自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6574

大廚勳章


1#
發表於 12-4-5 19:46 |只看該作者
下午突然雷暴,纜車停開,所有人都去坐海洋列車,D人多到好似走難咁,D雨仲越落越大,成身濕晒,結果快快走人,真掃興。
myphoto.jpg



點評

961123    發表於 12-4-6 05:40
車仔人  mouth:mouth:  發表於 12-4-5 22:18
Sumyeema1  mouth:  發表於 12-4-5 22:11
milktealai  mouth:  發表於 12-4-5 21:44
eaubobo    發表於 12-4-5 21:44
肥妹心    發表於 12-4-5 21:28


水晶宮

積分: 68140

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-4-5 19:47 |只看該作者


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 12-4-5 19:48 |只看該作者
mouth:


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 12-4-5 19:49 |只看該作者
嘩...放假真係打C唔出街, 今日係企, 食吓野, 上吓網, 訓吓覺...

間爵良巧....

點評

961123    發表於 12-4-6 05:40

悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


侯爵府

積分: 22863


5#
發表於 12-4-5 19:50 |只看該作者
我都身在其中最惨連坐的士都大排長龍


瑪瑙宮

積分: 149894

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 12-4-5 19:52 |只看該作者
兩個樂園都唔好去

點評

961123    發表於 12-4-6 05:40
fatpanda  實在太多人, 好難頂~  發表於 12-4-5 22:15
Sumyeema1  agree  發表於 12-4-5 22:11
MariaTsui  yes  發表於 12-4-5 21:11


侯爵府

積分: 24112


7#
發表於 12-4-5 19:52 |只看該作者
mouth:mouth:mouth:


公爵府

積分: 27128


8#
發表於 12-4-5 19:53 |只看該作者
期待2019


水晶宮

積分: 57108


9#
發表於 12-4-5 19:54 |只看該作者


大宅

積分: 1304


10#
發表於 12-4-5 19:55 |只看該作者

回覆:今日去海洋公園…好似走難咁.

我都身在其中。




侯爵府

積分: 22414


11#
發表於 12-4-5 19:57 |只看該作者
今日去主題公園或離島, 都係咁狼狽.


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-4-5 19:58 |只看該作者

回覆:今日去海洋公園…好似走難咁.





若要人不知 唔好咁低B !  : P


珍珠宮

積分: 33948

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 12-4-5 19:58 |只看該作者
一個海洋公園,一個廸士尼,已經唔係香港人去玩架啦...貼錢買難受!:;pppp:


珍珠宮

積分: 38180

2024年龍年勳章


14#
發表於 12-4-5 20:01 |只看該作者

回覆:wwc 的帖子

放假週圍都迫人,喺屋企就最舒服




禁止訪問

積分: 81803


15#
發表於 12-4-5 20:02 |只看該作者

回覆:今日去海洋公園…好似走難咁.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4555


16#
發表於 12-4-5 20:05 |只看該作者

回覆:今日去海洋公園…好似走難咁.

禽日去咗ocean park, 唔算多人, 最耐都係排咗30分鐘, 又冇雨, 又唔晒, 好好彩




大宅

積分: 1983


17#
發表於 12-4-5 20:07 |只看該作者

今日去海洋公園…好似走難咁.

其實如果你遲小小落山已小好多人,千祈唔好同人迫,大約五點時已冇乜人,所以下次去揾間餐廳飲杯野先啦.




子爵府

積分: 13996


18#
發表於 12-4-5 20:08 |只看該作者

今日去海洋公園…好似走難咁.






珍珠宮

積分: 41157

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 12-4-5 20:08 |只看該作者
mouth:mouth:


大宅

積分: 1112


20#
發表於 12-4-5 20:16 |只看該作者

回覆:今日去海洋公園…好似走難咁.

我都係身在其中,都想到餐廳坐,又超多人,又冇其他地方有瓦遮頭,逼住要走難!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo