潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 618


1#
發表於 12-6-18 17:43 |只看該作者
大家好'我近期來依版來得多'見到你地既pandor手鏈就好鬼鍾意'我想問如果一條銀手鍊加三粒charm大概幾多錢?同埋你地知唔知間店幾時會有優惠?




男爵府

積分: 7234


2#
發表於 12-6-18 18:28 |只看該作者

回覆:想買條pandora手鍊

咁要睇下粒charm 有冇閃石佢地貴d架
純銀個啲二百令蚊粒




子爵府

積分: 13188


3#
發表於 12-6-18 18:36 |只看該作者

回覆:想買條pandora手鍊

Pandora 帶上手,好鬼搶眼




珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 12-6-18 19:44 |只看該作者

想買條pandora手鍊

銀手鏈現在好似大約六百幾元,charms最簡單的銀就二百幾,如果琉璃大約三百幾,通常買都會買埋鏈扣,防止d charms四圍郁,咁兩粒大約六百左右啦! 你總共預二千左右啦!






別墅

積分: 618


5#
發表於 12-6-18 21:43 |只看該作者

引用:Pandora+帶上手,好鬼搶眼 +

原帖由 JoeyJoey 於 12-06-18 發表
Pandora 帶上手,好鬼搶眼
係呀'所以我好鬼鍾意啊'




別墅

積分: 618


6#
發表於 12-6-18 21:45 |只看該作者

引用:銀手鏈現在好似大約六百幾元,charms最簡單

原帖由 Freesia_cat 於 12-06-18 發表
銀手鏈現在好似大約六百幾元,charms最簡單的銀就二百幾,如果琉璃大約三百幾,通常買都會買埋鏈扣,防止d ...
'明白晒'唔該你'請問間店係邊啊?




伯爵府

積分: 15123

畀面勳章


7#
發表於 12-6-18 22:38 |只看該作者

回覆:Lqx 的帖子

等我再毒下你先
myphoto.jpg




男爵府

積分: 7234


8#
發表於 12-6-19 09:39 |只看該作者

引用:等我再毒下你先+ +

原帖由 pakyin1108 於 12-06-18 發表
等我再毒下你先
Wah!!令呀等我又毒下先!
myphoto.jpg




大宅

積分: 3855


9#
發表於 12-6-19 10:24 |只看該作者
回覆 Lqx 的帖子

如果未睇啱, 等等先, 佢地成日都出sets裝, 抵好多喎!


子爵府

積分: 12860


10#
發表於 12-6-19 10:28 |只看該作者

回覆:想買條pandora手鍊

I m coming
myphoto.jpg



點評

kase1512  隻牛牛好cute呀  發表於 12-6-19 16:45


別墅

積分: 618


11#
發表於 12-6-19 11:24 |只看該作者

引用:等我再毒下你先+ +

原帖由 pakyin1108 於 12-06-18 發表
等我再毒下你先





別墅

積分: 618


12#
發表於 12-6-19 11:28 |只看該作者

引用:回覆+Lqx+的帖子 如果未睇啱,+等等先,+佢

原帖由 pig豬 於 12-06-19 發表
回覆 Lqx 的帖子

如果未睇啱, 等等先, 佢地成日都出sets裝, 抵好多喎!
但系我要點樣去留意'?我冇買過牌子野'所以唔知佢地幾時會搞優惠'所以要來請教你地啊




別墅

積分: 618


13#
發表於 12-6-19 11:29 |只看該作者

回覆:andersmama 的帖子

你地繼續毒毒毒啦!我毒不死。被我參考下你地D款先!




大宅

積分: 4714


14#
發表於 12-6-19 12:40 |只看該作者

回覆:想買條pandora手鍊

我又放毒先買啦買啦
myphoto.jpg



點評

luvysl_blythe    發表於 12-6-20 17:49
kase1512   你呢條真係百看不厭!!!!  發表於 12-6-19 16:57


侯爵府

積分: 20684


15#
發表於 12-6-19 14:37 |只看該作者

想買條pandora手鍊

請問咩年紀戴適合d




男爵府

積分: 7234


16#
發表於 12-6-19 16:58 |只看該作者
sandwich 發表於 12-6-19 14:37
請問咩年紀戴適合d

咩年紀都OK LA!


男爵府

積分: 6004


17#
發表於 12-6-19 17:56 |只看該作者
嘩 點解你地果d咁靚既?? 我果條唔知係唔係小帶定咩野 買左無耐已經'雅"晒色咁。。。係唔係要成日拎返落舖頭洗先得呀?


子爵府

積分: 11028


18#
發表於 12-6-19 19:21 |只看該作者

回覆:Omerkion 的帖子

會吾會好重,我有條 link of london,太重冇載




大宅

積分: 3855


19#
發表於 12-6-19 21:58 |只看該作者

回覆:Lqx 的帖子

通常各位JM會上黎報料架!




大宅

積分: 3855


20#
發表於 12-6-19 21:59 |只看該作者

回覆:oct27_2008 的帖子

如全條用曬charms串滿一條都有少許重架!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo