夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17144

熱血勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-11-10 15:54 |只看該作者
各位同老爺奶奶住既姊妹,會唔會因為有其它人係屋企,覺得搞野唔係咁方便??

有時唔單止屋企有老爺奶奶,仲會有埋其它親戚......事關奶奶好鍾意招呼d親戚去佢屋企住
我就更加唔想搞........


水晶宮

積分: 69036

畀面勳章


2#
發表於 11-11-10 15:58 |只看該作者

回覆:冇乜mood搞野(同老爺奶奶住)

住所有多大?




伯爵府

積分: 17144

熱血勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 11-11-10 16:14 |只看該作者
一千呎倒


大宅

積分: 1605


4#
發表於 11-11-10 16:32 |只看該作者

引用:一千呎倒

原帖由 eeyorepigpig 於 11-11-10 發表
一千呎倒
間屋成千呎都攪唔到野…難為我呢d 5百幾呎,6299間房仲要係隔離



點評

renren  1000尺千有回音  發表於 11-11-10 16:40


男爵府

積分: 8410


5#
發表於 11-11-10 16:34 |只看該作者

回覆:eeyorepigpig 的帖子

都好大wor




大宅

積分: 1926


6#
發表於 11-11-10 16:45 |只看該作者

回覆:冇乜mood搞野(同老爺奶奶住)

唔關呎數事、係有人喺屋企都搞得唔方便。

我以前都係、而家搬左出黎搞到顛左都仲得



點評

Suissesse  yes!  發表於 11-11-14 02:19
eeyorepigpig  agree agree~~  發表於 11-11-10 17:01


子爵府

積分: 12452

畀面勳章


7#
發表於 11-11-10 16:55 |只看該作者
出去爆房囉

點評

erdl  Agree  發表於 11-11-10 17:04


水晶宮

積分: 65725


8#
發表於 11-11-10 16:56 |只看該作者
甘夜晚唔會人來人往都唔得咩。你係唔係住套房呀?


伯爵府

積分: 17144

熱血勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-11-10 17:02 |只看該作者
koey0401 發表於 11-11-10 16:32
間屋成千呎都攪唔到野…難為我呢d 5百幾呎,6299間房仲要係隔離

我地間房都係老爺奶奶房隔離咋.....
跟住個客房仲要係對面
大聲d就...... =.=


伯爵府

積分: 17144

熱血勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-11-10 17:06 |只看該作者
HLDMaMa 發表於 11-11-10 16:56
甘夜晚唔會人來人往都唔得咩。你係唔係住套房呀?

有時得老爺奶奶係度都會照搞既
但一有親戚黎住,佢地又夜瞓,唔通等到佢地瞓晒先搞咩
等得黎我都瞓著lu

唔係套房呀
老爺奶奶個間就係套房


子爵府

積分: 10483


11#
發表於 11-11-10 17:55 |只看該作者

回覆:冇乜mood搞野(同老爺奶奶住)

我都系同6299一齊住,我地間屋仲要好應聲,我地都系照攪無理!攪完之後我個會問老公唔知6299聽到d聲會點呢?會唔會同我地一樣來攪梗



點評

eeyorepigpig    發表於 11-11-10 21:28
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


複式洋房

積分: 309


12#
發表於 11-11-10 20:46 |只看該作者

回覆:冇乜mood搞野(同老爺奶奶住)

我地搬左出來住,周末仲會爆房和家庭浴




公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


13#
發表於 11-11-13 18:49 |只看該作者
成千尺都唔方便

咁你早啲瞓啦

點評

alm  又係既..  發表於 11-11-24 20:26
aprilbaby04    發表於 11-11-19 11:45
charlotte413  笑死我啦你  發表於 11-11-13 19:08


公爵府

積分: 25507


14#
發表於 11-11-13 19:02 |只看該作者
而家D新樓,話有一千呎,但如果實用面積細的話,得50﹣60﹪實用率架咋。同埋如果個廳大,D房就細
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 11-11-13 19:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2701


16#
發表於 11-11-13 20:44 |只看該作者

回覆:mingkee2 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25507


17#
發表於 11-11-13 23:43 |只看該作者
charlotte413 發表於 11-11-13 19:09
樓主係唔係買左誠哥發水樓,一千尺實用得八百幾,放埋家私得六七百尺呀 ...
誠哥D樓無80﹪架,得六十幾,七十已經好勁

唔該唔好同我打招呼,不要點評!


大宅

積分: 1605


18#
發表於 11-11-13 23:52 |只看該作者

引用:成千尺都唔方便+咁你早啲瞓啦

原帖由 ylc1015 於 11-11-13 發表
成千尺都唔方便

咁你早啲瞓啦
你又唔好咁衰




大宅

積分: 3409


19#
發表於 11-11-13 23:54 |只看該作者

引用:樓主係唔係買左誠哥發水樓,一千尺實用得八

原帖由 charlotte413 於 11-11-13 發表
樓主係唔係買左誠哥發水樓,一千尺實用得八百幾,放埋家私得六七百尺呀 ...
多數實用率得六七成!




大宅

積分: 2181


20#
發表於 11-11-13 23:59 |只看該作者

回覆:冇乜mood搞野(同老爺奶奶住)

去爆房啦,放工去搞完返屋企食飯或者食完先返都得,再唔係 weekend 去過夜又得!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo