自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


男爵府

積分: 9070


1#
發表於 12-5-8 12:51 |只看該作者
每朝同小朋友返學都要由九龍塘轉東鐵,但朝朝都會見到d“任佢行”拉住大喼或車仔,同d返工返學嘅人爭路、爭升降機及爭位坐……都算,總之你咪阻住我,我唔會理。平時上扶手電梯,多數都係左行右企,今朝條扶手電梯d人多到行都行唔到,原來有個大6呀姐拉住架車仔企正中間搭扶手電梯,嘩……有升降機唔用,走黎用扶手電梯,行都行唔郁,有冇搞錯呀(每朝我都會拎免費報紙,利用搭車時間同小朋友一齊睇,所以小朋友會行先企喺9號月台等我一齊上車。果個月台位有d欄隔住電梯口,要兜過條欄先上到車)人已經多,行都難行,車又到左,我邊行邊講“唔該,唔該”趕住上車。點知果個呀姐睬我都傻,拉住架車停下行下。我就好大聲同呀姐講“唔該借借啦”,我同小朋友上左車後,呀姐跟住到,好唔妥咁望住我講:

(大):行就行啦……講野唔駛咁大聲呀!
(我):你都睇到條扶手電梯有咁多人,有升降機你唔用,阻住哂後面,唔通你岩呀……
(大):我無話我岩……
(我):咁你錯仲要出聲?
(大):你唔識喺側邊過呀?我拉住d行李搭車,唔通你冇行李呀?
(我):你有俾條路人行咩?我駛乜你教我點行路呀!我都有行李(一個手袋),但冇你咁大車囉。你有升降機唔用,拉住架車用扶手電梯,阻住其他人上車,唔通你岩呀,大陸厘?
(大):《把聲開始震》我無話我岩……
(我):錯你就收聲啦,晨早流流俾人鬧,犯賤!我日日搭車都冇事,今朝我當衰遇著你。
呀姐收左聲,企埋一邊拎住份不停咁啤住我。
(我):望咩呀,係咪鬧唔夠呀……






temp_photos.jpg




琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-5-8 12:53 |只看該作者

回覆:當衰遇著佢~~~~(有相)

好火



點評

肥妹心    發表於 12-5-8 17:21
mayvin316    發表於 12-5-8 15:55
kawai120  gd  發表於 12-5-8 15:01
Hana_Sugi    發表於 12-5-8 14:47
961123    發表於 12-5-8 14:38


子爵府

積分: 14654

畀面勳章


3#
發表於 12-5-8 12:56 |只看該作者


複式洋房

積分: 447


4#
發表於 12-5-8 12:58 |只看該作者


侯爵府

積分: 20386

hashtag影視迷勳章


5#
發表於 12-5-8 12:58 |只看該作者
樓主做得好!!


除左阻住人外﹐有細路仔/老人家在扶手電梯上面亦好危險呀
比著我都會炳佢!


水晶宮

積分: 61647

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 12-5-8 12:58 |只看該作者
大陸厘


伯爵府

積分: 18580


7#
發表於 12-5-8 13:05 |只看該作者

引用:每朝同小朋友返學都要由九龍塘轉東鐵,但朝

原帖由 悠mama 於 12-05-08 發表
每朝同小朋友返學都要由九龍塘轉東鐵,但朝朝都會見到d“任佢行”拉住大喼或車仔,同d返工返學嘅人爭路、爭 ...
話是話,不是一早已改叫民眾不用左行右企,不鼓勵在手扶梯上行走,說危險



點評

jolo  無用O架.講過改左好耐, 扶手電梯側D公仔貼紙都係大小平排企, 不要行, 唔聽  發表於 12-5-8 14:35
這世界唯一不變的就是變


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


8#
發表於 12-5-8 13:05 |只看該作者

回覆:當衰遇著佢~~~~(有相)

本帖最後由 Rain~* 於 12-5-8 13:07 編輯

但係…扶手電梯最好唔好行la…
唔鼓勵左行右企好耐ga la...
大吉行是,
整親大人,小朋友,老人家都唔好la....




水晶宮

積分: 57554

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 12-5-8 13:07 |只看該作者


伯爵府

積分: 17166


10#
發表於 12-5-8 13:09 |只看該作者

回覆:當衰遇著佢~~~~(有相)






珍珠宮

積分: 37818


11#
發表於 12-5-8 13:10 |只看該作者
勁!佛都有火!支持你!


大宅

積分: 1551


12#
發表於 12-5-8 13:13 |只看該作者
樓主鬧得好~!!!
拖行李就行得爽快d, 唔識路就企埋一邊諗清楚再行啦...
繁忙時間行下停下完全阻住地球轉~!!!
仲要惡人先告狀, 唔係搏鬧係咩?:;pppp::;pppp:


侯爵府

積分: 23737


13#
發表於 12-5-8 13:14 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-5-8 13:18 |只看該作者

回覆:當衰遇著佢~~~~(有相)

黑人憎




伯爵府

積分: 17891


15#
發表於 12-5-8 13:18 |只看該作者
有D人唔比人話係唔化嘅


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 12-5-8 13:20 |只看該作者
睇黎我要改善.
我次次搭扶手電梯都同亞仔一排企!
你都知d 人話知你.沖上去/沖落去.個手袋撞到人都扮唔知!
撞到我最多係腰/手.但佢一野撞到我仔就係中頭/眼.
為保護我仔.比人鬧都當聽唔到!:;pppp:

點評

百厭豬  "食左字"
我想話,如果趕時間,應該行樓梯會快d,  發表於 12-5-8 14:53
百厭豬  都寧願行樓梯,廢事一有意外會比人責親!!!!!  發表於 12-5-8 14:51
gion  對於好多趕時間既打工仔黎講,平排企的確好乞人曾架!  發表於 12-5-8 14:34
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


子爵府

積分: 10306

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-5-8 13:22 |只看該作者
悠mama 發表於 12-5-8 12:51
每朝同小朋友返學都要由九龍塘轉東鐵,但朝朝都會見到d“任佢行”拉住大喼或車仔,同d返工返學嘅人爭路、爭 ...

你好勁呀!!!
我要為小朋友做個好榜樣, 所以2015年要好好為自己和小朋友預備!!


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 12-5-8 13:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 12-5-8 13:24 |只看該作者
勁呀


大宅

積分: 1243


20#
發表於 12-5-8 13:24 |只看該作者

回覆:當衰遇著佢~~~~(有相)

Bravo!!!!




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo