想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1617


1#
發表於 11-9-23 10:57 |只看該作者
自排卵後第7日開始就傷風, 今日第9日仲係不停流鼻水,又唔敢食鼻敏感藥, 希望快D自己好番LA

有無JM 有類似情況呀?


男爵府

積分: 5940


2#
發表於 11-9-23 10:58 |只看該作者
mycreamsoda 發表於 11-9-23 10:57
自排卵後第7日開始就傷風, 今日第9日仲係不停流鼻水,又唔敢食鼻敏感藥, 希望快D自己好番LA

有無JM 有類似 ...
我呀~~~
我DAY 23, 傷風中


大宅

積分: 1617


3#
發表於 11-9-23 11:01 |只看該作者
仲有, 我一打噴嚏就連續打好多個....真係驚萬一有左....打得多會CHOK 親個肚 wor


男爵府

積分: 5940


4#
發表於 11-9-23 11:02 |只看該作者
mycreamsoda 發表於 11-9-23 11:01
仲有, 我一打噴嚏就連續打好多個....真係驚萬一有左....打得多會CHOK 親個肚 wor ...
唔會掛, 而家咪最多係粒豆咁大~~


男爵府

積分: 5940


5#
發表於 11-9-23 11:06 |只看該作者
你有無睇醫生??


大宅

積分: 1617


6#
發表於 11-9-23 11:19 |只看該作者
本帖最後由 mycreamsoda 於 11-9-23 11:21 編輯

回覆 cc_ivy 的帖子

無睇醫生呀, 因為我間唔中都會鼻敏感, 之前睇醫生已經同佢講過我準備生BB, 佢都開定D最傳統可靠既敏感藥俾我,不過我呢兩個月都無食過, 係呢幾日突然大傷風先諗下食唔食好...

你係唔係只係傷風流鼻水? 有無其他感冒病徵呀


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


7#
發表於 11-9-23 11:22 |只看該作者

回覆:等 bingo 期間唔舒服

我等bingo期間尿道炎。宜家食緊抗生素。今個cycle無望



點評

rosaki  慘~~take care!!!!!!!!!!  發表於 11-9-23 12:08


男爵府

積分: 5940


8#
發表於 11-9-23 11:24 |只看該作者
mycreamsoda 發表於 11-9-23 11:19
回覆 cc_ivy 的帖子

無睇醫生呀, 因為我間唔中都會鼻敏感, 之前睇醫生已經同佢講過我準備生BB, 佢都開定D ...
我有骨痛, 腰痛, 有發熱~~


大宅

積分: 1617


9#
發表於 11-9-23 11:31 |只看該作者
回覆 qqlun 的帖子

最緊要乖乖地食晒D 抗生素, 快D好番就可以再努力....加油呀


大宅

積分: 1617


10#
發表於 11-9-23 11:37 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

嘩....你都幾唔舒服喎....會唔會睇醫生呀? 你體溫有幾多度呀?

我今朝37.1....而家37.4

剛剛我頂唔住...食左粒傷風藥喇...



大宅

積分: 1075


11#
發表於 11-9-23 11:43 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-23 11:22
我等bingo期間尿道炎。宜家食緊抗生素。今個cycle無望

me too ! 食抗生素會影響bingo ?


男爵府

積分: 5940


12#
發表於 11-9-23 11:43 |只看該作者
mycreamsoda 發表於 11-9-23 11:37
回覆 cc_ivy 的帖子

嘩....你都幾唔舒服喎....會唔會睇醫生呀? 你體溫有幾多度呀?
我無度体溫,仲有D頭痛
訓醒左就好D...


男爵府

積分: 5940


13#
發表於 11-9-23 11:44 |只看該作者
mycreamsoda 發表於 11-9-23 11:37
回覆 cc_ivy 的帖子

嘩....你都幾唔舒服喎....會唔會睇醫生呀? 你體溫有幾多度呀?
你仲有幾多日可以CHECK?


男爵府

積分: 6108


14#
發表於 11-9-23 11:45 |只看該作者
嘩,你地都要take care!!!!唔好病呀!!!


大宅

積分: 1617


15#
發表於 11-9-23 11:49 |只看該作者
我DAY 16排卵, 今日DAY25 係排後第9日, 我前日用紅D CHECK 過白雪雪好失望, 所以都唔知幾時再CHECK 好...又或者CHECK 到紅D 有線先會用棒棒...

你呢? 諗住幾時CHECK 呀?


男爵府

積分: 5940


16#
發表於 11-9-23 11:55 |只看該作者

引用:我DAY+16排卵,+今日DAY25+係排後第9日,+我

原帖由 mycreamsoda 於 11-09-23 發表
我DAY 16排卵, 今日DAY25 係排後第9日, 我前日用紅D CHECK 過白雪雪好失望, 所以都唔知幾時再CHECK 好...又 ...
我今日day 23, 心思思想快d驗




大宅

積分: 1617


17#
發表於 11-9-23 11:58 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

多謝你呀....希望我地今個CYCLE 齊齊BINGO


大宅

積分: 1617


18#
發表於 11-9-23 12:00 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

你打算用邊隻驗?


男爵府

積分: 6108


19#
發表於 11-9-23 12:00 |只看該作者
回覆 mycreamsoda 的帖子

我今日day 20咋...仲要等
但day 18紅d白雪雪
我又無乜唔舒服,只係肚脹少少想嘔
機會好微...


男爵府

積分: 5940


20#
發表於 11-9-23 12:01 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 你打算用邊隻驗?

原帖由 mycreamsoda 於 11-09-23 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

你打算用邊隻驗?
Clearblue普通個隻




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo