婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1882


1#
發表於 12-4-28 01:19 |只看該作者
我唔係同99住,咁有日我返去99度食飯,放左個手袋係梳發,99食完飯,行左去梳發坐,見到我個袋,就拎起,話:"個袋夠晒大喎,第時可以用黎做奶粉袋,記住唔好掉呀!"……其實我個袋一睇就知好新……又點會冇啦啦掉左佢,我仲有個幾月生得…………跟住佢係咁拎住我個袋黎左睇右睇,仲打開埋望下入面有咩………我好唔鐘意囉………始終手袋係裝私人野架ma,如果係入面咁岩有盒避孕套,咪好尷尬?! 雖然佢冇伸手入去巢,不過都差不多……我唔係好接受到囉……



點評

永恆的傻女  我都唔會接受到囉~唔好話6299啦~自己父母都唔可以咁啦~  發表於 12-6-6 01:13
Anpanmama  如果你大緊肚, 又何來避孕套呢?   發表於 12-4-28 14:20
citty  介意,一定反面添  發表於 12-4-28 14:08
gracechanbb  家教問題  發表於 12-4-28 13:02


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 12-4-28 01:21 |只看該作者

引用:我唔係同99住,咁有日我返去99度食飯,放左

原帖由 leockk07 於 12-04-28 發表
我唔係同99住,咁有日我返去99度食飯,放左個手袋係梳發,99食完飯,行左去梳發坐,見到我個袋,就拎起,話 ...
阿媽都唔鍾意啦, 何況99.



點評

madeinhongkong  係喎..  發表於 12-5-13 05:49


珍珠宮

積分: 44373


3#
發表於 12-4-28 01:35 |只看該作者
leockk07 發表於 12-4-28 01:19
我唔係同99住,咁有日我返去99度食飯,放左個手袋係梳發,99食完飯,行左去梳發坐,見到我個袋,就拎起,話 ...
聽佢講野,似係想睇下D間隔多~
ANYWAY~任何人摷我袋都一定唔LIKE的~
輸入搜索內容


男爵府

積分: 8366


4#
發表於 12-4-28 01:42 |只看該作者

回覆:介唔介意99開你手袋黎睇?

莫講話奶奶,任何人都唔可以未問過我就開我個手袋睇。




冬天的味道


子爵府

積分: 10061

2024年龍年勳章


5#
發表於 12-4-28 01:47 |只看該作者

回覆:介唔介意99開你手袋黎睇?

唉!我奶奶試過等我行開咗摷入面啲野嚟睇,紅簿仔都開嚟睇!




珍珠宮

積分: 37818


6#
發表於 12-4-28 01:50 |只看該作者
我阿媽同老公都唔敢攪我個袋,所以奶奶都應唔會!佢好要面!


男爵府

積分: 7238


7#
發表於 12-4-28 02:22 |只看該作者
leockk07 發表於 12-4-28 01:19
我唔係同99住,咁有日我返去99度食飯,放左個手袋係梳發,99食完飯,行左去梳發坐,見到我個袋,就拎起,話 ...

如果我99甘做, 我會介意. but, 我99一定唔會甘做.

我同6299一齊住, 如非必要, 他們都唔會入我地間房. 好識做!


大宅

積分: 1882


8#
發表於 12-4-28 02:23 |只看該作者

回覆 回覆:anna_my_baby的帖子

其實入面個間隔係點,又關佢咩事呢……用唔用留做奶粉袋,好似係我既事……行街買袋就話睇間啫,但個袋我用緊架喎……我老公話,99應該係鐘意我個袋,想我送左比佢……



點評

gracechanbb  乞人憎  發表於 12-4-28 13:04


珍珠宮

積分: 44373


9#
發表於 12-4-28 02:46 |只看該作者
amywon 發表於 12-4-28 01:47
唉!我奶奶試過等我行開咗摷入面啲野嚟睇,紅簿仔都開嚟睇!
做到咁,分明係特登偷睇啦!
輸入搜索內容


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 12-4-28 03:02 |只看該作者
應該係鐘意你個袋,想睇下入面既閒隔啫!

如果內外咁睇下,我又唔介意喎!但係如果伸手入去拎我啲嘢嚟睇,當然唔得啦!

不過我99一定唔會咁做.最多見我啲袋靚,佢去飲打比我問我借袋用.


男爵府

積分: 5509


11#
發表於 12-4-28 08:42 |只看該作者

介唔介意99開你手袋黎睇?

佢都幾唔客氣




侯爵府

積分: 23565


12#
發表於 12-4-28 10:29 |只看該作者
如果係自己呀媽又點?
我呀媽就係咁.佢仲要係一樣樣拎出黎睇,之後又話E,你幾時買家.未見過.
真係好黑人憎.
請極都係咁.

點評

心如飛絮    發表於 12-4-29 00:42


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-4-28 10:31 |只看該作者
回覆 amywon 的帖子

吓 ~~~ 咁又離普左d.


子爵府

積分: 10061

2024年龍年勳章


14#
發表於 12-4-28 10:51 |只看該作者

回覆:wong191 的帖子

簡直不知所謂!




大宅

積分: 3878


15#
發表於 12-4-28 11:01 |只看該作者

回覆:介唔介意99開你手袋黎睇?

你應該大大聲同99講「99,你想摷乜,我攞比你,你唔好摷亂晒我D野」




公爵府

積分: 27342


16#
發表於 12-4-28 11:06 |只看該作者
梗係唔鐘意啦,癡線噶,咁樣嘅好無素質喎


大宅

積分: 2853

陪月勳章


17#
發表於 12-4-28 12:50 |只看該作者

回覆:leockk07 的帖子

唔鍾意~有咩理由要睇




大宅

積分: 4712


18#
發表於 12-4-28 13:13 |只看該作者
我嗰隻仲賤!唔問就攞我啲手袋用,問佢攞反死唔比、面皮厚到呢!到家下反枱都仲夠膽死擺反之前著爛嘅鞋出嚟(我的)再去攞我的鞋!好嬲!真正沒家教!
我已經說話唔避忌!點解生活仲係咁乏味?


男爵府

積分: 5737


19#
發表於 12-4-28 13:18 |只看該作者

回覆:介唔介意99開你手袋黎睇?

好介意,:;pppp:沒禮貌




珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-4-28 13:22 |只看該作者
我會介意

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo