婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11716


1#
發表於 11-8-27 12:01 |只看該作者
如題


大宅

積分: 3246


2#
發表於 11-8-27 12:04 |只看該作者
6299無做野, 係老公俾


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


3#
發表於 11-8-27 12:09 |只看該作者
一早預左男家唔會幫到D咩,所以係我老公比既


翡翠宮

積分: 82051

畀面勳章


4#
發表於 11-8-27 12:13 |只看該作者
如果真係計傳統,係男家俾。

但而家嫁女唔同以前,古代真係賣女,返外家都係一年一、兩次,新抱嫁入去又唔會晨昏定醒62 99,甚至好多做仔既,結左婚連家用都唔俾父母,咁做乜要男家俾?

點評

wingbbbb  估唔到而家居然仲有人明白呢樣野 我估你係男人  發表於 11-9-9 16:42
車厘厘  的確, 應該是男家比  發表於 11-9-9 11:13
la_source  saw  發表於 11-8-28 02:42
豆丁    發表於 11-8-27 22:48

日日是好日


子爵府

積分: 11716


5#
發表於 11-8-27 12:14 |只看該作者
我都覺得係老公比
但我媽話係男家比 叫我地唔好咁辛苦比埋禮金..
或者佢個個年代係咁啦?

點評

健朗媽咪  如果亞媽唔想你哋咁辛苦, 應該收少D禮金先啱呀  發表於 11-9-9 16:42
kufubaby  如果做老公有本事其實自己俾最好,係孝順既都唔想洗父母$  發表於 11-8-27 23:42


大宅

積分: 2108


6#
發表於 11-8-27 12:19 |只看該作者

引用:我都覺得係老公比但我媽話係男家比+叫我地

原帖由 mimi26 於 11-08-27 發表
我都覺得係老公比
但我媽話係男家比 叫我地唔好咁辛苦比埋禮金..
或者佢個個年代係咁啦? ...
實際係邊個俾,你媽都唔知架啦




大宅

積分: 2791


7#
發表於 11-8-27 12:27 |只看該作者
係呀, 好女兩頭暪
個時個禮金係我同老公儲
但同屋企人講係男家俾
因為我真係覺得我結婚仲咩要人地屋企俾錢~~~

點評

車厘厘  傳統都真係男家比錢, 不過而家咁文明都無話一定咁分, 我結婚都係老公比  發表於 11-9-9 11:18
金仔媽媽  我都係我同老公2份比...  發表於 11-9-6 16:51
bebubabi  冇錯....講得好 !  發表於 11-9-4 22:33
kwan0603  x3  發表於 11-8-28 01:21
豆丁  叻女~  發表於 11-8-27 22:46
encina  認同,我果時結婚同老公一齊儲錢,自己結婚做咩要人地俾錢?第日好似欠左佢  發表於 11-8-27 15:54
alice44  me 2.  發表於 11-8-27 12:54


禁止訪問

積分: 998


8#
發表於 11-8-27 12:30 |只看該作者

引用:係呀,+好女兩頭暪個時個禮金係我同老公儲但

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 11-8-27 12:42 |只看該作者
傳統係男家俾的
但而家多數都係男仔俾(可能個女仔都幫手儲)

好多後生的想法
唔想好似欠咗男家咁
只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


10#
發表於 11-8-27 13:17 |只看該作者
christytsui 發表於 11-8-27 12:09
一早預左男家唔會幫到D咩,所以係我老公比既


我又覺得 6299 湊到個仔甘大 , 連成家立室都要幫佢比禮金 .....
冇須要囉.....

個仔娶老婆 , 緊係自己比啦 , 當然6299 有家底既 幫手冇問題啦 , 但如果一般就自己搞店啦...

點評

christytsui  都可以咁講, 但係真係咩都無幫過手仲攪到好多泡比我嘔! 唔幫都唔好攪煩我  發表於 11-8-27 14:22
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 11-8-27 13:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28591


12#
發表於 11-8-27 13:41 |只看該作者
如果男家父母比, 咁你諗住嫁左入去點樣服侍6299先?? 知唔知點解要比禮金先?

以存統黎講, 一定係父母比, 但以番存統黎講, 做新抱既要服侍6299, 要斟茶遞水兼生仔..係仔..唔係女...

我覺得無話邊個比, 總之要結婚係你自己兩個人既事, 你地計掂條數先好結婚...唔夠錢一定要結就大家都要將就..做父母養大你已經功得完滿...


公爵府

積分: 28591


13#
發表於 11-8-27 13:43 |只看該作者
我結婚時, 禮金都係自己兩個搞掂~~
無諗過有人會幫, 亦都真係無人會幫~~


大宅

積分: 1568


14#
發表於 11-8-27 13:46 |只看該作者

回覆 回覆:mimi26的帖子

如果係要比,男仔比。
但我覺得呢d 都係意頭野,呢個年代都冇乜所謂。

到我個仔結婚,如果我仲負擔得黎,會比份大禮佢,佢想同黎做禮金or 首期 or 攞酒 or 蜜月就佢自己話事。




大宅

積分: 1538


15#
發表於 11-8-27 13:57 |只看該作者

回覆:mimi26 的帖子

大多數都會係男方家長幫手俾既
不過未必每個父母都會咁為仔
我老公既父母就一毫子都吾會幫
因為乃乃話仔大要娶老婆就要靠自己
佢淨係負責飲喔
就連金飾人情都冇
我淨係收左佢一封廿文斟茶利是咋
好可笑
第一次遇着咁既99




男爵府

積分: 7119


16#
發表於 11-8-27 14:41 |只看該作者

引用:我都覺得係老公比但我媽話係男家比+叫我地

原帖由 mimi26 於 11-08-27 發表
我都覺得係老公比
但我媽話係男家比 叫我地唔好咁辛苦比埋禮金..
或者佢個個年代係咁啦? ...
佢收順啲or回贈返啲咪唔駛你哋咁辛苦囉,講。




子爵府

積分: 10647

畀面勳章


17#
發表於 11-8-27 14:45 |只看該作者
我覺得現代禮金駛唔駛6299比就要睇下6299係擺酒果度有冇要求!

好多時, 係對新人諗住簡簡單單, 但係6299對擺酒要求多多, 要攪大, 咁既情況下, 我覺得應該6299比禮金先岩囉..


大宅

積分: 1182


18#
發表於 11-8-27 14:56 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

邊個有錢邊個俾掛....




子爵府

積分: 10242


19#
發表於 11-8-27 15:06 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

梗係男仔比!禮金都比唔起嫁唔過!要靠屋企嘅,嫁左過去都唔好受!




琥珀宮

積分: 156836

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 11-8-27 15:55 |只看該作者
如果預6299俾既襯家,唔該你地預一年唔會有幾次見到個女..
因為已經賣左身比6299 lu~~

我個人覺得係老公比

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo