自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 11-6-14 12:22 |只看該作者
我會,你地又會唔會?但我個仔開始怕醜
[img]http://www.baby-kingdom.com/static/image/common/mobile_v1.gif[/img]

點評

worthy  佢唔反對, 我咀佢咀到我"埋單"嗰日呀! 兩母子唔會怕醜嘅, 係親愛嘅表現.  發表於 11-6-14 16:09
美亞  我仔日日放學入門見到我就面貼面一下~  發表於 11-6-14 14:51


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


2#
發表於 11-6-14 12:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28761

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


3#
發表於 11-6-14 12:25 |只看該作者
joeywongmy 發表於 11-6-14 12:23

我想咀到佢50歲
可惜佢想咀女朋友/老婆多D喎

點評

LittlePan  呢個仲洗講, 哈哈哈 ~~~  發表於 11-6-14 14:36
cobaba  哈哈哈~ 應該都係  發表於 11-6-14 13:29
Laipyerica  哈哈哈  發表於 11-6-14 13:27
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 11-6-14 12:26 |只看該作者
我仔就2歲, 當佢做錯事, 我要鬧佢果陣, 佢就啜埋黎,
啜左4啖, 想鬧佢咩都唔記得
太sweet了


依家有得咀就咀囉...我怕佢4,5歲已經唔想比我啜卜

點評

召藥師  lum到暈  發表於 11-6-14 14:34
sfll  傻得對啊  發表於 11-6-14 14:14


大宅

積分: 1684


5#
發表於 11-6-14 12:26 |只看該作者
我都鍾意成日錫佢面珠仔,不過唔知佢幾多歲會唔比我錫呢﹖可能8、12、20、30歲...


大宅

積分: 4653

畀面勳章


6#
發表於 11-6-14 12:31 |只看該作者
回覆 揚莉煒媽咪 的帖子

你既意思係咀對咀咁錫? 我唸我吾會囉...

點評

prettylily  我都唔會...面珠仔就會..  發表於 11-6-14 15:15


子爵府

積分: 12051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 11-6-14 12:32 |只看該作者
15歲喎,踏入青春期,我覺得無禁好囉。

點評

nn010  同意  發表於 11-6-14 15:33
Sumyeema1  agree  發表於 11-6-14 14:59


侯爵府

積分: 22136

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 11-6-14 12:33 |只看該作者
我仔現在5歲, 成日走來鍚下我話"媽咪, 我好中意你" 唔知佢仲會鍚到我幾時呢.
我諗我會鍚到佢唔比我鍚為止囉.

我個教琴老師話佢個仔現在都成40歲了. 還會係老婆同朋友面前鍚佢架. 好SWEET呢


大宅

積分: 1486


9#
發表於 11-6-14 12:39 |只看該作者
我個仔而家13歲, 其實在佢10歲倒, 已經幾介意我錫佢架啦.
不過, 有時得到我比佢嘅獎勵, 佢會主動地錫我面 , 又好SWEET架.
開始大啦, 有時佢地啲朋友係Facebook 又話同某某穩定交往中.....咁又點會到比我地錫丫....... :;pppp:


大宅

積分: 1486


10#
發表於 11-6-14 12:41 |只看該作者
回覆 企鵝BABY 的帖子

我覺得, 反而人大左, 會知道要天珍惜父母, 所以, 就會懂得用lee啲身體語言去表達對媽媽嘅愛, 好好呀!


水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 11-6-14 12:42 |只看該作者
無 , 我唔俾啊仔鍚咀咀 , 太多口水 唔衛生
淨係俾佢錫面珠 .


伯爵府

積分: 15661

畀面勳章


12#
發表於 11-6-14 12:43 |只看該作者
我個仔6歲, 都唔係咁想咀個咀, 面珠就冇問題.
東方曼哈頓  : Iherb 用戶首次優惠 5 美元 code GQF455


禁止訪問

積分: 67524


13#
發表於 11-6-14 12:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 213733

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 11-6-14 12:47 |只看該作者
15 唔係好接受!


大宅

積分: 3699

畀面勳章


15#
發表於 11-6-14 12:55 |只看該作者

回覆:個仔成十五歲,仲會唔會用咀錫佢?

我個八歲,我兩公婆都仲會用咀錫佢,佢有時都會啜起個咀話要錫錫。




子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


16#
發表於 11-6-14 13:22 |只看該作者
唔會, 自己十五歲都唔鍾意比父母用嘴錫...
我想要9999呀...


大宅

積分: 4612


17#
發表於 11-6-14 13:25 |只看該作者
我諗我唔會啦, 我個個係女都唔會, 更何況係仔


侯爵府

積分: 22002


18#
發表於 11-6-14 13:27 |只看該作者
我想KA!!!如果到時仔仔唔避就好


珍珠宮

積分: 38339

畀面勳章


19#
發表於 11-6-14 13:29 |只看該作者
面都ok, 咀對咀就唔好喇, 好似好裙腳咁
又呃一個POST, "叮" 兩分入袋


男爵府

積分: 7511


20#
發表於 11-6-14 13:30 |只看該作者

我大仔依家13歲幾,我改咗錫佢手背。 我嘅底線係一定要錫,但係可以配合佢嘅接受情程度。或者將來佢有女朋友,我只可錫佢衫角,但係無問題吖, 都係一種愛嘅表現。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo