地位同老公感情都沒有變的不過唯一一樣變咗就是以前鐘意買乜就買乜,而家就...
如果老公本身係[size=large]大男人我諗做唔做嘢都要睇佢面色


大宅

積分: 4323


3#
發表於 05-6-24 15:08 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

agree!
[quote]
corinna 寫道:
如果老公本身係[size=large]大男人我諗做唔做嘢都要睇佢面色


民房

積分: 16


4#
發表於 05-6-24 15:11 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

佢其實都大男人, 之前已經叫我唔好做, 如果日後只依靠佢,
驚兩人有事嘈吵時, 佔下風 !

上兩星期由於佢應承了的事, 我一直唔釆佢, 佢都唔 "TUM"
我, 一直冷戰了兩星期多 !


大宅

積分: 4508


5#
發表於 05-6-24 15:29 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

有些時候會發生,例如當佢份工唔係
咁穩固的時候,就會發老四.


男爵府

積分: 8049


6#
發表於 05-6-24 15:35 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

我諗我如果忍到都唔會唔做野~因為如果我唔返工,我可能要睇我奶奶面色和可能有好多說話聽
Don't worry!Be happy!


洋房

積分: 403


7#
發表於 05-6-24 15:51 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

如果你會有呢個疑問, 咁即係你都覺得有可能要睇佢面色(佢對你唔夠好, 以至你唔會將呢個可能性完全排除).

其實睇左呢度咁多人既婚姻問題, 其中一個原因令好多人走又走唔到, 離又離唔開, 求生不得求死不能, 係因為冇經濟能力. 做野唔開心, 咪搵過份囉. 做人, 無論男人定女人, 靠自己永遠講野都大聲d. 如果你仲要唔肯定係咪要睇老公面色, 你都係諗下先.


複式洋房

積分: 227


8#
發表於 05-6-24 16:06 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

真係要睇吓你老公大唔大男人啦.
我later都唔駛做工啦,因為baby出世.
我同老公好奇怪,以前同佢係男女朋友時,佢好大好大男人,我成日同佢fight. :evil:
但係一做左我老公之後就好"石"我(don't know how to write! heheh) 我媽話似係我"chuo"佢,多過我嫁佢.
宜家佢同我講野大聲啲我都話佢"太度"唔好架,要佢"太度"好啲再講多次.佢又"hun"比我玩wor.


男爵府

積分: 5206


9#
發表於 05-6-24 16:07 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?


我覺得無論點, 都應該keep住搵錢的能力, 一旦嗌交甚麼都好, 至少唔係呆坐等個老公拎錢番黎!


男爵府

積分: 7539


10#
發表於 05-6-24 16:17 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

我由結婚到依家我都冇做野,係我隻佬唔想我做,想我做全職mama,而我又覺得,自己溙係好過比人溙,所以我已經冇做野成8,9年了,但係我一直都唔駛睇佢面色做人wor,咁多年都係我勁發脾氣,佢真係好少架,但係係我發脾氣ge時候,佢係唔會立刻氹我ge,要我黑口黑面對佢兩三日,咁佢就會投降.


大宅

積分: 1786


11#
發表於 05-6-24 16:30 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

我認為其實某程度上, 係睇你們一向的相處相式.. 如果你一向都係俾佢"食住", 咁做唔做野都係一樣.

同埋, 睇下係什麼原因唔做野..例如照顧小朋友. 如果只係因為工作壓力, 其實可以搵o的較舒服的工.

不過, 我始終覺得都做野好o的... 駛自己錢, 用都用得開心o的......
url=http://www.TickerFactory.com/]


伯爵府

積分: 17844

好媽媽勳章


12#
發表於 05-6-24 20:52 |只看該作者

Re: 女人唔做

我遲 d都可能會失業
不過
我都會找 part time

面色呢 d 野就要看你們平時的相處模式喇


大宅

積分: 2899

好媽媽勳章


13#
發表於 05-6-24 21:41 |只看該作者

Re: 女人唔做

我就覺得自己要..不過就算佢無比面色你睇你自己都會比前敏感d..吓吓要問人攞錢梗有d啦..吾好唸甘多就得啦..


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 05-6-24 21:55 |只看該作者

Re: 女人唔做

我老公冇喎, 佢話我做家務同埋照顧阿女, 已經係一份工作。
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


侯爵府

積分: 24212


15#
發表於 05-6-24 22:01 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

christylai 寫道:
agree!
[quote]
corinna 寫道:
如果老公本身係[size=large]大男人我諗做唔做嘢都要睇佢面色


Agree
:-D :-D :-D :-D


已刪除用户

積分: 846


16#
發表於 05-6-24 22:07 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7751

畀面勳章


17#
發表於 05-6-24 22:22 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

我冇做嘢年幾....老公不知幾錫我....反而老公話要睇我面色做人wor 不過咁....女人此終都要keep住d食力好d....我要返工嘅話....隨時有人請


子爵府

積分: 11157


18#
發表於 05-6-24 22:22 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

女人唔返工唔等於唔使做, 你估真係可以唔揍仔唔做家務咩, 一個主內一個主外咋.... 如果個老公真係俾面色你睇, 呢d老公就真係搵你要囉.


公爵府

積分: 26488


19#
發表於 05-6-24 22:52 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

我之前決定辭工專心在家帶囝囝,是我們倆公婆的共同決定來的,加上我本身有少許積蓄和投資,所以經濟上比較獨立。而且我老公一向都很尊重/遷就我,所以我不但不用看老公面色,有時反而是我無端端發他脾氣,我真的覺得我老公有些可憐!

不過,我和老公結婚十多年來都未試過鬧大交(touch wood!),只是有時因為99的事,我面黑黑一陣遮。 :evil:


大宅

積分: 4528


20#
發表於 05-6-24 23:14 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

我都好彩老公好林,乜都比我話哂事,10年幾黎都好錫我...
見過d大男人老公.....唉,對一日就谷氣幾次,搞到fd情緒好波動,比我就頂5順..走佬..@@"


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo