婦女醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2812


1#
發表於 05-8-15 16:25 |只看該作者

有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

As subject, 我聽過長期用好似唔係太好, 但唔用濕佐又好唔舒服, 想聽


大宅

積分: 1301


2#
發表於 05-8-15 19:52 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

我就一定要用,因為不能忍受底褲濕.


已刪除用户

積分: 60176


3#
發表於 05-8-15 20:14 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24069


4#
發表於 05-8-15 20:36 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

唔好都冇計, 習慣左用


翡翠宮

積分: 86043

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 05-8-15 23:20 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

我都係每日都用


男爵府

積分: 8633


6#
發表於 05-8-15 23:51 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

日頭換2-3次, 晚上無用, 我諗咁會好d呱
小肥肥一族 我家有個 肥 爸爸, 又 有個 肥 媽媽,一定有個 肥 囝囝


複式洋房

積分: 319


7#
發表於 05-8-15 23:56 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

我都日日用喎!長期用有咩唔好呀 ???[quote]
Karen8888 寫道:
As subject, 我聽過長期用好似唔係太好, 但唔用濕佐又好唔舒服, 想聽


禁止訪問

積分: 2394


8#
發表於 05-8-16 09:38 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


9#
發表於 05-8-16 09:41 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

我差唔多, 日頭每去一次小便, 就換一次, 夜晩都唔用.
我個人覺得, 點都有過唔用. 可能自己用慣左, 淨係著底底, 會覺得好唔舒服. 而且換底褲仲麻煩.

YuYung 寫道:
日頭換2-3次, 晚上無用, 我諗咁會好d呱


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


10#
發表於 05-8-16 09:43 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

補充:

我以前無用, 反而試過一次下體發炎, 之後先開始用.
用左咁多年, 都無試過發炎, 係最近有左bb, 先至再番發.
但係依家已經無事了.


複式洋房

積分: 404


11#
發表於 05-8-16 10:22 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

我以前一直都有用,但有一次有念珠菌,醫生話最好唔好用護墊,要用都要好勤換,真係一個上午要換幾次先得。


伯爵府

積分: 16114

好媽媽勳章


12#
發表於 05-8-16 14:03 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

如果分秘多就當然最好用啦, 但係如果你唔頻換諗住成日凈係用一條, 咁就勸你唔好用.
因為用護墊都需要更換架, 唔好諗住一日一條, 如果唔係無事都變有事呀. 最好就至少一日換三次就GOOD.
全職/全母乳媽媽大仔在8/8/2004出世了!  3.02KGS細仔在23/2/2007出世!  23/2/07  2.84KGS     26/2/07  2.81KGS     08/3/07  3.12KGS     24/3/07  3.79KGS     23/4/07  4.77KGS     25/6/07  6.67KGS     25/8/07  7.73KGS


禁止訪問

積分: 1871


13#
發表於 05-8-18 10:58 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3901


14#
發表於 05-8-18 17:19 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

用護墊係會有好多細菌架, 所以一定要勤換呀
>>>>>????


複式洋房

積分: 107


15#
發表於 05-8-19 08:59 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

咁...邊隻護墊好用架?


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


16#
發表於 05-8-19 09:57 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

以前用kotex, 但太厚, 唔多透氣.

依家用care free, 超薄透氣果隻, 我覺得幾好!


珍珠宮

積分: 48094

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


17#
發表於 05-8-19 12:41 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

我用左10幾年從來都唔知會有菌架喎~~~我真係一日一條, 唔會換架喎, 不過我唔係一沖完涼就用, 係第二朝出街前用羅, so far 用了10幾年都無咩問題喎~~~

如果唔用, d方秘去了underpant度好唔舒服, 又dirty.
希望每天開心渡過 ;-)


珍珠宮

積分: 48094

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


18#
發表於 05-8-19 12:42 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

忘了講, 我係用kotex架.
希望每天開心渡過 ;-)


別墅

積分: 627


19#
發表於 05-8-19 13:09 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

我曾看到單張話一天最少要換3次, 如果唔換d細菌可能會導致陰道炎, 我以往也是一天用一條, 其實無真係發炎只是有d痕痒,所以知道後也一天最少也換2次囉, 如果真係發炎要辛苦自己架,咪駁呀....


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


20#
發表於 05-8-19 13:34 |只看該作者

Re: 有冇用護墊的習慣, 究竟好定唔好?

我都同你一樣架, 不過自從有左bb發過一次之後, 我就多左換了.


Jessy 寫道:
我用左10幾年從來都唔知會有菌架喎~~~我真係一日一條, 唔會換架喎, 不過我唔係一沖完涼就用, 係第二朝出街前用羅, so far 用了10幾年都無咩問題喎~~~

如果唔用, d方秘去了underpant度好唔舒服, 又dirty.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo