跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 27622


1#
發表於 06-3-10 10:26 |只看該作者

BB cute 1 折 起 開 倉

連 場 春 雨 , 提 醒 我 們 又 是 轉 季 時 候 。 兩 三 水 一 件 細 路 仔 衫 , 兩 又 唔 身 ! 適 逢 BB Cute 1 折 起 開 倉 , 記 者 討 價 還 價 件 件 $50 或 樓 下 , 最 低 價 $12 有 交 易 , 而 且 質 料 唔 差 , 不 乏 Paddington 與 Peter Rabbit 等 貴 價 大 牌 子 。 店 舖 更 新 增 閣 樓 , 兩 層 店 面 加 埋 近 千 呎 , 從 初 生 嬰 兒 到 10 歲 男 女 童 裝 都 有 , 爸 爸 媽 媽 記 住 帶 埋 仔 仔 囡 囡 齊 齊 揀 。

[size=medium]BB Cute 開 倉
日 期 : 即 日 至 3 月 31 日  
地 點 : 西 灣 河 街 129-133 號 利 基 大 廈 地 下 ( 西 灣 河 地 鐵 站 B 出 口 )
查 詢 : 8200 8480  
網 址 : www.bb-cute.com  
營 業 時 間 : 10:00am - 8:00pm  

click here[/quote]


伯爵府

積分: 15536


2#
發表於 06-3-10 12:11 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

正呀, 我住北角去bb cute好近呀, 多謝報料, 今日放工/明早去look look 先.

去完一定同大家報導一下.

_____________________

好似好想買野, 又好想自己唔好有野睇岩....因為o係hipo真係買左唔少lu.

c9真係好矛盾 ?-( ?-(


公爵府

積分: 27622


3#
發表於 06-3-10 15:19 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

hi all,

我返黎啦
報告報告 !!!
我買左 :
1 件圍欄,
1 件 k's kid's 都係圍欄, 但有 d 玩具起度既, (唔識點型容, 總之就係掛起床度既 )
1 件類似不倒翁既毛毛質地, 一個個圈圈入去條柱度既玩具, 佢有3條柱, 每條柱有2-3個圓圈, 個頂係動物公仔頭 (明唔明我講物 ?-( )
9 件夏天衫, 有夾衣, 短 T, 褲..........價錢大約12-38.- , 有一套係 T-shirt + 牛仔褲 69.- (已經係最貴o個件)
2 條口水肩 (5.-/條)
ttl: 550.-

k's kids 玩具全部 50% off
買滿 100.- 有 10- less (玩具唔計)

報告完畢 :mrgreen: :mrgreen:


公爵府

積分: 27622


4#
發表於 06-3-10 22:57 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

all,

睇吓我今日既戰利品

1. 圈圈不倒翁 係咪好靚呢 半價左 100.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133779.73650.jpg[/img]
[img align=left]http://www.kskids.com/new2/product_image/small/KI13002.jpg[/img]
2. 12m 褲仔~~唔記得左 10 幾 or 廿幾
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133777.50437.jpg[/img]
3. 12m top~~29.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133775.11092.jpg[/img]
4. 6-9M 夾衣 ~~ 12.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133774.12102.jpg[/img]
5. carter's 18m 夾衣 38.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133773.04970.jpg[/img]
6. paddington bear 12m 夾衣 38.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133772.45086.jpg[/img]
7. carter's 12m 夾衣 38.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133770.61587.jpg[/img]
8. peter rabbit 12m 牛仔褲連衫 ~ 69.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133769.59816.jpg[/img]
9. k's kids ~patrick house bumper 半價左 150.-
(洗左影唔到比大家睇 :mrgreen:)


複式洋房

積分: 221


5#
發表於 06-3-10 23:49 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

嘩!好抵呀!唔洗去hippo迫


伯爵府

積分: 15536


6#
發表於 06-3-11 00:46 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

今日放工嗱嗱聲去睇下有無好野, 仲睇到傻左連 "Mashimaro" 企o係我旁邊都唔知tim (佢yarp我至知咋....).

如果初生~12mbb係有好多夾衣 (多數包腳), 有夏天款, 好多薄包巾, 有被仔, bb accessories.

覺得最抵買係toys, surprise有 Combi 半價 (只有2~3個款), 彩布公仔野都好抵買.

只有好少野做特價(七折).

bb cute好似mongkok/wanchai的出入口店貨, 價錢同其它出入口店左不多, wanchai (Johnston road)有一間專賣bb衫的出入口店也有類似的貨, 仲有小童衫賣.


大宅

積分: 4927


7#
發表於 06-3-11 22:55 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

請問你話wanchai (Johnston road)的出入口店是否近地鐵站嫁?
http://www.fx-word.com/img1/20080109/1199888037U.gif


伯爵府

積分: 15536


8#
發表於 06-3-13 09:26 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

ballfish 寫道:
請問你話wanchai (Johnston road)的出入口店是否近地鐵站嫁?


Wanchai MTR (johnston rd向中環方向行5分鐘), shop叫 "俊匯".


大宅

積分: 3108

好媽媽勳章


9#
發表於 06-3-13 12:18 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

貓貓媽咪,

我上星期五都去左, 但無收穫呀 :-( :-(
因我成7點幾先到, 沒有太多時間搵衫
跟著見到好似你買o個D夏天短袖 body,
但問親件件都話無 12m,
在地下有D好靚更只得3, 6m,
佢地話係貨辦無其他 size喎

貓貓媽咪 寫道:
all,

睇吓我今日既戰利品

1. 圈圈不倒翁 係咪好靚呢 半價左 100.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133779.73650.jpg[/img]
[img align=left]http://www.kskids.com/new2/product_image/small/KI13002.jpg[/img]
2. 12m 褲仔~~唔記得左 10 幾 or 廿幾
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133777.50437.jpg[/img]
3. 12m top~~29.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133775.11092.jpg[/img]
4. 6-9M 夾衣 ~~ 12.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133774.12102.jpg[/img]
5. carter's 18m 夾衣 38.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133773.04970.jpg[/img]
6. paddington bear 12m 夾衣 38.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133772.45086.jpg[/img]
7. carter's 12m 夾衣 38.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133770.61587.jpg[/img]
8. peter rabbit 12m 牛仔褲連衫 ~ 69.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133769.59816.jpg[/img]
9. k's kids ~patrick house bumper 半價左 150.-
(洗左影唔到比大家睇 :mrgreen:)


男爵府

積分: 5953


10#
發表於 06-3-13 14:46 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

MashiMaro,
me 2. 我早你少少都已經買唔到o野, 等我搵日下晝去幫你掃埋貨 :mrgreen: :mrgreen:


公爵府

積分: 27622


11#
發表於 06-3-13 14:48 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

MashiMaro,

吓咁快比人買哂啦 咁可能真係手快有手慢冇 lu ~~~
咁有冇買玩具 ?
我諗都可能要睇彩數lu




伯爵府

積分: 15536


12#
發表於 06-3-13 18:26 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

我今日lunch o係wanchai mtr(johnston rd出口) 有間sea horse shop隔離出入口店都買左呢兩件, $19蚊一件好抵...

1. "new balance" 12m shirt
2. 紅色cottom12m 夏天工人褲.

*我唔知點upload相, 教教我我今晚load俾大家睇.


間shop仲有chicco的薄夾衣, 我估size 3~6, 6~9 months, 賣$29一件, 有粉籃/粉綠海洋生物公仔, 好靚呀, 不過我bb真係好大隻, 著唔到呀.
仲有信封口body (短袖), 一set5件, $79, 仲抵過o係街市買bb底衫呀.


大宅

積分: 3140


13#
發表於 06-3-13 19:52 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

我叫april 幫我買果


公爵府

積分: 27622


14#
發表於 06-3-14 12:43 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

個身好窄 & 好細件O個 D 底衫, 我買 18M

[quote]
準媽媽 寫道:
我叫april 幫我買果


大宅

積分: 3140


15#
發表於 06-3-15 00:08 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

aiyi, 你唔早


侯爵府

積分: 23959


16#
發表於 06-3-15 09:58 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

總之而家學精左啦,以後買衫比bb要買大半歲就差唔多了,上次hipo買果兩件1year甲那衣,我而家比bb著了,size都係arm arm好咋!


洋房

積分: 94


17#
發表於 06-3-15 14:25 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

hi, mylulu007

我想問你個bb係唔係於2005年11月21日出世?係唔係東區呀?我個女女都係果日和係在東區出世...... 我都係在灣仔返工,我都有去過你講果間shop,佢d衫都幾ok喎
同埋我想問BB cute開倉地址係邊到?你可唔可以講比我知.....謝謝


別墅

積分: 894


18#
發表於 06-3-15 16:52 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

mylulu007

想問間出口店係咪隔離/附近有間酒樓架???


伯爵府

積分: 15536


19#
發表於 06-3-16 18:44 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

Ecdc 寫道:
mylulu007

想問間出口店係咪隔離/附近有間酒樓架???


完全正確!


伯爵府

積分: 15536


20#
發表於 06-3-16 18:46 |只看該作者

Re: BB cute 1 折 起 開 倉

blackpigmum 寫道:
hi, mylulu007

我想問你個bb係唔係於2005年11月21日出世?係唔係東區呀?我個女女都係果日和係在東區出世...... 我都係在灣仔返工,我都有去過你講果間shop,佢d衫都幾ok喎
同埋我想問BB cute開倉地址係邊到?你可唔可以講比我知.....謝謝


blackpigmum,

好高興認識您, 好難至搵到有香港返工ge 0511媽媽呢!
"子睿"bb, 本來11月21日預產, 不過因為unknown bleech, 所以提早於11月9日臨時開刀生. 如果唔係, 我都會見到您, 仲可以一齊一邊傾計, 一邊餵媽媽奶哩.

bb cute o係西灣河, 見頁頂有地址.

如果唔係行開附近, 都可以唔駛去, 因為無乜好睇, 佢平o個d衫已經賣晒, 同wanchai價錢ge又唔夠wanchai咁多款. 有時我仲覺得causeway bay 三"愈"後的出口店仲多岩size.

如果妳係住hk island, 可以約埋去shopping呢, 我住north point架.

4月份有媽咪gathering喎, 妳有無join? 希望見到您啦.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo