跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1032


1#
發表於 05-7-20 11:34 |只看該作者

你們修哂身未,怎樣修呀?

你們修哂身未,怎樣修呀?因為我仲我個大肚腩同大手臂


公爵府

積分: 28259


2#
發表於 05-7-20 11:44 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

未呀 :-( :-( 只係去左 d 水腫, 塊面冇咁漲, 個肚腩仲係有左成 5 個月咁 :-( :-(
[/url]


大宅

積分: 1004


3#
發表於 05-7-20 11:49 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我都係, 個肚仲好似越來越大, 宜家體重仲係度反旦緊, 真慘!!! :-( :-( :-(


公爵府

積分: 28259


4#
發表於 05-7-20 11:52 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

呢個 topic 唔知會唔會好快變水塘, 講起呢樣野, 個個都喊樣

[/url]


複式洋房

積分: 147


5#
發表於 05-7-20 12:11 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

hi 大家好, 我係4月23開刀生bb既媽咪, 平時比較少上來(因為要返工), 希望遲d可以多d上黎同大家分享

我成個懷孕期足足重o左42磅呀, 不過好似都好快修身(仲有7磅响身,不過已經叫touch wood執身彩了) 但就非修"晒"身law, 個肚皮重好鬆呀, 唔係好夠胆著背心喎, 講真, 要修"晒"談何容易~~~最多叫老公負全責---遲d科水整下個肚-- 嘻嘻!


公爵府

積分: 28259


6#
發表於 05-7-20 12:17 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

哇, 你已經好勁喇, 得返 7 磅, 我懷孕期都係重左 40 磅, 而家仲有成 14 磅o係身

可以去邊度整下個肚呀? 有冇人做過呢?
[/url]


大宅

積分: 1029


7#
發表於 05-7-20 12:31 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我都仲有8磅. 個肚仲有少少脹. 背脊又厚咗少少. :cry:


大宅

積分: 3441


8#
發表於 05-7-20 12:42 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我未有前100, 生時128, 而家108,,仲有8磅,,,係哂倞肚腩同個籮度,,好慘,,我最近買左OTO既修身帶,,但未開始用..希望可以慢慢減下減下咁減反,,,


複式洋房

積分: 247


9#
發表於 05-7-20 13:44 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我返工前重差7.5磅,返


複式洋房

積分: 147


10#
發表於 05-7-20 13:56 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

啱啱生完時好似瘦得快好多, 而家就直情停左落o黎, 減極都係得個吉, 而家唯有响臨訓前做下產後運動law

我問過美容院d人, 佢地話如果係開刀生既就要等半年先可以整個肚呀~
但我有個friend既太太去美容院整過, 聽講真係work喎, 不過要成萬幾蚊~~


公爵府

積分: 28259


11#
發表於 05-7-20 14:42 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

係咪要一個禮拜整幾次架? 好難抽時間 :-(
[/url]


男爵府

積分: 9197


12#
發表於 05-7-20 16:23 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我開頭都瘦得好快, 之後好像停止了... 而家仲比以前重2kg左右.  :-(


別墅

積分: 510


13#
發表於 05-7-20 20:59 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我天生瘦人, 未生時100lb, 成日增肥(我唔中意太瘦),增极唔肥, 生完2wks就幾乎收身, 而家106lb, 合晒我心水啦.好彩我大肚時無任何不良反應,生完的同事話完全無分別, 我著吊帶裙,緊身裙ok啦, 去游水泳衣ok,無任何鬆弛, 無肚紋, 唯一係肚中間的一條紋好深, 總有, 胳肢窩深色咗 :-( :-( :-(
雖然係咁, 我發覺手臂粗咗, 上身橫咗, 以前好fit的s size衫著唔到 :-( :-( :-(
不過, 我都要多謝上天對我的厚愛!


男爵府

積分: 9197


14#
發表於 05-7-20 22:08 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我都已經著小背心同迷你裙了, 所有人都話我好像冇大過肚一般, hehe.. 但是自己知道上身的確是圓潤了. :( 如果話完全和以前一般是沒有可能的, 否則不會比以前重啦.

肚中間的條紋會消失的嗎?

其實, 我都應該感恩啊!


民房

積分: 32


15#
發表於 05-7-21 08:27 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我未有bb前100lb,就黎生bb前156lb,生完bb之後136lb,生完bb一個月後110lb,依家107lb,,,,,呀............ :-( 淨返個7lb有邊個好心媽咪可以幫我收留佢呀....... :-(


大宅

積分: 2612


16#
發表於 05-7-21 11:07 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

乞丐BB 寫道:
我未有bb前100lb,就黎生bb前156lb,生完bb之後136lb,生完bb一個月後110lb,依家107lb,,,,,呀............ :-( 淨返個7lb有邊個好心媽咪可以幫我收留佢呀....... :-(


你就好la!我生之前95lb,就黎生bb前135lb,依家仲有126lb,好似你咁我都願。

我喂緊人奶吾敢食減肥藥,所以淨係跳funky dance 減肥,遲D吾喂人奶我想試下"奇奇"賣廣告果隻減肥藥。 :lol:


民房

積分: 33


17#
發表於 05-7-21 20:17 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我磅數就減哂, 都係一百零幾磅
但係個肚腩就真係減唔到, 仲差成四五吋...好鬆, 一褶起好似有橙皮文
點算? :-(
Howard: Hello!!


洋房

積分: 198


18#
發表於 05-7-21 23:00 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

我睇過magazine, 奇奇唔係真係吃果隻o野瘦o架! 佢係不停跑跑步機!
我未有時105, 入院140Lbs, 生後2個月, doctor開減肥藥給我, 而家就3個月, 現在110lbs, 都差不多!
不過, 我冇恆心做運動.......懶~~~


複式洋房

積分: 414


19#
發表於 05-7-22 10:09 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

小賢

請問你可否給我那doctor的資料? 我已經日日跑40分鐘跑步機, 但只減得4-5磅, 仲有成15磅, 點算呀? :-(


公爵府

積分: 28259


20#
發表於 05-7-22 10:13 |只看該作者

Re: 你們修哂身未,怎樣修呀?

隻減肥藥係咪人人都食得架? 定係醫生會按唔同人開唔同既藥? 係咪個個醫生都會開減肥藥架?
[/url]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo