自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 9303


1#
發表於 12-5-12 11:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8696


2#
發表於 12-5-12 11:39 |只看該作者

回覆:血壓低可食 d 咩?

飮薑茶、紅棗水




禁止訪問

積分: 9303


3#
發表於 12-5-12 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42493

2018復活節勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-5-12 11:46 |只看該作者

引用:我+84+,+57+係咪好低尼排好暈因大感冒又食

原帖由 laurenwong 於 12-05-12 發表
我 84 , 57 係咪好低

尼排好暈因大感冒
你幾歲呀?有啲女性血壓 baseline 都係咁!





已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-5-12 11:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9303


6#
發表於 12-5-12 13:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 12-5-12 13:14 |只看該作者

回覆:血壓低可食 d 咩?

做運動以增強心臟工能最有效。我之前成日血壓低頭暈,依家會去急步行,冇再成日暈同倦。




子爵府

積分: 10884

牛年勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-5-12 15:00 |只看該作者

回覆:血壓低可食 d 咩?

我有時都係呢個數喎,我覺得係低嘅!




水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-5-12 15:20 |只看該作者

回覆:血壓低可食 d 咩?

我都想知~~




禁止訪問

積分: 9303


10#
發表於 12-5-12 20:53 |只看該作者

引用:做運動以增強心臟工能最有效。我之前成日血

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9332


11#
發表於 12-5-12 21:11 |只看該作者

回覆:血壓低可食 d 咩?

我同你一樣,長期8x/5x,日日見暈,中醫都話要長期睇下調理身體




水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


12#
發表於 12-5-12 21:12 |只看該作者
黑糖煲薑水。
不知所謂的乙陸!!!


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-5-12 21:13 |只看該作者

回覆:血壓低可食 d 咩?

我都係低,下壓長期都4x




翡翠宮

積分: 84454

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-5-12 21:53 |只看該作者
正常110/80最令...
你如果感冒緊就唔好飲紅早..比較燥
食D補血食物...有牛..豬肝(呢2樣等感冒好返先食)..波菜..提子...車厘子..

點評

wong191    發表於 12-5-14 00:17
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 12-5-12 22:30 |只看該作者

引用:我都係低,下壓長期都4x

原帖由 lovebobo 於 12-05-12 發表
我都係低,下壓長期都4x
咁你咪成日暈??



身體健康,生活愉快


珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 12-5-12 22:37 |只看該作者

血壓低可食 d 咩?

我之前都有呢個問題,下壓低,50幾到,睇過中醫,但食得太耐又白血球過低,之後要停中葯 ,飲紅早水又生頭蒼,後來諗住生b,就開始食葉酸,反而又無再暈,吾知幫吾幫到你



身體健康,生活愉快


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-5-12 23:22 |只看該作者
fanlee 發表於 12-5-12 22:30
咁你咪成日暈??
間唔中會


珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 12-5-12 23:33 |只看該作者

回覆 回覆:lovebobo的帖子

咁咪好辛苦囉,我依家都成日會咁,不過吾關血事,係耳仔影響,不過都覺得辛苦



身體健康,生活愉快


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-5-12 23:39 |只看該作者
回覆 fanlee 的帖子

你耳水唔平衡? 我又唔會成日見暈既, 不過好間唔中先會有一次突然之間天旋地轉


珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 12-5-12 23:44 |只看該作者

回覆 回覆:lovebobo的帖子

都吾知邊樣,又話係耳石,又話係耳水吾平行,又話係頸椎病



點評

lovebobo  mouth:  發表於 12-5-12 23:45
身體健康,生活愉快

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo