夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1451


1#
發表於 12-2-25 23:20 |只看該作者
本帖最後由 ann2228 於 14-1-15 14:20 編輯


我老公因上大陸工作而有了小三,
我們已分居一年,但他想等兩年才決定,
他一直不認有小三,說我看到他通話清單中那女人只是普通朋友,
但我看到他們經常都深夜12-1點傾成30-60分鐘長途,新年期間還每日打電話給她,
我覺得好煩,不知道應該等,還是自己去申請離婚? 請大家給些意見我!謝謝!!

點評

hkrosetw  佢叫你等2年係佢想睇下同小三夾唔夾炸,唔夾可以有得返轉頭,好衰  發表於 12-2-28 00:16


公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-2-25 23:31 |只看該作者

回覆:因老公有小三已分居一年,但他想等兩年,好煩!

如果你決定分開,重等什麼?只會浪費自己青春同時間!你們有沒有小朋友?




大宅

積分: 1451


3#
發表於 12-2-25 23:44 |只看該作者
tc001039 發表於 12-2-25 23:31
如果你決定分開,重等什麼?只會浪費自己青春同時間!你們有沒有小朋友?



一個6歲女,而且有輕微自閉症,遺傳了爸爸家族病。


侯爵府

積分: 23500


4#
發表於 12-2-25 23:51 |只看該作者
你要睇你自己信唔信佢及想唔想同呢個人一齊先,如果唔信及唔想既就申請離婚啦.


大宅

積分: 1451


5#
發表於 12-2-26 00:31 |只看該作者
老實講我為了女兒已原諒了他,新年前也叫過他回家,但他答我等兩年。
他明知我會上3網站看他手提通話記錄也照用手機打比個女人,
好似要令我對他死心咁!


子爵府

積分: 12169


6#
發表於 12-2-26 00:54 |只看該作者
Ann228:

如果你c6有心回頭,你都原諒他,叫他回來,但他仍答等兩年才考慮,當中仍然繼續和小三保持聯絡,他根本不是想回來吧?他只是想把事情丟淡,也可能因為小三還未是自由身,你c6受到你99的壓力才會用拖延政策。

現在你要好好為自己和女兒想,首先怎樣都應由他給女兒的生活費,也要明確告訴他你不是避風塘,你不是用來做後備。要回頭首先要真的和任何女人都保護法距離,搬回家住,否則請準備好離婚協議,說明女兒的生活鬥費及撫養權問題,不要再拖了,對一個根本心不在的男人,留下來只是進一步令自己傷心,長痛不如短痛。

點評

ann2228  謝謝你 MC ,我都覺他沒有心回頭,我做甚麼都沒用。  發表於 12-2-26 01:23
mc <()>


公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-2-26 00:56 |只看該作者

引用:老實講我為了女兒已原諒了他,新年前也叫過

原帖由 ann2228 於 12-02-26 發表
老實講我為了女兒已原諒了他,新年前也叫過他回家,但他答我等兩年。
他明知我會上3網站看他手提通話記錄也照 ...
有啲男人會做啲嘢令你自動離場,而不會親口說出來,因為這樣會令他好過啲!自欺欺人地覺得唔係他叫你走,是你自己走!不知你老公是否這樣的人!。 既然你有個女兒,你亦應為她想,怎樣才對她最好,而你又有沒有能力養她!



點評

ann2228  對! 我覺得佢想我自動離場多D  發表於 12-2-26 01:14


男爵府

積分: 5509


8#
發表於 12-2-26 05:28 |只看該作者

因老公有小三已分居一年,但他想等兩年,好煩!

有心回來的話,為何還要等??

明知你會check 電話record 佢都唔去避???

係真心返嚟,定係用呢啲方法令你心灰意冷自己話走人???

你係咪擔心唔可以獨力照顧你個女???

幸福係要雙方都付出,單向嘅你會一直處於被動狀態,難聽啲講句好似乞討佢嘅愛,佢唔會重視你的。。。請三思




複式洋房

積分: 350


9#
發表於 12-2-26 08:00 |只看該作者

回覆:angelic 的帖子

唔好等佢喇




侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


10#
發表於 12-2-26 09:10 |只看該作者

回覆:因老公有小三已分居一年,但他想等兩年,好煩!

中意,就別介意;冇feel,就快D離。
為將來,留多D錢傍身呀!




水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-2-26 09:23 |只看該作者

回覆:因老公有小三已分居一年,但他想等兩年,好煩!

等?即當老婆係避風港?如果經濟無問題,自己又接受到,我唔會浪費自己時間囉




公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


12#
發表於 12-2-26 10:06 |只看該作者
老實咁講,
死佬有無被足家用???有錢溝女,應該好多錢洗,以家開始,盡洗佢錢,,有多多洗几多,,唔好同佢慳,,,


別墅

積分: 620


13#
發表於 12-2-26 10:16 |只看該作者

引用:中意,就別介意;冇feel,就快D離。 為將來

原帖由 RAY媽 於 12-02-26 發表
中意,就別介意;冇feel,就快D離。
為將來,留多D錢傍身呀!





大宅

積分: 1837


14#
發表於 12-2-26 11:52 |只看該作者
RAY媽 發表於 12-2-26 09:10
中意,就別介意;冇feel,就快D離。
為將來,留多D錢傍身呀!

感冒頭暈暈,俾人捉左去都唔知啦


大宅

積分: 1451


15#
發表於 12-2-26 11:55 |只看該作者

引用:老實咁講,死佬有無被足家用???有錢溝女,應

原帖由 ching070707 於 12-02-26 發表
老實咁講,
死佬有無被足家用???有錢溝女,應該好多錢洗,以家開始,盡洗佢錢,,有多多洗几多,,唔好同佢慳,,,
...
有比家用,比佢工資三分一。如果離婚律師話最少可得他人工的50%-65%膳養費。他可能為錢所以想兩年先離。




禁止訪問

積分: 13848


16#
發表於 12-2-26 13:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1451


17#
發表於 12-2-26 14:18 |只看該作者

引用:想问楼主,如离婚,财产和孩子的监护权如何

原帖由 lolmum 於 12-02-26 發表
想问楼主,如离婚,财产和孩子的监护权如何分配?

现在大家都说是你太多疑,闹离婚是你的错。 由其是他的 ...
好似要有捉姦在床的照片先有用。他好像有情緒病,會破壞家具那種,有次房門都被他踢穿了個大洞,那次我有報警,所以小朋友不會跟他的。




禁止訪問

積分: 13848


18#
發表於 12-2-26 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1451


19#
發表於 12-2-26 15:14 |只看該作者

引用:回覆+ann2228+的帖子 有情绪病,就要小心

原帖由 lolmum 於 12-02-26 發表
回覆 ann2228 的帖子

以前都叫過他去看醫生,他答我由佢啦!佢話唔知自己點解對朋友會比家人還好。




寶石宮

積分: 434321

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-2-26 18:30 |只看該作者
我唔會等, 拿拿聲搞, 點解仲要等兩年? 兩年之後呢?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo