立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 35965
已刪除用户
積分: 846
大宅
積分: 3655
伯爵府
積分: 16600
Teresa 寫道: 我堂妹結婚。發帖給我們是用我亞叔亞嬸的名義。 我打算寫一張結婚賀卡附上禮券,那麽在婚卡封面應該寫什麽?我堂妹堂妹夫的名字還是我亞叔亞嬸的名字?
tommythumb 寫道: 首先搞清楚係邊個請你飲,因為賀帖一定係以主婚人名義發出,即使新郎新娘請佢自己既朋友,張帖都係同一張,都係以主婚人名義發出。 邊個請你,你咪寫邊個人個名。
積分: 18481
Teresa 寫道: 我都知道!只不過那個是我堂妹,寫賀禮的時候就有輩分之分,所以我就猶豫究竟寫: 賀 XXX堂妹新婚之喜,還是 賀 XXX叔父新翁之喜。 我那邊的親戚比較麻煩,當年我結婚時沒有留意,就寫了XX先生/伉儷,給這班親戚有説話講!
積分: 1218
男爵府
積分: 6665
irenewan 寫道: 如老公亞哥嫁女咁點寫呀!Thank!
禁止訪問
積分: 2840
BearBear2000 寫道: 咁佢都係出帖比你老公, 咁咪寫xx (大, 二哥etc)令媛/令千金于歸之喜 [quote] irenewan 寫道: 如老公亞哥嫁女咁點寫呀!Thank!
0269annie 寫道: 如果女同事個仔結婚點寫呢?Thanks!!
積分: 205825
talkative 寫道: 乜人情寫比邊個都有咁多學問架
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy