自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1775


1#
發表於 12-6-5 11:34 |只看該作者
我地想放暑假帶小朋友去玩,聽聞好大起碼玩兩日先玩晒,但想問會好似香港咁每樣野排個幾中先玩到嗎??
thanks...


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


2#
發表於 12-6-5 11:38 |只看該作者
比香港仲要排得耐呀...
但人哋國民好有秩序同耐性去排隊 ...

(強國人民排隊除外...)

點評

cc_lws    發表於 12-6-6 02:41
raymondbaby    發表於 12-6-5 22:02
wong191    發表於 12-6-5 21:46
蜆介鯪魚球    發表於 12-6-5 18:53
AAACCC    發表於 12-6-5 14:03
leungping23  yes, but 人哋國民好有秩序同耐性去排隊   發表於 12-6-5 12:06


侯爵府

積分: 23500


3#
發表於 12-6-5 11:44 |只看該作者
排隊仲耐過香港


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 12-6-5 11:45 |只看該作者
唔會似香港......... 咁快mouth:mouth:mouth:


公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


5#
發表於 12-6-5 11:45 |只看該作者
會架, 但唔會有人打尖


水晶宮

積分: 60478


6#
發表於 12-6-5 11:46 |只看該作者

引用:我地想放暑假帶小朋友去玩,聽聞好大起碼玩

原帖由 kikicookie 於 12-06-05 發表
我地想放暑假帶小朋友去玩,聽聞好大起碼玩兩日先玩晒,但想問會好似香港咁每樣野排個幾中先玩到嗎??
thank ...
暑假星期日,一個space mountain 都排你兩三個鐘




公爵府

積分: 27971


7#
發表於 12-6-5 11:47 |只看該作者
本帖最後由 Honey 於 12-6-5 11:47 編輯

每一項都起碼排1-1.5小時, 你可target玩香港冇的, 上網睇定啲設施啦!

我帶4歲仔去時, 只可玩到3-4樣左右。
我將這事告訴你們,是叫你們在我裡面有平安.在世上你們有苦難,但你們可以放心,我已經勝了世界. (約16:33)Born 3.02kg/1m 4.52kg/2m 6.06kg/3m10d 7.19kg/4m25d 8.38kg/6m 8.79kg/7m 9kg/8m 9.6kg/10m3w 10.2kg/12m 10.2kg/13m 10.8kg/16m 11.2kg


大宅

積分: 2582


8#
發表於 12-6-5 11:47 |只看該作者
平日都要排一小時,暑假就


翡翠宮

積分: 78292


9#
發表於 12-6-5 11:47 |只看該作者
我過多2個星期之後, 去完話你知耐唔耐~~


侯爵府

積分: 20735

好媽媽勳章 睛靈勳章


10#
發表於 12-6-5 11:48 |只看該作者
排得耐唔緊要,最重要係排得安心,唔怕無端端有人面皮幾丈厚走埋黎打尖。


禁止訪問

積分: 67964


11#
發表於 12-6-5 11:48 |只看該作者

回覆:東京迪迪尼會好似香港個個咁玩每樣野排好耐隊嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68486


12#
發表於 12-6-5 11:49 |只看該作者
回覆 rubyplk 的帖子

yes, 100% agree
HK is fast wor

在 Japan disneyland 排 pooh ,
我等左 3.5 hrs wor

HK 跟本就係 super fast

點評

cc_lws  3.5 hours  發表於 12-6-6 02:42


禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


13#
發表於 12-6-5 11:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5675

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-6-5 11:52 |只看該作者
真係排得耐過香港好多
而且依家無左FAST PASS
Never Too Late!


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 12-6-5 11:52 |只看該作者
nganc9 發表於 12-6-5 11:45
會架, 但唔會有人打尖
會架, 以前未咁多大陸客, D韓國橙會打尖:;pppp:, 不過迪迪尼員工一定出聲


子爵府

積分: 13219

開心吸收勳章 分享愛 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-6-5 11:52 |只看該作者
早上十點去到攞快証, 要晚上七點才有得玩


伯爵府

積分: 17464

好媽媽勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-6-5 11:53 |只看該作者
東京個果好大,分陸上同水上(要分別比入場卷),日本人去廸士尼,就好似我地去樓下公園咁,佢地都係一家大細咁,依加加上大陸人都佢,相信都係要排隊,尤其係暑假,試問那個國家玩樂園吾吏排隊嫁.


男爵府

積分: 9913


18#
發表於 12-6-5 12:01 |只看該作者
排得耐但唔會有人打尖.

我記憶中個個都係企係度排, 唔會有人帶椅坐, 千祈唔好帶去.


大宅

積分: 4012


19#
發表於 12-6-5 12:04 |只看該作者
gion 發表於 12-6-5 11:48
排得耐唔緊要,最重要係排得安心,唔怕無端端有人面皮幾丈厚走埋黎打尖。 ...


珊瑚宮

積分: 111390

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 12-6-5 12:09 |只看該作者
受歡迎嗰d, 要預至少排兩個鐘, 其實我覺得玩樂園係好辛苦嘅一件事

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo