我細仔又是,燒了3天,吃了退燒藥都有燒...今天醫生開了抗生素..如果吃完都未退就要去醫院,但我會去政府,因為我2個仔由細到而家(大仔4.5歲)高燒入政府都好好,好快有得睇同問我入唔入院,入院都做各樣檢查,上年細仔咳得好犀利+燒唔停,塞藥都唔退...入院留醫CHECK到是合胞體病毒是感冒菌一種,即時轉去隔離病房,是1-2人房,所以我覺得政府醫院好OK,次次都好緊張我小朋友...
出世:3.52KG
1個月:5KG
2個月:6.06KG
3個月:7.28KG
4個月:7.69KG
6個月:8.7KG