自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6771


1#
發表於 12-4-25 13:47 |只看該作者
噚日o係荃灣許x山, 兩個店員o係度吹水, 其中一個話"香港女仔無鬼用o架, 又唔識做家務, 又唔識煮飯, 懶到出汁..." 我心諗鬼唔望你個仔就真係娶件B6返o黎治你!! 因為佢, 我以後都唔幫襯呢間o野!!:;pppp:



點評

Rhapsody2  哩D野賓賓做都得, 但係要教到小朋友有修養, 唔係好大陸人做得到  發表於 12-4-25 17:27
961123    發表於 12-4-25 14:39
noproblemom  而家D女仔好多都係咁,比屋企縱慣咩都唔駛做變咗咩都唔識做.  發表於 12-4-25 14:21
肥妹心    發表於 12-4-25 14:16


子爵府

積分: 14942

開心吸收勳章 玩具勳章 趣教勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 12-4-25 13:50 |只看該作者
ToBy GiNNy VinCent


珍珠宮

積分: 40137


3#
發表於 12-4-25 13:50 |只看該作者
佢係咪大6人所以咁講咋?

點評

cc_lws  agreeeee!!大陸人staff  發表於 12-4-25 14:10
節錄自: 戲班小子歌詞
禍福得失睇開啲 人生好比一齣戲
幸福不一定由天賜 成功半人事
儘管今天不開心 誰保他朝不得意
暫短的好運誰可恃 贏得幾多次
滄桑多變 世事傳奇 只要努力肯衝刺
一翻跟斗幾個際遇 時來運到即沖天飛


男爵府

積分: 6771


4#
發表於 12-4-25 13:50 |只看該作者

引用:佢係咪大6人所以咁講咋?

原帖由 pugbb 於 12-04-25 發表
佢係咪大6人所以咁講咋?
店員喎.....



點評

cc_lws  大陸人staff  發表於 12-4-25 14:10


珍珠宮

積分: 40137


5#
發表於 12-4-25 13:52 |只看該作者
唔緊要....HK女人無鬼用,佢有鬼用咪得囉...

點評

tough111  哈哈 鬼可以點樣用架  發表於 12-4-25 17:08
kiu1112    發表於 12-4-25 16:56
lancynine    發表於 12-4-25 14:34
節錄自: 戲班小子歌詞
禍福得失睇開啲 人生好比一齣戲
幸福不一定由天賜 成功半人事
儘管今天不開心 誰保他朝不得意
暫短的好運誰可恃 贏得幾多次
滄桑多變 世事傳奇 只要努力肯衝刺
一翻跟斗幾個際遇 時來運到即沖天飛


珍珠宮

積分: 33669


6#
發表於 12-4-25 13:53 |只看該作者
係架喇,香港係知識形社會,女人學歷就算底極都叫識字,識簡單英文,要搵份工作唔係難
大陸果d多數文盲,26個字母就算識睇都發錯音,咪要求其嫁個劣等港佬做家務,煮飯,生仔機器.....

香港女人真係冇用架

點評

samanthalai    發表於 12-4-25 14:43


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


7#
發表於 12-4-25 13:53 |只看該作者

回覆 回覆:chanc9_929的帖子

如果好似形容,我覺得任何國藉既都無鬼用



全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


子爵府

積分: 13913

2023年兔年勳章 2021可愛聖誕B勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 12-4-25 13:57 |只看該作者
係呀, 我哋d香港女人真係無鬼用,
一個二個要去返工賺錢, 放工又要跟小朋友功課默書,
放假都仲要死去帶d仔女返興趣班, 連做家務既時間都無,
真係無鬼用!!!:;pppp:


男爵府

積分: 6771


9#
發表於 12-4-25 13:59 |只看該作者

引用:係架喇,香港係知識形社會,女人學歷就算底極

原帖由 -bella- 於 12-04-25 發表
係架喇,香港係知識形社會,女人學歷就算底極都叫識字,識簡單英文,要搵份工作唔係難
大陸果d多數文盲,26個字 ...
咪係! 你試下個仔搵件蝗蟲返o黎, 萬一個仔失業睇下隻蟲搵唔搵錢養佢o丫?! 雖然明知佢無知, 但我聽到時真係好火滾! o係香港人o既地方咁講我o地....




珊瑚宮

積分: 118281


10#
發表於 12-4-25 14:00 |只看該作者

引用:噚日o係荃灣許x山,+兩個店員o係度吹水,+其

原帖由 chanc9_929 於 12-04-25 發表
噚日o係荃灣許x山, 兩個店員o係度吹水, 其中一個話"香港女仔無鬼用o架, 又唔識做家務, 又唔識煮飯, 懶到出 ...
其實佢咁口沒遮攔,咁大聲幫佢老板趕客(最少以後你就唔去啦),才是「呢啲伙計真係95d8冇鬼用,淨係呷塞米」




伯爵府

積分: 19030

牛年勳章


11#
發表於 12-4-25 14:03 |只看該作者
twc729 發表於 12-4-25 13:57
係呀, 我哋d香港女人真係無鬼用,
一個二個要去返工賺錢, 放工又要跟小朋友功課默書,
放假都仲要死去帶d仔女 ...

Really true


子爵府

積分: 12911


12#
發表於 12-4-25 14:06 |只看該作者

引用:噚日o係荃灣許x山,+兩個店員o係度吹水,+其

原帖由 chanc9_929 於 12-04-25 發表
噚日o係荃灣許x山, 兩個店員o係度吹水, 其中一個話"香港女仔無鬼用o架, 又唔識做家務, 又唔識煮飯, 懶到出 ...
出言者識得人太少姐,淨係BK入面已經大把"入得廚房、出得廳堂"。
有時亦唔見得班B6好識執屋哦,咪一樣又亂又污jo到



點評

Rhapsody2  係呀, 好多大陸新抱好懶, 要個奶奶做  發表於 12-4-25 17:30


男爵府

積分: 6771


13#
發表於 12-4-25 14:11 |只看該作者
basilmama 發表於 12-4-25 14:06
出言者識得人太少姐,淨係BK入面已經大把"入得廚房、出得廳堂"。
有時亦唔見得班B6好識執屋哦,咪一樣又 ...
佢o地識扮o野, 做俾你睇"我由朝執到晚o架".....


禁止訪問

積分: 112


14#
發表於 12-4-25 14:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 53372

畀面勳章


15#
發表於 12-4-25 14:13 |只看該作者
:;pppp:


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


16#
發表於 12-4-25 14:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14840

好媽媽勳章 陪月勳章


17#
發表於 12-4-25 14:15 |只看該作者
如果佢話:依家d女仔真係無用,又唔做家務又懶
我相信好多媽咪會附和,話好多90後,00後都係咁樣咁樣。
但一提“香港”女仔,就好似⋯⋯


大宅

積分: 2725


18#
發表於 12-4-25 14:19 |只看該作者
做家務煮飯呢D野, 結左婚就自然識, 有咩咁難? B6女人以為識煮飯就好巴閉, 無知!


男爵府

積分: 6771


19#
發表於 12-4-25 14:20 |只看該作者
cc_lws 發表於 12-4-25 14:14
回覆 basilmama 的帖子

一聽就知大陸人店員啦, 要做勞力工作, 例如酒樓.清潔先叫返工, 返office工咁舒服係 ...
梗企個仔就橙喇....


珍珠宮

積分: 33954

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 12-4-25 14:21 |只看該作者
......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo