百合 寫道:
佢就成幫晒佢阿媽,我覺得係佢心入面只有佢阿媽同個仔,咁我應該點做呀??

百合 寫道:
我本來同我老公一家三口住係我媽間屋度(我父母唔係hk,so間屋俾我地住),咁我見我99日日都上黎,一個老人家行人行去都辛苦,於是同老公講不如搬返去同你阿媽一齊住,唔使佢咁辛苦.點知搬左返去唔到一個月問題黎,我同老公都頂唔順佢,開頭我老公諗住一齊湊等我冇咁辛苦,又有餐飯食下,點知我99幫我囝囝冼d衫就發皮4,成日口黑面黑,咁大家都算係不歡而散就返去我阿媽度住,我巳經好憎佢了,但佢又日日9點就黎我屋企哦(沒有任何通電),我同我老公講我唔想日日見到佢哦,我老公梗係會唔仲意啦,我99又係個扮豬食老虎既人,而我又係個好細佬仔皮4,唔會去做假,係唔仲意就唔仲意,為左佢我同我老公成日吵,佢就成幫晒佢阿媽,我覺得係佢心入面只有佢阿媽同個仔,咁我應該點做呀??