立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 705
公爵府
積分: 26768
stitchwaybb 發表於 12-6-26 04:14 洗唔洗去急症室?因為第一胎咩都唔識!
伯爵府
積分: 17882
大宅
積分: 2223
原帖由 xiangching 於 12-06-26 發表 feel better?
原帖由 小荻媽咪 於 12-06-26 發表 如果維持左幾個鐘 去一次急症室好d 應該會留院觀察
原帖由 未來人生 於 12-06-26 發表 去急症穩陣,因為可能食錯野,假宮縮或陣痛
原帖由 stitchwaybb 於 12-06-26 發表 去登記醫院定最近嘅醫院好啲?
原帖由 未來人生 於 12-06-26 發表 你最近醫院有無產科,因為咁夜急症要call產科啲人落黎睇你有就去最近。 ...
原帖由 小荻媽咪 於 12-06-26 發表 你唔係報住所嘅地址咩?如果去登記醫院應該會有你檢查嘅資料 方便跟進 但你如果辛苦梗係就近醫院啦 ...
原帖由 xiangching 於 12-06-26 發表 那個近? 除了m痛還有其他情況? 如差不多,登記醫院啦~ 有多D RECORD!
原帖由 xiangching 於 12-06-26 發表 由凌晨1點幾 至 宜家,好擔心你! 如果看了醫生,冇乜大事也取半天/一天休息,怕你太累,返工頂唔住。 ...
stitchwaybb 發表於 12-6-26 04:47 我登記係聯合!最近係將軍澳醫院!咁即係去聯合?
原帖由 小荻媽咪 於 12-06-26 發表 將軍澳唔知有冇婦科 不如去聯合 如果冇事都買個安心
原帖由 xiangching 於 12-06-26 發表 成日訓床 更要留意!! 希望你 一切順利!!!! 瞓唔好,好難頂!!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy