影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


1#
發表於 11-6-20 11:40 |只看該作者
本帖最後由 laamling 於 11-6-20 21:48 編輯

去到5000幾要開新嘢啦~~~
姊妹快啲埋黎睇啦,但又好似未有嘢睇咁喎~~~

子華出沒行蹤~~~
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3774294&extra=page%3D1


水晶宮

積分: 73497


2#
發表於 11-6-20 11:59 |只看該作者
比住一兩張相大家睇,好大張poster 呀~~~




唔知大家仲記唔記得"男親女愛"~~~



水晶宮

積分: 73497


3#
發表於 11-6-20 18:25 |只看該作者
我係出到黎做野先學琴架咋,因為以前細過無錢,大左見個同學又學,自己咪比錢試下。可能因為年紀大左,吸收快D,頭一年已經進步好多,好快已經考2級。唔諗住再學喇,或者第時唔駛做可能會再學番

我細個果都好似你咁想學但冇錢,但大左就冇你咁好恆心啦,所以個女話學咪比佢學,可以講係自己既投射~~~


水晶宮

積分: 73497


4#
發表於 11-6-20 18:30 |只看該作者
我讀書個陣都有係一間叫THEME既賣衫公司度做兼職,我又唔會唔鍾意屋企人黎搵我,點解阿女咁恨你咁做?

hahaa~~打錯字,佢唔係恨我咁做,係憎我咁做,佢覺得好老土喎,但今日我同佢講叫佢唔好著DR MART.佢又冇所謂喎,總之依家既年青人都唔知佢諗乜架啦~~


水晶宮

積分: 73497


5#
發表於 11-6-20 18:31 |只看該作者
我都想一野攪掂,不過諗無咁著數而家好多人都受緊苦,日本仲有好多人無家可歸。。。

唉~~~總之就係慘係啦~~~


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 11-6-20 18:33 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-20 18:25
我係出到黎做野先學琴架咋,因為以前細過無錢,大左見個同學又學,自己咪比錢試下。可能因為年紀大左,吸收 ...
唔知搬左屋添。唔怪之得無人招呼我。

我個女而家就無話想學琴,不過佢學校有得免費學長笛,都唔見佢吹到咩歌。


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 11-6-20 18:37 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-20 18:30
我讀書個陣都有係一間叫THEME既賣衫公司度做兼職,我又唔會唔鍾意屋企人黎搵我,點解阿女咁恨你咁做?

hah ...
我睇得明係你個女唔鍾意你去搵佢,我呢度吹開水有個網友個女讀中學,佢叫個女抽下野佢個女都話瘀。。。唉~希望第時我個女唔會咁啦!
我細過個陣無人理,我反而好羡慕D同學仔有媽咪送返學

既然你講左阿女唔聽唯有由佢啦!唔係黑心,後生唔痛過唔知錯。


水晶宮

積分: 73497


8#
發表於 11-6-20 18:37 |只看該作者
我個陣D同事無乜幾個會準時走架。。。個個好似唔駛返屋企咁。有次我老闆話比條公司鎖匙我,因為我係最多OT個個,我話唔要,佢即刻好唔鍾意咁問我係咪唔鍾意OT,我話唔係,我係覺得拎住公司門鎖責任好大,一陣唔見左仲麻煩。你睇下一句少少野,D老闆可以諗埋一二邊。。。
我有兩個老闆,係兩兄妹,兩個都好Q煩,個男既買隻DVD都要經過我手先安落。個女既就唔識人情世故成日得罪D下屬攪到有個經理成日唔返工唔啋佢,整到我成日要做中間人。。。個陣間公司有一半都係佢地屋企人,做親咩都綁手綁腳好鬼煩。


最煩就係一家人既公司,好明白你果時心情,我做果間有三個老細添喎,一樣係有關係,成日都煩到爆~~~


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 11-6-20 18:38 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-20 11:59
比住一兩張相大家睇,好大張poster 呀~~~
子華D牙咁齊,唔知有無COOL過牙架呢!


水晶宮

積分: 73497


10#
發表於 11-6-20 18:39 |只看該作者
本帖最後由 laamling 於 11-6-20 18:39 編輯
  1. 竟爭多既地方,產品應該會平D,我最鍾意諗埋呢D縮數
複製代碼
咁都比你諗,但你諗既都有可能既~~


水晶宮

積分: 73497


11#
發表於 11-6-20 18:41 |只看該作者
而家D後生係咁架喇!我個女先得11歲咪又係,不過有時佢買野,我比左意見佢佢唔聽,後來後悔會比我串囉!

好多時都有咁既情況出現,我話你之前又唔聽我講,佢有時話"你邊有講過喎"~~~


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 11-6-20 18:42 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-20 18:37
我個陣D同事無乜幾個會準時走架。。。個個好似唔駛返屋企咁。有次我老闆話比條公司鎖匙我,因為我係最多OT ...
老闆(兩兄妹)仲有一個大佬一個細佬同一個細妹係公司度做,細佬老婆就做會計,不過同我好FD,個細妹後尾走左。仲有D疏堂關係既親人總有個係左近真係多到呢。。。


水晶宮

積分: 73497


13#
發表於 11-6-20 18:43 |只看該作者
你咪咁啦!我都係講下笑之嘛!我係諗住都唔會有咁既機會咪剌激下你。如果我真係影到相,仲唔呢呢拿拿用黎做大頭

你唔好咁緊張,我係講笑咋,嚇到你唔好意思呀,我之你一定唔會咁對我地既~~~


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


14#
發表於 11-6-20 18:44 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-20 18:41
而家D後生係咁架喇!我個女先得11歲咪又係,不過有時佢買野,我比左意見佢佢唔聽,後來後悔會比我串囉!

...
呢D都係成長必經既階段


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 11-6-20 18:46 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-20 18:43
你咪咁啦!我都係講下笑之嘛!我係諗住都唔會有咁既機會咪剌激下你。如果我真係影到相,仲唔呢呢拿拿用黎做 ...
你嚇人咁衰架,明知人家緊張你架嘛!見到你咁激動,以為剌激到你。好鬼衰架你!


水晶宮

積分: 73497


16#
發表於 11-6-20 18:47 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-20 18:33
唔知搬左屋添。唔怪之得無人招呼我。

我個女而家就無話想學琴,不過佢學校有得免費學長笛,都唔見 ...
我以經雞嗱咁大隻字架啦喎,你都睇唔到~~~
有得免費咁好,佢學左幾耐呀,你都知學樂器唔係咁快可以有成績~~~


水晶宮

積分: 73497


17#
發表於 11-6-20 18:53 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-20 18:37
我睇得明係你個女唔鍾意你去搵佢,我呢度吹開水有個網友個女讀中學,佢叫個女抽下野佢個女都話瘀。。。唉~ ...
我都唔知點講個女好,你叫佢攞嘢佢又可以架喎,所以都唔知點講好啦,依家既年青人太受啲朋輩影響啦,所以你個女會唔會咁樣真係好難講,希望你唔會話我實話實說啦~~~
我都係咁諗,唔係既話都唔會有得佢做暑期工~~~


水晶宮

積分: 73497


18#
發表於 11-6-20 18:56 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-20 18:38
子華D牙咁齊,唔知有無COOL過牙架呢!
嗱~~~細細聲講,子華應該係有整過啲牙既,我諗係用牙套,因佢拍棟篤神探既時候啲牙係有少少爆既,但到左棟篤狀王既時候成好靚啦~~~


水晶宮

積分: 73497


19#
發表於 11-6-20 19:00 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-20 18:42
老闆(兩兄妹)仲有一個大佬一個細佬同一個細妹係公司度做,細佬老婆就做會計,不過同我好FD,個細妹後尾走 ...
嘩~~咁佢地請乜嘢外人呀,全家出動咪得囉,咁講真有幾多個係冇關係架~~


水晶宮

積分: 73497


20#
發表於 11-6-20 19:01 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-20 18:44
呢D都係成長必經既階段
可以咁講,果時自己都唔知係咪咁既~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo