婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 874


1#
發表於 11-10-1 10:39 |只看該作者
訴苦...因為我係有左先同我C6結婚,咁啱我C6個哥又同我地一樣,不過早我地一個月結,我99呢排好鐘意係垃圾房拾D報紙返泥...,早幾日我99返左大陸幾日,咁我就同我C6掉左D報紙!!今朝我99返到泥見D報紙無晒,就開始鬧,但因BB就出世我就因為衛生問題叫佢唔好再拾,佢就話之前因為兩個仔搞結婚洗左好多錢(但其實我99一蚊都無出過囉!!)...之後佢一路話洗唔洗咁多禮金,話我阿媽貪錢(但其實由過大禮至到酒席落訂都係我媽係禮金到比錢,包括請攝影師...我同我媽由頭忙到落腳,佢一d手都無幫過,我亦都親眼見住d錢係點用,連埋我媽買比我d金器我媽跟本要倒貼,擺酒d人情我媽一蚊都無要到全部比返我c6話係要泥留返比bb ga)仲話我大住個肚嫁應該要貼埋大床嫁入泥囉...我聽到之後真係忍唔住同佢嘈...嘈嘈下佢話邊有新抱惡過99嫁,我即刻無聲出...我費事佢又話我鬧佢...但我真係好嬲...我嫁左入去大住個肚唔好話無補品我食...就連平時午飯都係得白飯加碟白菜/白飯加碟豆腐...晚晚都係蝦,蟹,螺(一星期有3~4晚蝦同螺)鵝,鴨加碟菜...湯,永遠都只係菜湯,平時又成日整到周圍膠袋膠同好似驚跣我唔死咁.洗衣大膠筒4個,普通筒仔有7個以上,特大鐵筒兩個,咁多筒又唔放好,呢到一個果邊幾個咁!買完野返泥d膠袋就咁由得佢係地下,佢好似唔知屋企有個大肚婆咁囉!我C6 8:30am出門口返工佢就叫我起伸再唔係就係廳(乒乒扮扮)咁,每日一到下午12幾佢就要我出街,但為左順佢意一直佢話咩我就做,就算幾累我都照出街,沖完涼唔著3褲就走出泥!出泥之後先著件超薄薄到可以飛釘既背心仔加條底褲仔就咁著就晚晚瞓係廳到,搞到我c6連行出廳都唔敢!平時幾唔鐘意都唔出聲,無啦啦比佢鬧我都扮聽唔到!!但我今日聽到話我我真係好嬲囉... 唔好意思,長篇左d~




伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


2#
發表於 11-10-1 10:45 |只看該作者
好難理解


子爵府

積分: 12342


3#
發表於 11-10-1 10:46 |只看該作者
沖完涼唔著3褲就走出泥!出泥之後先著件超薄薄到可以飛釘既背心仔加條底褲仔就咁著就晚晚瞓係廳到,搞到我c6連行出廳都唔敢!

好似有D變態喎

點評

yah008  有D  發表於 11-10-2 02:25


水晶宮

積分: 57108


4#
發表於 11-10-1 10:47 |只看該作者
無計啦.....迫住一齊就要忍


大宅

積分: 1043


5#
發表於 11-10-1 10:59 |只看該作者
小心你心理,同埋產前產後"益屈"
我開左BK購物王國瘋狂shopping- 我岩岩係韓國番黎 直送 HANSKIN bb cream 買, 有時間黎睇下呀


伯爵府

積分: 15013

畀面勳章


6#
發表於 11-10-1 11:30 |只看該作者

回覆:可以去邊搵到個咁痴線既99

好想知你99幾多歲?點解可以唔著衫行出廳咁變態架?!



不好點評我,我睇唔到架!!Thx~~


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


7#
發表於 11-10-1 11:31 |只看該作者
無辦法...你地一齊住...間屋係佢...你唯有忍耐下...自己出入小心D...



[url=http://lilypie.com][img]


大宅

積分: 4830


8#
發表於 11-10-1 11:52 |只看該作者
好變態!


男爵府

積分: 7181


9#
發表於 11-10-1 12:11 |只看該作者

回覆:可以去邊搵到個咁痴線既99

自私!:;pppp:




大宅

積分: 4672


10#
發表於 11-10-1 12:37 |只看該作者

回覆:可以去邊搵到個咁痴線既99

你99咁吾知醜架,背心加底褲係庁訓




男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


11#
發表於 11-10-1 12:41 |只看該作者
同99一齊住係咁喇...佢話你你都要忍...
一係就自己搬出黎住...


禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-10-1 12:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10048


13#
發表於 11-10-1 13:19 |只看該作者

回覆:可以去邊搵到個咁痴線既99

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4672


14#
發表於 11-10-1 13:21 |只看該作者
有部份離左婚既女人係有少少心理病...


別墅

積分: 874


15#
發表於 11-10-1 13:53 |只看該作者

引用:沖完涼唔著3褲就走出泥!出泥之後先著件超

原帖由 yanyan0906 於 11-10-01 發表
沖完涼唔著3褲就走出泥!出泥之後先著件超薄薄到可以飛釘既背心仔加條底褲仔就咁著就晚晚瞓係廳到,搞到我c ...
佢試過冲完涼3都唔著就係廚房洗碗!我去拎野飲...睇晒




別墅

積分: 874


16#
發表於 11-10-1 13:56 |只看該作者

引用:好想知你99幾多歲?點解可以唔著衫行出廳咁

原帖由 kathytam2000 於 11-10-01 發表
好想知你99幾多歲?點解可以唔著衫行出廳咁變態架?!
佢56~58,我都好想知佢點解可以咁!我同c6唯有盡量係房唔出廳囉!




別墅

積分: 874


17#
發表於 11-10-1 13:58 |只看該作者

引用:你99咁吾知醜架,背心加底褲係庁訓 +

原帖由 sibylyau 於 11-10-01 發表
你99咁吾知醜架,背心加底褲係庁訓
我覺得佢根本都唔當其他人係人!




別墅

積分: 874


18#
發表於 11-10-1 14:01 |只看該作者

引用:大住肚嫁講價能力會弱d

原帖由 charlotte413 於 11-10-01 發表
大住肚嫁講價能力會弱d
我都認為係!莫講話要小心動胎氣,連個腦都轉慢左呀!




別墅

積分: 874


19#
發表於 11-10-1 14:08 |只看該作者

引用:你地有冇可能搬到出去呀?聽你甘講99應該冇

原帖由 looklook_66 於 11-10-01 發表
你地有冇可能搬到出去呀?聽你甘講99應該冇咗62,離婚或仙遊咗?如果99係離左婚既咁佢應該有心理病。同埋佢 ...
其實我62仲係到不過我99好憎我62嫁!不過我99成日話我62好大老人味!連同房唔同床都話唔得,係都要瞓廰!我62都知我99呢d野,只不過佢中意忍!連我62見到咁都唔出聲,我可以點




別墅

積分: 874


20#
發表於 11-10-1 14:13 |只看該作者

引用:有部份離左婚既女人係有少少心理病...

原帖由 sibylyau 於 11-10-01 發表
有部份離左婚既女人係有少少心理病...
我6299無離婚,62仲要事事忍讓我99!我62為左費事成曰家嘈屋閉咪唔出聲囉!我99其實係一個無腦無常識但又要自已為事既人!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo