自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 72641


1#
發表於 12-3-27 13:07 |只看該作者
表妹係佢BB未識出聲果陣佢已經成日用BB話話"叫表E買XXX俾BB啦"
多得個媽咪訓練有素,而家個細路會行會走直情識拎埋份禮物黎"嗲"你
有時撞啱節日或生日我都冇所謂。

總之SAY NO個細路又會扭哂計...
成日咁又覺得有D水魚FEEL
EASTER佢又約我出黎食飯.....


唔可以疏遠佢...因為我同佢家姐好FD..成日都見...
可以點??

P.S. ...唔駛教我叫自己個B咁做返..
因為我努力左好耐都未有...





點評

luck_tang  高人......我就做吳出咯!:;pppp:  發表於 12-3-27 19:30
wong191  嘩~~~~ 咁你咪好慘囉~~~~比人當水魚.下次你話無錢囉, 唔可以再咁做.  發表於 12-3-27 14:40


象牙宮

積分: 227919

2024年龍年勳章


2#
發表於 12-3-27 13:10 |只看該作者
mouth:

甘有 [家教]

點評

fishes    發表於 12-3-27 15:43
la_source  咪係.  發表於 12-3-27 14:24


子爵府

積分: 14102


3#
發表於 12-3-27 13:13 |只看該作者

回覆:你身邊有冇遇過D咁既親戚?

我細個如果叫親戚買野俾我會俾爸媽鬧到飛起
呢個親戚真係老實唔客氣



點評

milktealai  係老套唔客氣  發表於 12-3-27 14:14


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 12-3-27 13:15 |只看該作者
本帖最後由 kc_01k 於 12-3-27 13:15 編輯

同佢講返BB話, EE無錢, 叫你媽媽買.

點評

肥妹心    發表於 12-3-27 17:37
無望  呢句好  發表於 12-3-27 16:32
pikma  依句掂  發表於 12-3-27 16:10
fishes    發表於 12-3-27 15:43
炸醬麵師奶  講得好! 將個波堆番比佢阿媽!  發表於 12-3-27 15:05
zoeyin    發表於 12-3-27 14:40
milktealai    發表於 12-3-27 14:15
ym5678    發表於 12-3-27 14:12
milk2008hk    發表於 12-3-27 13:44
conniechan125    發表於 12-3-27 13:36
eaubobo    發表於 12-3-27 13:34
hoiching930    發表於 12-3-27 13:32
i_luv_poodle  Yeah yeah!!  發表於 12-3-27 13:24


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


5#
發表於 12-3-27 13:15 |只看該作者

回覆:你身邊有冇遇過D咁既親戚?

好教唔教




侯爵府

積分: 22072


6#
發表於 12-3-27 13:16 |只看該作者

回覆:你身邊有冇遇過D咁既親戚?

我會同個BB講,你成日叫我買嘢係好無禮貌架,比人覺得你好貪心,咁唔乖架!下次要問過媽媽先呀!*希望佢身旁阿媽聽得明啦!



點評

bmwli0515    發表於 12-3-27 15:51
mimichau    發表於 12-3-27 14:29
milktealai    發表於 12-3-27 14:15


子爵府

積分: 11236


7#
發表於 12-3-27 13:16 |只看該作者
:;pppp::;pppp:


水晶宮

積分: 69036

畀面勳章


8#
發表於 12-3-27 13:17 |只看該作者

回覆:你身邊有冇遇過D咁既親戚?

She trains a princess




男爵府

積分: 5449


9#
發表於 12-3-27 13:20 |只看該作者

回覆:瑄婷 的帖子

我細個阿媽唔準我隨便收人禮物,更何況出聲叫人送!佢話過就算攞左返屋企都會掉左佢,有時同阿姨出街佢買件衫俾我,都要打電話俾阿媽備案架




伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


10#
發表於 12-3-27 13:20 |只看該作者

引用:+本帖最後由+kc_01k+於+12-3-27+13:15+編輯

原帖由 kc_01k 於 12-03-27 發表
本帖最後由 kc_01k 於 12-3-27 13:15 編輯

同佢講返BB話, EE無錢, 叫你媽媽買.
Haha like




公爵府

積分: 28804

畀面勳章 陪月勳章


11#
發表於 12-3-27 13:20 |只看該作者

回覆:瑄婷 的帖子

係呀!等佢知難而退!




侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


12#
發表於 12-3-27 13:21 |只看該作者
我堂妹(細我半年)又係咁架.. 細個好妒忌,但我又做唔出

1x歲左右 果時次次換電話就o係家庭飯局籌期..

買notebook定電腦果d又係.. 次次叫呢個夾500果個又幾百咁

佢阿媽同意架喎.. (佢地唔係afford唔到架, 十歲已經買LV俾個女)

有時仲係好似做大戲咁..

上到去食飯 阿媽就會話, 阿xx又話要換電話喇, 先果半年定大半年咋, 我同佢講我唔會出錢買俾佢架, 咪叫佢自己搵人贊助囉!

之後就開始歡樂滿東華, 多多益善小小無"區"

我就成日覺得個個都錫曬佢, 自己會有唔開心


點評

fishes    發表於 12-3-27 15:44
milktealai  核突  發表於 12-3-27 14:21


子爵府

積分: 12452

畀面勳章


13#
發表於 12-3-27 13:22 |只看該作者
當傑佢面問bb:做咩次次都要扭表姨買嘢呀daddy媽咪吾肯買比你咁陰公豬咩


侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


14#
發表於 12-3-27 13:22 |只看該作者
回覆 luckybaby2011 的帖子

你唔好努力教壞自己阿B添啊,佢家姐其實知唔知有呢個問題架??


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


15#
發表於 12-3-27 13:22 |只看該作者
我老公外甥會自己叫我(即係佢舅母)買, 又會叫佢舅父買. 我地兩個真心好錫佢. 我覺得唔係佢媽咪教的(我姑奶), 因為我未聽過而佢又唔係咁貪心的人.
所以小朋友叫我買, 我會教佢點用錢, 唔係見到就買. e.g. 佢想買300蚊的玩具, 我地會教今次俾一百佢, 叫佢儲起, 下次見到佢又俾一百, 等佢儲夠錢佢就可以自己去買. 小朋友本身唔貪心, 佢可能只係想大人錫下佢啫.
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


水晶宮

積分: 72641


16#
發表於 12-3-27 13:23 |只看該作者
回覆 kc_01k 的帖子

試過啦。。咪話我又唔駛養B都咁孤寒,又話我唔錫BB,唔同EE玩啦...

唉..咁我睇在一場親戚...唔想太核突咪算囉...

原來對住D唔要面既人真係好難做架...



珍珠宮

積分: 33669


17#
發表於 12-3-27 13:24 |只看該作者
你表妹好窮嗎?窮就施舍下佢喇


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-3-27 13:28 |只看該作者

引用:回覆+kc_01k+的帖子 試過啦。。咪話我又唔

原帖由 luckybaby2011 於 12-03-27 發表
回覆 kc_01k 的帖子

試過啦。。咪話我又唔駛養B都咁孤寒,又話我唔錫BB,唔同EE玩啦...
唔通豪比你姑寒自己咩,有錢我留黎去玩都好過益你啦,無錢養學咩人生呀!




水晶宮

積分: 72641


19#
發表於 12-3-27 13:29 |只看該作者
回覆 k_lego 的帖子

唔好唔開心,你有家教做唔出啫。
可能佢地同我一樣心有不甘,但唔想反哂面啫。

不過你堂妹都大個女啦都仲咁..佢自己唔覺核突咩?




大宅

積分: 2090


20#
發表於 12-3-27 13:30 |只看該作者
回覆 luckybaby2011 的帖子

你直接答個小朋友:"上次未買咗xxx俾你law!? 唔可以咁貪心架. 不如你坐定定去玩吓你媽個iPhone先啦!"

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo