自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


1#
發表於 05-9-30 10:08 |只看該作者

請問:結婚賀禮

我堂妹結婚。發帖給我們是用我亞叔亞嬸的名義。

我打算寫一張結婚賀卡附上禮券,那麽在婚卡封面應該寫什麽?我堂妹堂妹夫的名字還是我亞叔亞嬸的名字?


已刪除用户

積分: 846


2#
發表於 05-9-30 10:15 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


3#
發表於 05-9-30 10:20 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

是否應該這樣寫:

賀 新叔翁之喜


大宅

積分: 3655


4#
發表於 05-9-30 10:39 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

首先搞清楚係邊個請你飲,因為賀帖一定係以主婚人名義發出,即使新郎新娘請佢自己既朋友,張帖都係同一張,都係以主婚人名義發出。

邊個請你,你咪寫邊個人個名。


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


5#
發表於 05-9-30 10:44 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

我都知道!只不過那個是我堂妹,寫賀禮的時候就有輩分之分,所以我就猶豫究竟寫:

賀 XXX堂妹新婚之喜,還是 賀 XXX叔父新翁之喜。

我那邊的親戚比較麻煩,當年我結婚時沒有留意,就寫了XX先生/伉儷,給這班親戚有説話講!


伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 05-9-30 10:49 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

Teresa 寫道:
我堂妹結婚。發帖給我們是用我亞叔亞嬸的名義。

我打算寫一張結婚賀卡附上禮券,那麽在婚卡封面應該寫什麽?我堂妹堂妹夫的名字還是我亞叔亞嬸的名字?


係寫亞叔,因佢發帖!

咭面寫----->令媛添粧之喜/令媛出閣之喜...最簡單仲有復習啲
封面寫番叔嘅名xxx先生(右)夫人(左)笑納已可:亦可旁()住eg.3叔...咁
我女2001年1月8日QE出世  


伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 05-9-30 11:04 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

tommythumb 寫道:
首先搞清楚係邊個請你飲,因為賀帖一定係以主婚人名義發出,即使新郎新娘請佢自己既朋友,張帖都係同一張,都係以主婚人名義發出。

邊個請你,你咪寫邊個人個名。


係呀.....不過想知請妳係邊個?其實睇帖封可知,但唔知妳叔係咪普通咁寫俾妳。如妳已婚就出妳老公名xxx賢姪婿;請妳兄弟賢姪....等;妳未婚俾妳父母(闔府統請)如主人家只請妳父母先生夫人(x哥)人哋預位麻!通常咁場合多係妳叔發帖,叔嬸收禮嘅!應阿叔會親俾帖妳父母,餅咭都雙飛(長輩)
我女2001年1月8日QE出世  


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 05-9-30 11:10 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

Teresa,
份禮係應該寫俾發帖人,即係你亞叔,你個親戚多野講你就寫叔父大人law,夠尊敬la掛.


伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 05-9-30 11:13 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

Teresa 寫道:
我都知道!只不過那個是我堂妹,寫賀禮的時候就有輩分之分,所以我就猶豫究竟寫:

賀 XXX堂妹新婚之喜,還是 賀 XXX叔父新翁之喜。

我那邊的親戚比較麻煩,當年我結婚時沒有留意,就寫了XX先生/伉儷,給這班親戚有説話講!


記住囉!陸續有黎大家已長大嘛.....我都俾唔少啦

參考http://www.hkskyhouse.com/index/main3/wish/wishr.html
http://nontoxic.netfirms.com/reference/congwording.htm

包冇人笑....咁有文彩仲笑
我女2001年1月8日QE出世  


大宅

積分: 3655


10#
發表於 05-9-30 11:27 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

咁穩陣起見,咪寫亞叔:

賀xx (唔使寫姓) 叔父令媛/令千金于歸之喜

新翁之喜,只適用於男家。


大宅

積分: 1218


11#
發表於 05-9-30 12:10 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

如老公亞哥嫁女咁點寫呀!Thank!


男爵府

積分: 6665

好媽媽勳章


12#
發表於 05-9-30 12:20 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

咁佢都係出帖比你老公, 咁咪寫xx (大, 二哥etc)令媛/令千金于歸之喜


irenewan 寫道:
如老公亞哥嫁女咁點寫呀!Thank!


已刪除用户

積分: 846


13#
發表於 05-9-30 12:25 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


14#
發表於 05-9-30 12:48 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

謝謝大家!有BK真好,可以集合大家意見和資料。現在清楚了!

那封喜帖的信封已經找不到了,不過為避免讓人家 “有話説”,我還是恭恭敬敬寫XX叔父令媛/令千金于歸之喜!



大宅

積分: 1218


15#
發表於 05-9-30 12:49 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

BearBear2000,

吾該晒!


禁止訪問

積分: 2840


16#
發表於 05-9-30 13:03 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 05-9-30 13:08 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

BearBear2000 寫道:
咁佢都係出帖比你老公, 咁咪寫xx (大, 二哥etc)令媛/令千金于歸之喜


[quote]
irenewan 寫道:
如老公亞哥嫁女咁點寫呀!Thank!
[/quote]



咁何只人情....入場券!仲要買金器俾世姪女,妳倆飲茶幫佢帶 話晒妳哋係叔嬸..長輩
我女2001年1月8日QE出世  


伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 05-9-30 13:12 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

0269annie 寫道:
如果女同事個仔結婚點寫呢?Thanks!!


妳同事娶新抱,即主婚人發帖!應新姑之喜....睇清楚啱唔啱?
http://www.hkskyhouse.com/index/main3/wish/wishr.html
http://nontoxic.netfirms.com/reference/congwording.htm



我女2001年1月8日QE出世  


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 05-9-30 13:15 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 05-9-30 13:18 |只看該作者

Re: 請問:結婚賀禮

talkative 寫道:
乜人情寫比邊個都有咁多學問架


俾cash 利是封都要寫
禮儀麻
我女2001年1月8日QE出世  

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo