想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


1#
發表於 11-10-8 14:13 |只看該作者
已經失敗左4個cycle,但希望在明天!想搵同行既jm!



禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


大宅

積分: 4544


2#
發表於 11-10-8 15:35 |只看該作者

回覆:10月8日day1召集!

M小姐今日探坊我了.m量好少.遲左兩日了




大宅

積分: 4254


3#
發表於 11-10-8 15:47 |只看該作者

回覆:emiliarabbit 的帖子

又失敗!今天M小姐來了,已一年啦!




男爵府

積分: 9088

陪月勳章


4#
發表於 11-10-8 16:17 |只看該作者

引用:M小姐今日探坊我了.m量好少.遲左兩日了 +

原帖由 zobezobe123 於 11-10-08 發表
M小姐今日探坊我了.m量好少.遲左兩日了
好似量多個日先計架,我都流啡左幾日。




禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


5#
發表於 11-10-8 16:46 |只看該作者

引用:又失敗!今天M小姐來了,已一年啦! +

原帖由 amychow 於 11-10-08 發表
又失敗!今天M小姐來了,已一年啦!
妳有無睇中或西醫檢查呀?



禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


複式洋房

積分: 291


6#
發表於 11-10-9 01:01 |只看該作者

回覆:10月8日day1召集!

我都係今日day1, 第6cycle失敗喇,大家一齊加油!唔好灰心!




大宅

積分: 4254


7#
發表於 11-10-9 11:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amychow+於+11-10-08+發表又

原帖由 emiliarabbit 於 11-10-08 發表
妳有無睇中或西醫檢查呀?
上年胎死腹中。已睇中醫一年,現在針灸中,無睇不育科(因c6唔肯)。他唔想希望越大,有咩事失望越大。




別墅

積分: 822


8#
發表於 11-10-9 12:47 |只看該作者
10月7日day 1, 又再從新開始, 大家都要努力呀, 我哋一定得嘅
強媽咪


大宅

積分: 4931


9#
發表於 11-10-9 12:53 |只看該作者

回覆:10月8日day1召集!

我第二胎既第一個cycle:差不多二十二個月第一次黎M 好緊張呀大家一齊加油呀~



點評

emiliarabbit  22月,好開心呀放假咁耐,hehe  發表於 11-10-9 14:59


子爵府

積分: 13931


10#
發表於 11-10-9 13:32 |只看該作者

回覆:10月8日day1召集!

大家好,我m小姐今曰來了。已經試了5個c,不過我未放棄架,大家都努力



魚魚媽


大宅

積分: 3884


11#
發表於 11-10-9 16:45 |只看該作者
回覆 maggie_kaki 的帖子

我今日day 1 呀~~~第2個cycle失敗呀~~~今個月要努力呀~~~
[img align=left]http://sc.groups.msn.com/tn/5B/E1/cinnamoroll/2/22.jpg[/img]


子爵府

積分: 13931


12#
發表於 11-10-9 16:58 |只看該作者

引用:回覆+maggie_kaki+的帖子 我今日day+1+呀~

原帖由 amycoco 於 11-10-09 發表
回覆 maggie_kaki 的帖子

我今日day 1 呀~~~第2個cycle失敗呀~~~今個月要努力呀~~~
Amycoco,你同我同一日呀。



魚魚媽


大宅

積分: 4931


13#
發表於 11-10-9 20:07 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-9 16:58
Amycoco,你同我同一日呀。
^^我都係今日day 1 呀明天開始食排卵藥.


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


14#
發表於 11-10-9 20:44 |只看該作者
OKb 發表於 11-10-9 20:07
^^我都係今日day 1 呀明天開始食排卵藥.

係醫生開比你架?day 1就要食架啦?點解要食架?
我今日check想開始食葉酸,原來我黎個月食緊個隻善x已經有400mg架啦,hehe.
禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


大宅

積分: 4931


15#
發表於 11-10-9 21:00 |只看該作者

引用:Quote:OKb+發表於+11-10-9+20:07+^^我都係

原帖由 emiliarabbit 於 11-10-09 發表
係醫生開比你架?day 1就要食架啦?點解要食架?
我今日check想開始食葉酸,原來我黎個月食緊個隻善x已經有400 ...
Day 2開始食呀,醫生開架,因為有多囊呀。我之前都係食藥加打針bingo架。




大宅

積分: 4544


16#
發表於 11-10-9 21:00 |只看該作者

回覆:10月8日day1召集!

唉...我dm好小...有無人知點另佢多啲..




男爵府

積分: 9088

陪月勳章


17#
發表於 11-10-9 21:21 |只看該作者
OKb 發表於 11-10-9 21:00
Day 2開始食呀,醫生開架,因為有多囊呀。我之前都係食藥加打針bingo架。



...

其實咩係多囊?不過你都已有個咁q既bb啦~第二胎一定無問題~
禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


18#
發表於 11-10-9 21:33 |只看該作者
zobezobe123 發表於 11-10-9 21:00
唉...我dm好小...有無人知點另佢多啲..

少成點呀?我通常係頭一日少(1,2張巾就夠),第2日通常就勁(起碼5,6張),然後3,4日又正常(2,3張).
女仔補血都好重要,因為個個月都流失,飲多d紅棗水同一定要早訓夠訓(造血都係夜晚11-半夜3點).
禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


大宅

積分: 4544


19#
發表於 11-10-9 21:49 |只看該作者

回覆:emiliarabbit 的帖子

可以講由頭到尾都得少少咋..本身我有甲高嘎...所以我覺得生bb機好微咯...




男爵府

積分: 9088

陪月勳章


20#
發表於 11-10-9 21:52 |只看該作者
zobezobe123 發表於 11-10-9 21:49
可以講由頭到尾都得少少咋..本身我有甲高嘎...所以我覺得生bb機好微咯...



...

甲高好多都係壓力太大架,正面d,放鬆d,機會就大好多~
禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo