本帖最後由 大力大力 於 11-11-30 16:07 編輯
前天我約 2:15PM 上到 BK 總部,我帶了黑眼鏡,及帶了個有洞的袋,諗住門口小姐等我笠住頭,影返張相給大家笑下,怎知他們午飯時間係 1:30PM - 2:30PM ,左手面間 BK Shop 職員入 BK 到叫左個女士出來,我唔想嚇親佢,所以沒跟我計劃拍返張笠頭沙龍,唯有比張合成照頂頂..........
太多人懐疑鳥,唔係我阿仔,唔信叫版主問返 BK 職員 (Office 裡面箒帶黑邊眼鏡女士!)
bkeditor 發表於 11-11-30 12:51 # 151
見你地講得咁興奮,我都忍唔住要爆少少內幕比大家聽!大力口中嘅嗰位BK女士,樣子好似好正經,但係其實佢好瘋癲,佢已經比大力嘅真身電暈左。
呢位BK女士一返到黎OFFICE 就忍唔住面紅,仲控制唔到自己將聲線提高左8度咁話:「大力大力,上左黎攞獎喇!佢好有型,好MAN,好有魅力.... 我仲幫佢揸機影相,總之同佢合照啦!下刪一千字讚美大力嘅說話..... 」
而我,聽完呢位女士講完之後,我個心就諗「EEEE..... 今次比你截我糊
,我都好想見大力呀!」哈哈哈

大力 - 燒肉得左獎,但典露面去領獎呢? 繁腦中!
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4367568本帖最後由 大力大力 於 11-11-2 17:32 編輯
bkeditor 昨天 17:35
關於你在「大力 - 燒肉制作篇 ( 好多成功出爐呀~ P. 22, 29, 30.. ...」的帖子
多謝閣下參加「廚神」遊戲。恭喜您的食譜被首席御廚評為最佳食譜之一。請親臨親子王國大本營領取小凌編寫的《自家製星級西餐》一本,地址:九龍鴻圖道16號志成工業大廈1樓(近牛頭角港鐵站B6出口)。辦公時間:星期一至五,上午九時至下午六時,星期六、日及公眾假期休息。領獎時請向我們職員說出閣下的「會員名稱」及今次「領獎密碼:弊傢伙,地鐵有色魔」。這密碼只限您個人使用,請勿告知其他朋友/網友,一旦獎品被別人領取,我們恕不負責啊。
截止領獎日期:2011年12月1日。
禾唔可以真身典去領獎,禾理財版巧多仇家? 
我諗到用紙袋筮住個頭入去 ~~ 
但 BK 職員會唔會以為禾入去 劫財,劫色呢?

大力理財篇 之 子女理財!
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1