夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 38


1#
發表於 06-1-30 18:12 |只看該作者

賤女佣

各位,

今次我用中文打出來, 因不想他們search 到呢d 資料

呢個賤女佣, 係印尼人, 搶我老公又屈我打佢!!!

佢個名係 Ms. Kholiswati, 英文名Lilis, 之前係HK 做過6年女佣!

現我需要各位媽咪幫忙, 查出印尼入境處地址(在印尼), 我會出信要求此賤女佣终身不能出外打工!!

pls help.


伯爵府

積分: 17464

好媽媽勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 06-1-31 11:21 |只看該作者

Re: 賤女佣

想問下這女佣用咩方法搶你老公? 你又點發現? 想知多d係為左防範這些事發生.

致於印尼入境處地址為何不問 agent?


大宅

積分: 1387


3#
發表於 06-1-31 12:09 |只看該作者

Re: 賤女佣

我老公一家係印尼人,
我試下同你問下啦.


洋房

積分: 38


4#
發表於 06-1-31 12:11 |只看該作者

Re: 賤女佣

因賤女佣係老公請, agent 係賤女佣個朋友(上任女佣)介紹. 我唔想打草驚蛇!

佢成日做d 野only please my husband! 著d 窄衫短裙抺地做家務, 又教我老公上網識女朋友...!最大問題係賤女佣十月介菜...我老公又係賤格, 連工人都要攪上床!!!

之前因我老公成日同一個已婚女人玩on line sex, 我打電話鬧個賤女人, he kicked me out !我一直以為係個賤已婚女人破壞我的家庭,最後由我女兒(4years old) 口中問出, 原來佢地早已有路!



伯爵府

積分: 15560


5#
發表於 06-1-31 12:49 |只看該作者

Re: 賤女佣

下....連工人都攪上床
炒左未呀

基本上你係好難black list佢, 唔比佢出境, 因為佢地可以改名, 用個另一個名出境係好容易既事

Apple2008 寫道:

佢成日做d 野only please my husband! 著d 窄衫短裙抺地做家務, 又教我老公上網識女朋友...!最大問題係賤女佣十月介菜...我老公又係賤格, 連工人都要攪上床!!!


大宅

積分: 1006


6#
發表於 06-1-31 14:14 |只看該作者

Re: 賤女佣

嘩.....佢兩個都好過份.


子爵府

積分: 13246


7#
發表於 06-1-31 17:32 |只看該作者

Re: 賤女佣

唔係呀!出面同人攪埋都衰啦!重要屋企個工人都攪埋一齊,點解咁都得架!!
***南無阿彌陀佛***


禁止訪問

積分: 6443


8#
發表於 06-1-31 20:59 |只看該作者

Re: 賤女佣

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 73


9#
發表於 06-1-31 21:29 |只看該作者

Re: 賤女佣

賤女傭同賤老公兩個都爭唔落, “著d 窄衫短裙抺地做家務, 又教我老公上網識女朋友”,個女傭0甘賤,唔同你老公搞埋,都怕且會做副業搵食,你老公就算唔攪個女傭都偷食啦,一個叫雞的咸濕佬同一只雞,唔值得你0甘激氣,天有眼實收佢的ge。

睇過你之前d post,爭番個女番來沒呀,最緊要係個女,有無試過請你個女學校的老師幫手問你個女,紀錄你老公同女傭通奸的口供,同佢fight過!!!


大宅

積分: 1272


10#
發表於 06-2-1 02:39 |只看該作者

Re: 賤女佣

唉~~~~~~你老公都唔係好人,爭返來都唔要得!!!!!


翡翠宮

積分: 76971


11#
發表於 06-2-1 12:10 |只看該作者

Re: 賤女佣

你老公就發達啦, 無情情享齊人之福, 有女送上門仲唔使比公, 真係羨慕死好多男人囉 所以我揀工人都一定唔使佢靚同身材正

言歸正傳, 你都真係好難令佢唔可以在黎香港打工的, 因為印傭改名換姓大人有在同容易, 所以d印傭先咁放肆在香港亂黎


大宅

積分: 2713


12#
發表於 06-2-1 12:28 |只看該作者

Re: 賤女佣

真係睇到眼火爆! 佢哋倆個都好有問題!
咁個c6而家點呀??


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


13#
發表於 06-2-1 12:44 |只看該作者

Re: 賤女佣

apple2008

坦白講, 你c6同個賤女佣都係一樣"罪無可恕", 兩個都不能原諒, 個女人衰, 你個老公都唔係好人, 聽你咁講你老公都係有前科同記綠唔好果隻. 想禁制個女佣唔比佢再出境嚟香港都好難囉, 因為佢又唔係犯左d咩偷野, 傷人, 或者虐待bb等嘅嚴重罪行, 佢同你老公攪埋只涉及"私人感情或桃色糾紛". 正所謂"姣婆遇著姿粉客, 一支鎖匙拷唔晌, 要兩支鎖匙先拷得晌架", 如果你老公自已本身有歪念, 就算換過個工人都係一樣架咋. 呢d老公真係唔好恨, 比我一定離硬婚, 自已同個女過新生活. 不要傷心, 呢度所有bk mami都會支持你的 !!


民房

積分: 17


14#
發表於 06-2-1 13:13 |只看該作者

Re: 賤女佣

唔係呀,咩D女佣咁架??
我屋企人仲叫我請個嚟........都係唔好.....


洋房

積分: 82


15#
發表於 06-2-1 14:55 |只看該作者

Re: 賤女佣

我都很同情你的不幸, 不過男既咸濕, 女既下賤, 唯有自求多褔, 鋪好後路罷啦


複式洋房

積分: 327


16#
發表於 06-2-1 15:01 |只看該作者

Re: 賤女佣

Octopus 寫道:
我都很同情你的不幸, 不過男既咸濕,
女既下賤, 唯有自求多褔, 鋪好後路罷啦


我都係咁話


翡翠宮

積分: 76971


17#
發表於 06-2-1 15:03 |只看該作者

Re: 賤女佣

咁又係工人都攪...都真係防不聲防, 早走早著, 遲走真係會瞓唔著呀


大宅

積分: 1850


18#
發表於 06-2-1 15:29 |只看該作者

Re: 賤女佣

嘩!真係好賤格呀
我都贊成你告佢啦!!!!


珍珠宮

積分: 49743

畀面勳章


19#
發表於 06-2-1 15:29 |只看該作者

Re: 賤女佣

一次不忠,百次不容 何況妳老公d攪野對象係有老公同印印 我係妳就唔會容忍佢 會同個囡離開過d新生活law ?-( 個男既賤成kum,仲想佢改

Octopus 寫道:
我都很同情你的不幸, 不過男既咸濕, 女既下賤, 唯有自求多褔, 鋪好後路罷啦


伯爵府

積分: 17464

好媽媽勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 06-2-1 20:35 |只看該作者

Re: 賤女佣

其實你老公先係最大問題, 周圍去攪女人, 我相信佢好醜都吾放過, 只要就手, 我諗你都係同個女早走早著會安全d.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo