2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1296


1#
發表於 11-11-4 08:14 |只看該作者
我依家20週啦!但尋日發現左腳有少少水腫?你地有冇咁嘅問題呀?咁早水腫,正唔正常?同埋點解得一隻腳係咁?



點評

yoyochg  我衣家22週, 未開始腫~  發表於 11-11-4 16:15


子爵府

積分: 12567

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-11-4 09:24 |只看該作者
開始有少少跡象, 不過唔敢肯定, 對腳有少少脹


男爵府

積分: 5773


3#
發表於 11-11-4 09:36 |只看該作者

回覆:各位媽媽有冇腳腫?

我未有跡象喎!咁快?




大宅

積分: 4981


4#
發表於 11-11-4 09:56 |只看該作者
我19WEEK, 已經有少少啦~
腳面濶左, 之前岩著既BOOT有D窄!!
小腿都又肥少少


大宅

積分: 1728


5#
發表於 11-11-4 10:15 |只看該作者
我好似未有, 但抽筋就密左


大宅

積分: 1296


6#
發表於 11-11-4 10:18 |只看該作者

回覆:各位媽媽有冇腳腫?

最慘係我單一隻腳腫呢!




大宅

積分: 4278


7#
發表於 11-11-4 10:29 |只看該作者

回覆:各位媽媽有冇腳腫?

我都有少少,晚上最好放高對腳,還有大家記得少食鹽。




子爵府

積分: 14495


8#
發表於 11-11-4 10:34 |只看該作者

回覆:各位媽媽有冇腳腫?

有,腳跟變豬著完鞋一日會cool出一條痕,22wk now




複式洋房

積分: 492


9#
發表於 11-11-4 13:33 |只看該作者
我覺得對腳粗碌咗tim


大宅

積分: 2688


10#
發表於 11-11-4 14:20 |只看該作者
wingyan008 發表於 11-11-4 10:34
有,腳跟變豬著完鞋一日會cool出一條痕,22wk now

我今日都係頂唔順o係公司換對鬆少少既鞋, cool 出一條痕兼腳背飛晒d肉出黎, 應該係琴晚冇墊高對腳, 同埋食咗一舊鹹魚
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lmtf.lilypie.com/4N14p8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" /></a> ...


侯爵府

積分: 21203

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 11-11-4 14:23 |只看該作者
我仲未喎, 20wks真係好d快,
會唔會係食得多味精類野?
墊高對腳瞓或者臨訓浸下暖水等血氣好d,
無咁易抽筋架~
但求順利  


子爵府

積分: 14495


12#
發表於 11-11-4 14:27 |只看該作者

引用:Quote:wingyan008+發表於+11-11-4+10:34+有

原帖由 DingE 於 11-11-04 發表
我今日都係頂唔順o係公司換對鬆少少既鞋, cool 出一條痕兼腳背飛晒d肉出黎, 應該係琴晚冇墊高對腳, 同埋食 ...
我一坐響位就換拖鞋,之前食過臘鴨比,吾通係甘?



點評

Spark  鴨 can not eat ga.  發表於 11-11-4 18:11


男爵府

積分: 6529


13#
發表於 11-11-4 15:09 |只看該作者
我一直都著波鞋唔知同以前有冇分別,只係覺得小腿粗左咋


大宅

積分: 1296


14#
發表於 11-11-4 21:33 |只看該作者

回覆:各位媽媽有冇腳腫?

可能我近排早餐仲意食腸仔!盬份多咗少少呢?




大宅

積分: 1362


15#
發表於 11-11-5 11:05 |只看該作者

回覆:各位媽媽有冇腳腫?

我無乜腫,但成對腳忽然多咗好多靜脈曲張




別墅

積分: 645


16#
發表於 11-11-5 14:56 |只看該作者

引用:我一直都著波鞋唔知同以前有冇分別,只係覺

原帖由 田田媽 於 11-11-04 發表
我一直都著波鞋唔知同以前有冇分別,只係覺得小腿粗左咋
我都係日日着波鞋,所以仲未覺!




複式洋房

積分: 458


17#
發表於 11-11-5 15:50 |只看該作者
我一到夜晚就覺得對腳好腫同埋好粗,好似唔係自己嘅咁,重要一晚抽幾次筋,瞓得好差


別墅

積分: 859


18#
發表於 11-11-6 09:18 |只看該作者
19W就開始腫了, 以前的平底鞋都太窄著唔到, 要買新鞋了.


大宅

積分: 2802


19#
發表於 11-11-6 09:30 |只看該作者

回覆:各位媽媽有冇腳腫?

你地會唔會企或者坐得多呀?宜家腫真係早咗啲喎,有時間行下,返到屋企拉下啲筋或者按摩下會好啲架,我有時累返到屋企都會拉下小腿,尤其是作抽筋時,拉完感覺到隻腳冇咁累同痺,你地都試下





禁止訪問

積分: 1241


20#
發表於 11-11-6 09:46 |只看該作者

回覆:各位媽媽有冇腳腫?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo