想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


1#
發表於 11-10-6 10:25 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-10-6 10:26 編輯

我9月7 day 1 ga.... 今日day30喇....
咩o野懷孕前徵兆都冇, 仲要開始feel倒有m 痛o既感覺...
小腹有d唔舒服................
係咪可以confirm 今個cycle 唔中喇~~~~?


p.s. 我向來cycle 都十分唔準的, 所以我都唔知係咪遲左定點樣.....
同埋, 我day 25-28都有流啡情況.... 尋日開始停左..... 我都幾肯定o個d唔係m,
因為個肚仲有dd漲漲地......
唉.................... 好灰........
完全唔知發生咩事....


大宅

積分: 3397


2#
發表於 11-10-6 10:35 |只看該作者
其實BINGO之前都會又M痛㗎,不過我覺得如果再過兩日都未嚟先CHECK囉!


大宅

積分: 4131

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 11-10-6 10:37 |只看該作者
自己有無check過?


大宅

積分: 4497


4#
發表於 11-10-6 10:38 |只看該作者
回覆 lengkwan 的帖子

最慘o既係, 我cycle好多時都可以3x-60日不等.....

另外, 我有朋友過我知佢bingo前都有好似我咁樣流啡.... 所以我有d期望....但又好怕失望.......
就快發瘋了.......


大宅

積分: 4497


5#
發表於 11-10-6 10:39 |只看該作者
teddy3200 發表於 11-10-6 10:37
自己有無check過?

有呀, 尋晚check紅d, 今朝用晨尿check綠d~ 白雪雪ga..... ><


大宅

積分: 4497


6#
發表於 11-10-6 10:40 |只看該作者
p.s. 我係day 15見倒哈哈笑, 應該 day 16-17排卵的......


複式洋房

積分: 201


7#
發表於 11-10-6 10:47 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

我心情同妳一樣,我830 D1,但週期34,last dodo係918,原本應該M到,但只有感覺又冇黎,自己check,就先一深紅,一淺紅,都吾知係定吾係。應吾應該去睇醫生呢?




大宅

積分: 4497


8#
發表於 11-10-6 11:02 |只看該作者
Queeniesky 發表於 11-10-6 10:47
我心情同妳一樣,我830 D1,但週期34,last dodo係918,原本應該M到,但只有感覺又冇黎,自己check,就先一 ...

你係check紅d的嗎~? 紅d如果有"控"可能有機呢~~~?
你有冇試下check clearblue digital??
我一來而家未夠期, 二來怕失望, 唔敢check clearblue, 只係check住紅綠d先~



男爵府

積分: 6108


9#
發表於 11-10-6 11:03 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

有無等10分鐘先睇結果?




複式洋房

積分: 201


10#
發表於 11-10-6 11:13 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

我係用秀e呀!我重未買clearblue,或者今晚再下先。




大宅

積分: 4497


11#
發表於 11-10-6 11:20 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-10-6 11:21 編輯

回覆 bb_pig_bb 的帖子

oh.... 冇呀.... 唔係一過就得o既咩~???

係咪紅綠d都要等10分鐘ga??


男爵府

積分: 6108


12#
發表於 11-10-6 11:21 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

係呀 平放等10分鐘 d色會慢慢出




大宅

積分: 4497


13#
發表於 11-10-6 12:06 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-10-6 12:08 編輯

回覆 bb_pig_bb 的帖子

oh, 原來係咁.... 等我今晚返去試下先~!!

我一路都以為d wee wee過左條線就ok......
原來仲要等.... 等我仲以為佢好快tim....


男爵府

積分: 6108


14#
發表於 11-10-6 12:21 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

哈哈 今晚再試 等你好消息



點評

bbnboot  好, 有好消息第一時間update你地!! ^.^  發表於 11-10-6 14:30


別墅

積分: 653


15#
發表於 11-10-6 13:55 |只看該作者
其實聽你地用D紅D綠D,會唔會有誤差家?
我都係今日DAY30,都未黎,希望可以有好消息啦


大宅

積分: 4497


16#
發表於 11-10-6 14:34 |只看該作者
回覆 JackLucky 的帖子

我會咁樣睇lor, 如果m期到左而又未來m, 用紅d又見倒有"控", 咁都真係幾有機會~
事關如果來m, LH會跌, 紅d唔會有反應~
跟住再check埋綠d~
有時紅d有"控"綠d都未有ga, 因為綠d不太sensitive....
但綠d都有淺"控"o既話,
你再用clearblue digital 就會知道pregnant左幾個week~
clearblue 好準ga!!

點評

JackLucky  唔該晒  發表於 11-10-6 14:36


伯爵府

積分: 15236


17#
發表於 11-10-6 17:55 |只看該作者
今日day 30, cb d已經可以check到結果架喇! 你可以用同一杯尿尿, 先用綠d, 如果bingo, 待5-10分鐘綠d其實都會有淺線或控, 後再用cb d, 咁答案就好堅架喇! 不過建議check前唔好飲太多水, 可讓尿液中的hcg濃到高d! 祝早早孕


大宅

積分: 4497


18#
發表於 11-10-6 18:35 |只看該作者

回覆:Deluxemo 的帖子

我好緊張呀, 心大心細唔知check ng check 好!! 雖然今日day 30, 但我day 15才見倒哈哈笑...可以今天check 了嗎? 會否太早未check 倒??

又想check 又怕唔中呢... >




大宅

積分: 2142


19#
發表於 11-10-6 18:49 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-6 18:35
我好緊張呀, 心大心細唔知check ng check 好!! 雖然今日day 30, 但我day 15才見倒哈哈笑...可以今天check ...

可以CHECK啦!我今日D27,都諗住聽朝/後朝CHECK啦。
等你好消息~


大宅

積分: 4497


20#
發表於 11-10-6 19:00 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

但我今早驗的紅綠d都係白雪雪ga... 我怕自己會好失望...




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo