自由報料

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6592


1#
發表於 12-8-8 18:38 |只看該作者
我仔食到歲幾!有無攪錯?碘?邊度可吸收到?




水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


2#
發表於 12-8-8 19:53 |只看該作者

引用:我仔食到歲幾!有無攪錯?碘?邊度可吸收到

原帖由 hc1018 於 12-08-08 發表
我仔食到歲幾!有無攪錯?碘?邊度可吸收到?
紫菜,魚



---生命無價,請支持領養---


子爵府

積分: 11350


3#
發表於 12-8-8 19:55 |只看該作者

回覆:和光堂奶粉有事!唉

我個女之前都係食依隻




伯爵府

積分: 18401

醒目開學勳章


4#
發表於 12-8-8 20:06 |只看該作者
大定唔洗咁擔心
日本奶粉是沒有跟世衛指引
唔岩政府標準都好正常
只要你們的BABY在5-6個月間
進食均衡的固體食物
不偏食,就大可放心了.
其實我們既政府都未攪清楚就公報真係會引起恐慌

***生於這世代........有點措手不及***
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
幫助別人不求回報,難度簡單一句"多謝"也沒有 ?為人父母者,不覺得可恥 ?還是你心裡是冷漠世界 ?!


男爵府

積分: 8927

熱血勳章 好媽媽勳章


5#
發表於 12-8-8 20:12 |只看該作者

引用:大定唔洗咁擔心日本奶粉是沒有跟世衛指引唔

原帖由 Sweet@family 於 12-08-08 發表
大定唔洗咁擔心
日本奶粉是沒有跟世衛指引
唔岩政府標準都好正常
呢個政府做嘅嘢令人無信心。有時又語不驚人誓不休




伯爵府

積分: 18401

醒目開學勳章


6#
發表於 12-8-8 20:18 |只看該作者
yame 發表於 12-8-8 20:12
呢個政府做嘅嘢令人無信心。有時又語不驚人誓不休


所以別要擔心太多.
湊小朋友已經很花心思了


***生於這世代........有點措手不及***
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
幫助別人不求回報,難度簡單一句"多謝"也沒有 ?為人父母者,不覺得可恥 ?還是你心裡是冷漠世界 ?!


大宅

積分: 1910


7#
發表於 12-8-8 20:18 |只看該作者

回覆:和光堂奶粉有事!唉

點解政府而家先發現?果d奶粉有左好多年!



點評

june_mama  好問題  發表於 12-8-8 20:38


男爵府

積分: 6190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-8-8 20:56 |只看該作者

回覆:和光堂奶粉有事!唉

我個囡都食左幾個月和光堂!



2009年11月15日8點半穿水入醫院,11月16日凌晨2點半在QE生咗 囡囡。 囡囡有3.21kg~


大宅

積分: 2451

畀面勳章 陪月勳章


9#
發表於 12-8-8 21:09 |只看該作者
阿女細過食咗整年森永


大宅

積分: 1013


10#
發表於 12-8-8 21:16 |只看該作者
呢個政府而家先公佈,我個女由第2個月至8個月都係食和光堂,係日本311後先轉美素.頂,個女而家講野唔得,都唔知關唔關事,估唔到毒奶粉事件會係香港發生.


侯爵府

積分: 20711


11#
發表於 12-8-8 21:23 |只看該作者

回覆:和光堂奶粉有事!唉

我個仔由6個月開始食和光堂,之後轉食森永到311後食哂啲存貨(20個月)就轉食香港雪印~ 佢洗唔洗去驗血?




男爵府

積分: 6592


12#
發表於 12-8-8 21:35 |只看該作者

回覆:ONFI 的帖子

我咪又係,我個仔又細食和光堂到歲半311後轉澳洲雪印,依加快三歲,但又係語言問題,要睇言語治療添!都唔知係咪有影響




侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


13#
發表於 12-8-8 21:38 |只看該作者
政府仲要驗d唔驗d
我個囝食緊holle, 打去熱線問,佢話冇驗呢隻喎?!

點評

北平人  佢食2餐奶, 3餐固體  發表於 12-8-9 10:07


男爵府

積分: 6592


14#
發表於 12-8-8 21:39 |只看該作者

回覆:和光堂奶粉有事!唉

轉帖自食物安全中心
http://www.cfs.gov.hk/tc_chi/consumer_zone/foodsafety_Iodine_in_infant_formula.html

在參考世界衛生組織推薦的每日碘攝入量後,六款含碘量低於世衛建議的攝入量標準,分別是雪印思敏兒1號、美素佳兒金裝、和光堂、明治、菲思力、及森永初生嬰兒奶粉,對於只單純進食這些產品的嬰兒,有可能影響嬰兒甲狀腺功能,或影響嬰兒腦部發育。




大宅

積分: 2529


15#
發表於 12-8-8 22:18 |只看該作者
hc1018 發表於 12-8-8 21:35
我咪又係,我個仔又細食和光堂到歲半311後轉澳洲雪印,依加快三歲,但又係語言問題,要睇言語治療添!都唔 ...
我又係, 呀囡食森永食到311後先轉咗第2隻, 依加3歲多, 又係有語言問題,排緊言語治療
同奶粉有無關係架? 正苦依加先嚟話有問題


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-8-8 22:25 |只看該作者

引用:Quote:hc1018+發表於+12-8-8+21:35+我咪又

原帖由 PamelaLi0399 於 12-08-08 發表
我又係, 呀囡食森永食到311後先轉咗第2隻, 依加3歲多, 又係有語言問題,排緊言語治療
同奶粉有無關 ...
我堂哥個女三歲,又係唔太識講野,食森永




珍珠宮

積分: 46902

畀面勳章


17#
發表於 12-8-8 22:28 |只看該作者


珍珠宮

積分: 48106

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


18#
發表於 12-8-8 22:30 |只看該作者
咁你地唔駛擔心了, 我囝初生食到3歲幾都係和光堂, 佢依家多野講到好q煩.

我一聽到個新聞時好驚, 就諗會唔會個囝個腦有問題, 但我諗返起和光堂在日本有100年歷史啦, 如果有事日本一早就發現左啦.

我諗無政府講咁嚴重羅, 大家依家轉返食第隻吧!!!
希望每天開心渡過 ;-)


已刪除用户

積分: 2732


19#
發表於 12-8-8 22:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3883

畀面勳章


20#
發表於 12-8-8 22:38 |只看該作者
Jessy 發表於 12-8-8 22:30
咁你地唔駛擔心了, 我囝初生食到3歲幾都係和光堂, 佢依家多野講到好q煩.

我一聽到個新聞時好驚, 就諗會唔 ...
我個囝都係食和光堂同森永大,而家想佢靜啲都難。其實成日睇電視嘅小朋友講嘢會比較差架



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo