夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 750


1#
發表於 05-9-7 21:00 |只看該作者

DEL

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3243


2#
發表於 05-9-7 21:37 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

唉, 只可以講句"做人新袍甚艱難"! 而家你只可以忍得就忍, 唔忍得就直接同奶奶講, 唔好再同老公講. 我


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


3#
發表於 05-9-8 00:59 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

間屋係你...你唔鍾意既...就直接同你奶奶講...話唔好下下粒聲唔出自己上黎...如果講多兩講...你奶奶發脾氣比番條鎖匙你...咁都幾好架...



[url=http://lilypie.com][img]


複式洋房

積分: 178


4#
發表於 05-9-8 01:18 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

你99去你家有什麼好做?9點鐘來,幾多點走?若果是我,我會話自己唔得閒部佢,叫佢搵下其他朋友,去旅行。唔好成日掛住個孫。


別墅

積分: 522


5#
發表於 05-9-8 01:37 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

若果是我會係佢上來前同個bb出街,等佢上來都無引,佢拍空門拍得多就無引ga law!
愛一個人! 要了解,也要開解;要道歉,也要道謝;要認錯,也要改錯;要體貼,也要體諒; 是接受,而不是忍受;是寬容,而不是縱容;是支持,而不是支配;是慰問,而不是質問;是傾訴,而不是控訴;是難忘,而不是遺忘;是彼此交流,而不是凡事交代;是為對方默默祈求,而不是向對方諸多要求; 可以浪漫,但不要浪費;可以隨時牽手,但不要隨便分手。


大宅

積分: 1507


6#
發表於 05-9-8 19:54 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

百合 寫道:
佢就成幫晒佢阿媽,我覺得係佢心入面只有佢阿媽同個仔,咁我應該點做呀??


I'm a man and I faced the same problem before.
I went collapsed and even thought of making divorce. It is difficult for a man to handle the situation when wife/mother is in conflict.

I went to 'Christian Family Service Society' in Sau Mau Ping to seek assistance. After 3-4 times consultation, I can now handle the situation. Although not very tactfully, I'm not deteriorating the situation.

Ask your husband to seek assisstance.

rgds

Alan


複式洋房

積分: 488


7#
發表於 05-9-8 22:40 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

唉....!一聽到這些問題我又火都來!我份人同百合一樣,我唔like,真係會發皮4,但點都好,佢始終係長輩,所以我多數都唔出聲,同埋我一定會發返係我老公身上,咁講真一句,個個人都會幫自己阿媽架,我老公都係咁架!!所以我為了不再跟我老公嘈,我現在為有証明比我老公看,佢阿媽係點LO!我同百合一樣都去再自已阿媽屋企住,當我99一上來,我就立即打比我老公,
我話你阿媽又上來搞搞陣,(因為 我個仔唔LIKE我99抱佢,但我99係到都要抱,我個仔就係咁CRYING)等佢聽下佢阿媽係到點搞喊佢個仔!我老 公一定講曬XXXX口咁話佢老媽,總知...同你老公講時唔好勞氣,好似想告訴佢,你媽媽怎樣怎樣?!等佢聽得多,知道係事實,佢一定企係你個邊!!!!


男爵府

積分: 7539


8#
發表於 05-9-8 22:42 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

我諗我會係佢上黎之前同bb走左去law~~~


男爵府

積分: 7751

畀面勳章


9#
發表於 05-9-8 23:21 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

佢有冇鎖匙ga....如果冇就梗係好啦....襟鍾咪咪理佢....當屋企冇人lor....一係就直接同佢講....咁搞法容乜易屈死自己ga


別墅

積分: 766


10#
發表於 05-9-9 00:42 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

百合,

一有空就同阿仔學這學那, 少啲留係屋企, 99 可能會少 啲來,
you can tell your husband that you want your son to learn more and have fun with you, which will improveyour relationship with your son. Don't let him think you are avoiding your 99.

caly


侯爵府

積分: 24689


11#
發表於 05-9-9 02:33 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

基本上我們是逢星期日返奶奶到食飯, 自從BB出世後, 試過有幾次早上9:00am電她話今晚唔返去, 唔使粒半鍾佢即刻係我門口出現, 一坐就2-5hrs, c末!! 有次我發燒102度, 佢話黎look


翡翠宮

積分: 76971


12#
發表於 05-9-9 10:47 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

係囉, 既然你做好人為99著想唔使佢咁辛苦走黎走去打算同佢住兼有個照應的話人地都唔領情, 覺得你比多左野佢做要服侍埋你好辛苦而面黑, 呢D就係婆媳既通病了 所以我覺得佢唔明白你心意唔緊要最重要係你老公知你原先有呢個心咪得囉 無謂為咁小事屈住自己, 你大可坦白向老公講出感受, 你話之前你咁做都係唔想佢老人家辛苦, 但家陣佢又成日走過黎, 不如叫佢同99講屋企野你自己一個都攪得掂, 你地放假會返去探下佢, 叫佢去下酒樓飲茶或落公園坐識下朋友好過咁辛苦滕黎滕去可能你老公會易接受過你向佢投訴99成日走上黎囉


別墅

積分: 551


13#
發表於 05-9-9 10:50 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

我會抱埋個仔走, 你咁叻你咪等囉, 睇你等得幾多日.


大宅

積分: 2208


14#
發表於 05-9-9 23:14 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

百合 寫道:
我本來同我老公一家三口住係我媽間屋度(我父母唔係hk,so間屋俾我地住),咁我見我99日日都上黎,一個老人家行人行去都辛苦,於是同老公講不如搬返去同你阿媽一齊住,唔使佢咁辛苦.點知搬左返去唔到一個月問題黎,我同老公都頂唔順佢,開頭我老公諗住一齊湊等我冇咁辛苦,又有餐飯食下,點知我99幫我囝囝冼d衫就發皮4,成日口黑面黑,咁大家都算係不歡而散就返去我阿媽度住,我巳經好憎佢了,但佢又日日9點就黎我屋企哦(沒有任何通電),我同我老公講我唔想日日見到佢哦,我老公梗係會唔仲意啦,我99又係個扮豬食老虎既人,而我又係個好細佬仔皮4,唔會去做假,係唔仲意就唔仲意,為左佢我同我老公成日吵,佢就成幫晒佢阿媽,我覺得係佢心入面只有佢阿媽同個仔,咁我應該點做呀??
有d 99真係好鬼衰...你唔好同你個99鬧交......你老公知道又唔知幫邊個....唔...俾著我我唔會理我99.....99打電話我都唔聽...佢黎話扮失聰...聽唔到....咁你99知道無人係度就會走囉!


大宅

積分: 3773


15#
發表於 05-9-10 11:07 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

parker 寫道:
我會抱埋個仔走, 你咁叻你咪等囉, 睇你等得幾多日.


我都係咁話!!!!


侯爵府

積分: 21554


16#
發表於 05-9-10 12:25 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

I agree 米妮~~minnie
米妮~~minnie 寫道:
[quote]
有d 99真係好鬼衰...你唔好同你個99鬧交......你老公知道又唔知幫邊個....唔...俾著我我唔會理我99.....99打電話我都唔聽...佢黎話扮失聰...聽唔到....咁你99知道無人係度就會走囉!


伯爵府

積分: 18512


17#
發表於 05-9-10 12:28 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

如果係我都會覺得好煩,好彩我有個好奶奶
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


別墅

積分: 750


18#
發表於 05-9-11 11:58 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 750


19#
發表於 05-9-11 12:00 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 750


20#
發表於 05-9-11 12:04 |只看該作者

Re: 我應該點做呢?請教下我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo