自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3363


1#
發表於 12-8-7 13:39 |只看該作者
我個人認為,扶手電梯係用來企的,要行就行樓梯。雖然我都會企埋右邊,唔阻住啲人行,但有時多人,真係攝唔到埋右邊。同埋我覺得行,係好危險架,萬一一個跌落黎,後面就慘了。同埋條電梯咁窄,好易撞到人。我睇揾港鐵都冇左行右企呢個提示,只有叫大家企定定。大家點睇?



點評

HDA  又黎?上年有個相同 post 搞到超級大戰死傷無數喎...  發表於 12-8-7 17:15
meatballs  香"趕"人ar ma  發表於 12-8-7 17:11


禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


2#
發表於 12-8-7 13:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3363


3#
發表於 12-8-7 13:45 |只看該作者

引用:可能人地好趕時間???+有時我趕時間都會行,+

原帖由 Ling_P 於 12-08-07 發表
可能人地好趕時間??? 有時我趕時間都會行, 唔趕既就企埋一邊, 無謂阻人
但係真係好危險啵,都唔快得好多啫。




琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 12-8-7 13:47 |只看該作者


月經POST又出了~~~

點評

柏架山莊    發表於 12-8-29 16:50
newchun    發表於 12-8-7 17:25
alicialee1210  加  發表於 12-8-7 17:18
HDA    發表於 12-8-7 17:13
lovebobo    發表於 12-8-7 17:13
wong191    發表於 12-8-7 16:48
bylobb    發表於 12-8-7 16:48
sasa0208    發表於 12-8-7 16:01
puicps0614    發表於 12-8-7 15:42
wcpcelia  唔明添  發表於 12-8-7 15:09
哈爾濱    發表於 12-8-7 14:40
標清    發表於 12-8-7 14:12
海妮    發表於 12-8-7 14:10
kuromi_kuromi    發表於 12-8-7 14:09
celialui1990    發表於 12-8-7 13:54
bkfans    發表於 12-8-7 13:48

如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


5#
發表於 12-8-7 13:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16692

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-8-7 13:49 |只看該作者
I feel no problem wo...


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


7#
發表於 12-8-7 13:51 |只看該作者

引用:月經POST又出了~~~

原帖由 180 於 12-08-07 發表
月經POST又出了~~~





侯爵府

積分: 24626

畀面勳章


8#
發表於 12-8-7 13:51 |只看該作者
趕時間既時候, 係度企定定果分幾鐘都可以差好遠, 好似趕車返工, 個港鐵司機唔會因為見到你企定定係扶手電梯度去緊搭車而等埋你


大宅

積分: 3869


9#
發表於 12-8-7 13:55 |只看該作者
如果係闊電梯我會行上去,係窄電梯我先企; 如果有位行咗,後面的人就可以上一格,尤其剛剛車到站時,好多人的,一人快一步,就不會排長龍了;不過成日有人唔理後面的人,企咗係中間或者兩個人併排企.咁後面的人就唔使走了.

點評

素兒  萬分同意呀!  發表於 12-8-7 15:51
待人退一步,愛人寬一步,在人生道中就會活得很快樂。


珍珠宮

積分: 31324

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 12-8-7 13:55 |只看該作者
趕時間真係無計 唔係每個地方都有樓梯

點評

alicialee1210    發表於 12-8-7 17:18


珍珠宮

積分: 43039


11#
發表於 12-8-7 13:55 |只看該作者

引用:我個人認為,扶手電梯係用來企的,要行就行

原帖由 哈哈hahaha 於 12-08-07 發表
我個人認為,扶手電梯係用來企的,要行就行樓梯。雖然我都會企埋右邊,唔阻住啲人行,但有時多人,真係攝唔 ...
國內產品,固定扶手梯。
myphoto.jpg



點評

洋蔥頭媽咪    發表於 12-8-7 22:12
puibpuib  mouth:係大陸先諗到  發表於 12-8-7 17:27
newchun    發表於 12-8-7 17:25
alicialee1210    發表於 12-8-7 17:18
wong191    發表於 12-8-7 16:49
bylobb    發表於 12-8-7 16:48
puicps0614    發表於 12-8-7 15:43
wcpcelia  差D笑出聲  發表於 12-8-7 15:10
karenlyk  mouth:  發表於 12-8-7 15:01
cabobo    發表於 12-8-7 14:39
GCMa    發表於 12-8-7 14:26
標清    發表於 12-8-7 14:13
diong  正喎!!!  發表於 12-8-7 14:12
joannewu_0302    發表於 12-8-7 14:12
kuromi_kuromi    發表於 12-8-7 14:10


水晶宮

積分: 50467


12#
發表於 12-8-7 13:57 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

完全無問題,反而好怕啲人企喺左邊阻住




別墅

積分: 703


13#
發表於 12-8-7 13:57 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

趕時間真的冇辦法




水晶宮

積分: 57108


14#
發表於 12-8-7 13:57 |只看該作者
時間就係金錢,過左去就無,唔趕企埋一邊,比趕既人行都是做好事的一種,做好自己,人地點做,不用理會。

點評

newchun    發表於 12-8-7 17:26
alicialee1210    發表於 12-8-7 17:19
wong191    發表於 12-8-7 16:50
180    發表於 12-8-7 14:50


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 12-8-7 13:59 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

有時返工時間趕時間,我可以理解別人在電梯上走動,而且香港算係咁,大家都知道靠右企定定,讓條生路俾趕時間的人,都尚且可以。





大宅

積分: 3363


16#
發表於 12-8-7 13:59 |只看該作者

引用:月經POST又出了~~~

原帖由 180 於 12-08-07 發表
月經POST又出了~~~
點解咁講?我真係想知啫



點評

BK2002  即係話呢類topic經常每個月都會出一次咁解.  發表於 12-8-7 14:09


男爵府

積分: 9536


17#
發表於 12-8-7 14:01 |只看該作者

版主 的帖子

係唔影響其他人情況下行我覺得無問題喎,如果講危險其實行樓梯一樣有同樣既危險架。




珍珠宮

積分: 32181

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


18#
發表於 12-8-7 14:06 |只看該作者
回覆 哈哈hahaha 的帖子

"吾趕時間企右邊, 趕時間行左邊" 呢條可以話係香港電動扶手梯既不成文規定. 吾係到到都有樓梯同電梯比人揀架. 朝早返工趕車真係好憎d人企定定係左邊, 阻住人行! 至於危吾危險, 我覺得安全過著高跟鞋追巴士囉, 但依然有人咁做, 都係三個字"趕時間", 吾該!


水晶宮

積分: 53671

育兒性格勳章 想生BB熱投


19#
發表於 12-8-7 14:06 |只看該作者
趕時間
Have a Prosperous Life!


子爵府

積分: 13977

牛年勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-8-7 14:08 |只看該作者
本帖最後由 noproblemom 於 12-8-7 14:10 編輯

趕時間而側邊冇樓梯級我會行扶手電梯, 但左右都企哂人就唔會了, 盞整到人.
        

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo