想生BB

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   0


大宅

積分: 3747


1#
發表於 11-9-20 15:50 |只看該作者
如題...我的經驗驗就是"忍辱負重", 照dodo!!
吾係為生B, 采佢都傻!!


男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-20 15:54 |只看該作者
哈哈...我就未必la


大宅

積分: 3747


3#
發表於 11-9-20 15:59 |只看該作者
吾做吾得喎,未miss左黃金機会law?!


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


4#
發表於 11-9-20 16:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30303


5#
發表於 11-9-20 16:11 |只看該作者

回覆:咁啱驗到深粗但又同C6鬧交,会吾会主動照dodo當晚?

咁do法有意思咩




大宅

積分: 3747


6#
發表於 11-9-20 16:16 |只看該作者
回覆 joeywongmy 的帖子

幣在C6吾知我興佢呢, 所以佢有mood, 我冇!


大宅

積分: 3747


7#
發表於 11-9-20 16:18 |只看該作者
回覆 qqj 的帖子

冇辦法啦, 吾通又等下一个月咩


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


8#
發表於 11-9-20 16:22 |只看該作者
bankwest1 發表於 11-9-20 16:16
回覆 joeywongmy 的帖子

幣在C6吾知我興佢呢, 所以佢有mood, 我冇!
咁算鬧交咩
係你嬲佢
佢又唔知
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3747


9#
發表於 11-9-20 16:34 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

算呀,你知d男人好"大量",鬧完當冇事!! 我心入面其實仲好吾妥!!!


珍珠宮

積分: 30303


10#
發表於 11-9-20 16:51 |只看該作者

回覆:咁啱驗到深粗但又同C6鬧交,会吾会主動照dodo當晚?

但我d bingo左朋友話,如果女方無高潮唔興奮係無咁易受孕,我睇書都係咁講



點評

bankwest1  放心, dodo時已忘記一切!!  發表於 11-9-20 17:45


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


11#
發表於 11-9-20 16:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30303


12#
發表於 11-9-20 17:00 |只看該作者

引用:其實你都唔係問我地意見只係你自己說服緊自

原帖由 joeywongmy 於 11-09-20 發表
其實你都唔係問我地意見
只係你自己說服緊自己
想我地附和你唧
agree




伯爵府

積分: 18392

牛年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-9-20 17:01 |只看該作者
我係你我唔會囉, 反正等左咁耐, 都唔爭在等多1個月

點評

bankwest1  我想我都需要呢份骨氣!!  發表於 11-9-20 17:44


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


14#
發表於 11-9-20 17:02 |只看該作者
bankwest1 發表於 11-9-20 16:34
回覆 siutreasure 的帖子

算呀,你知d男人好"大量",鬧完當冇事!! 我心入面其實仲好吾妥!!!
唔妥就話佢知嘛
我會同我c6講:我好嬲
佢會問:做咩,然後就氹番我,錫我一下囉

所以我地好少鬧交
你唔好要佢估你嬲咩
或者佢會扮冇野
咁就大大聲話佢知囉
你唔解決就dodo
都係唔kur
dodo黎幹嗎

點評

bankwest1  吾係個個好似你個C6咁好人架!!  發表於 11-9-20 17:45
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 8819


15#
發表於 11-9-20 17:36 |只看該作者
回覆 bankwest1 的帖子

你不如同佢講清楚等佢明你嬲佢的乜啦,唔好以為男人好醒目先得,看他有無得解釋同要佢番您吧!!
2公婆無隔夜愁......
您唔解決了您內心的不快,就算您do 都無mood啦!情緒好緊要架!!


大宅

積分: 3747


16#
發表於 11-9-20 17:42 |只看該作者
回覆 joeywongmy 的帖子

都話佢當冇事發生,係佢個邊黎想未吾算鬧交囉.....所以佢可以照好心情dodo! 係我小氣啦.....

仲有我吾係問你攞意見, 只係share我的做法, 同埋下各位JM做法, 吾需要d咩附和, 亦吾需要d咩意見來說服自己....因為人人的量度吾同, 好似有d JM話忍吾到, 好明顥有骨氣, 我都想學習下.....

仲有好多JM都係為做而做, 可能初初大家都会好享受, 但當時間耐左,一年又一年都冇BB, 就未必為興趣而做..係為生B而做...而即係你所講"為交差而做"....咪都吾会咁多人用紅d check排卵然後同C6開工, 大家都係""為交差而做"...吾通大家都有問題? 你問咁算係乜, 我想很多人都會好無奈....

純個人意見, 不喜勿插!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


17#
發表於 11-9-20 18:01 |只看該作者

回覆:咁啱驗到深粗但又同C6鬧交,会吾会主動照dodo當晚?

比你生到個b,但冇個老公同自己分享又有咩意思?搞好左你地既關係先啦!唔好害左個bb!




大宅

積分: 3747


18#
發表於 11-9-20 18:08 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

唉, 普通鬧交,冇你想得咁嚴重!!!!!!!!!!!!!!!!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


19#
發表於 11-9-20 18:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3747


20#
發表於 11-9-20 18:13 |只看該作者
回覆 BOBO6 的帖子

你的意見很正面, 謝!
係呀係好小事, 宜家梗係冇野!
多謝你叫我唔好MISS左個機會.....

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo