夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1786


1#
發表於 05-6-28 01:01 |只看該作者

有無後悔嫁俾現在的老公

我結婚前, 都有少少後悔同現在老公結婚.. 反而婚後.. 我覺得自己好好彩... 可以嫁俾一個真係愛自己的人....同埋, 估唔到有好多家務, 他都會做....


url=http://www.TickerFactory.com/]


複式洋房

積分: 234


2#
發表於 05-6-28 08:00 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

我想下一世都嫁比佢呀
(個女初出世時,晚晚一放落床就喊,咁佢就晚晚抱住bb坐到天光,等我有覺好瞓,佢當時仲返緊兩份工架,朝早5點半就返工,這只是其中一例,佢對我真係好好呀 :-(同佢一齊十幾年,輕責我既說話都唔多過5句 ,所以我地都冇鬧過交^^)


男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


3#
發表於 05-6-28 09:25 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

初頭我都驚我地唔夾
因為係有左BB先一齊住
而家樣樣都OK
有時我唔舒服會好識就我...


男爵府

積分: 5206


4#
發表於 05-6-28 09:30 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

早一段時間, 我覺得真的後悔嫁左比我老公, 但到了現在, 我諗我唔會再胡思亂想了

我老公有好多缺點, 我都沒有太多優點!!



子爵府

積分: 13830


5#
發表於 05-6-28 09:57 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

I do not regret to marry with my husband.
Although he always makes me angry, he loves me.


別墅

積分: 815


6#
發表於 05-6-28 12:07 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

嘻~~這陣子身邊的朋友都為了自己的感情事十分的煩惱~~
我十分的慶幸~我有這一個老公~~


星期日佢看電視的時候鄭中基有一首新的歌叫無xx(不識打)
佢叫我留意歌語~~
我聽了~~哭了~~我不再後悔~~


侯爵府

積分: 21322


7#
發表於 05-6-28 12:31 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

李吳知道 寫道:
我老公有好多缺點, 我都沒有太多優點!!


好同意妳呢個講法, 無一個人係完美既!
老公做得吾夠人地好, 諗真D, 其實佢都有最大既優點, 就係接受左個横蠻無理既老婆!!


男爵府

積分: 7711


8#
發表於 05-6-28 15:08 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

同佢識0左差不多10年, 結0左婚5年.結婚前後都曾經有過好多爭執...都有後悔過嫁比佢...

係5月尾confirm 有0左.佢有第一個反應竟然話'我可以買部新DV 0拉'.

但係呢個半月裡面, 佢由不太適應將會做爸爸, 但每天對我無微不至的關懷, (包括每朝一早起身幫我煮雞蛋, 買鮮奶) .至今天証實BB因在第5週已經停止生長, 需要到醫院做刮宮.他的傷痛比我還要嚴重....

:-( :-( :-(

我相信我絕對無嫁錯, 更加相信我呢世人都唔會後悔...

我們一定會共同渡過餘下的一生
違規簽名-超版代刪


翡翠宮

積分: 76971


9#
發表於 05-6-28 15:43 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

都唔知係咪叫後悔 以前都預左佢係大男人但諗住佢讀過下書應該同我老豆 (老一背個種大男人會唔同d) 但原來係無分別的 :-| 兩公婆嗌交唔多唔少都會有 日子耐左除了嗌交後仲一年三百六十五日都係咁過無咩特別日要會慶祝日日如事都算 :cry: 但家陣發覺最難頂係覺得佢將自己快樂建築在仔女身上, 成日攪到佢地喊曬先肯收手 所以都唔知應唔應該後悔


子爵府

積分: 11157


10#
發表於 05-6-28 18:37 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

我都要下一世都嫁番比佢!!!! 佢真係對我超級好... 好多野都以我為大前題, 我鍾意做咩佢都唔會say no....


複式洋房

積分: 225


11#
發表於 05-6-28 19:04 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

一時時喇!我自從有bb之後我成日都發佢皮氣!但佢唔會穌我架,由得我嬲!個陣咪覺得後悔囉!
有時稔佢mud都唔洗我做,又會覺得佢好好囉!
[url=]kgraz[/url]


大宅

積分: 4605


12#
發表於 05-6-28 19:13 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

至今天証實BB因在第5週已經停止生長, 需要到醫院做刮宮.他的傷痛比我還要嚴重....


hihicathk,

Sorry to hear that, 唔係想你傷心多一次,有無搵多個醫生再check check,因為我嗰時有大女時,個婦產科醫生都係話我個女停止生長,要入院做刮宮,當時我兩公婆好傷心,但老公家人極力要我睇多幾個醫生去證實,終於係bb生長正常,希望唔係為你帶黎假象,但始終check清楚d為上.

Take Care!

yammyma
[img align=left]http://www.dchome.net/emote/icon/548.gif[/img]


大宅

積分: 2118


13#
發表於 05-6-28 19:23 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

少少後悔啦, 佢而家對我唔好我咪後悔囉. 但其實以前佢都對我好好, 大家都開心過既......


別墅

積分: 799


14#
發表於 05-6-28 22:19 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

我好後悔嫁俾現在的老公, if i can choice again, i will not marry with him.


男爵府

積分: 6787


15#
發表於 05-6-28 22:21 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

no


侯爵府

積分: 20146

牛年勳章


16#
發表於 05-6-28 22:29 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

unchu 寫道:
我好後悔嫁俾現在的老公, if i can choice again, i will not marry with him.

me too
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


大宅

積分: 2072


17#
發表於 05-6-28 22:44 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

以前有, 但係而家相處耐左, 大家都識得互相遷就, 又已經知道大家既性格, 所以就無物野後悔。

其實我老公真係好愛我


複式洋房

積分: 407


18#
發表於 05-6-28 22:48 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

緊係冇啦...我地拍左好耐拖先至結婚咯...成十年有多...所以都冇後悔嫁俾佢.. :lol:


複式洋房

積分: 287


19#
發表於 05-6-28 23:33 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

我就無後悔嫁俾老公..不過唔知我老公又無後悔娶我??
由拍拖到有左BB.佢到對我好好...連我亞媽到叫佢唔好甘就我


大宅

積分: 1006


20#
發表於 05-6-29 00:22 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

都冇既, 始終大家行左咁耐, 結婚果陣時大家都諗得清清楚楚係對一世既. 冇問題呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo