時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 93097


1#
發表於 12-8-23 22:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14001


2#
發表於 12-8-23 23:01 |只看該作者
我想知梁家傑有無中伏.


禁止訪問

積分: 93097


3#
發表於 12-8-23 23:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


4#
發表於 12-8-23 23:28 |只看該作者
pollybell 發表於 12-8-23 23:01
我想知梁家傑有無中伏.

我工人話,太太投呢個梁瓜傑好好喔幫我地菲律賓人申請居港權
我家鄉一家十幾口可以落香港,等香港政府養
投梁瓜傑,香港人就真系中伏啦,交多D稅,除佐單雙非,仲養埋賓賓全家mouth:

點評

rrxx    發表於 12-8-24 22:33

●▽●●0●●﹏●●︿●


子爵府

積分: 14001


5#
發表於 12-8-23 23:34 |只看該作者
newnew168 發表於 12-8-23 23:28
我工人話,太太投呢個梁瓜傑好好喔幫我地菲律賓人申請居港權
我家鄉一家十幾口可以落香港, ...

你應該教下你個賓賓,唔好咁天真,香港唔會養佢一家十幾口,佢可能連申請資格都無......佢要證明可以搵倒工作,入息證明要養得起全家先講啦,唔好人講佢又講.以為梁瓜傑益佢?????叫佢醒下啦.


複式洋房

積分: 264


6#
發表於 12-8-23 23:39 |只看該作者
newnew168 發表於 12-8-23 23:28
我工人話,太太投呢個梁瓜傑好好喔幫我地菲律賓人申請居港權
我家鄉一家十幾口可以落香港, ...
咁你就點醒佢啦


子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


7#
發表於 12-8-23 23:46 |只看該作者
最弊係d賓賓被人「洗腦」
真是以為嚟到香港唔使做
只要4年投一次票
就有人養她們全家了

點評

rrxx    發表於 12-8-24 22:34
Bugslife  乜賓賓喺HK有權投票架??    發表於 12-8-24 09:07


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


8#
發表於 12-8-24 01:00 |只看該作者

引用:Quote:newnew168+發表於+12-8-23+23:28+我

原帖由 pollybell 於 12-08-23 發表
你應該教下你個賓賓,唔好咁天真,香港唔會養佢一家十幾口,佢可能連申請資格都無......佢要證明可以搵倒工作 ...
你咪咁天真啦,賓賓有攻民黨咁大後台,駛乜證明d乜證明d物,到時來招例牌的屍法覆核來要求人權咪得囉,乜窮人無得入籍架?無人權!大6人都唔使證明d物,種族歧視!今次仲唔上訴去到終院添啊,當然,一如既往地,付出龐大律師費的唔係賓賓,係香港納稅人,袋袋平安的是攻民黨,賓賓們呢,可以坐係度睇你班香港人玩馬騮戲囉!



點評

rrxx    發表於 12-8-24 22:35


複式洋房

積分: 264


9#
發表於 12-8-24 01:07 |只看該作者
受到警告
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


禁止訪問

積分: 17448


10#
發表於 12-8-24 02:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10600


11#
發表於 12-8-24 07:16 |只看該作者
pollybell 發表於 12-8-23 23:01
我想知梁家傑有無中伏.
係嘉賓答問環節無,仲證明到佢唔係無做地區工作
不如睇晒成個論壇吧


大宅

積分: 2358


12#
發表於 12-8-24 09:15 |只看該作者
叫謝偉俊解釋何來咁多親中區議員幫佢站台先啦?

唔好拉咗去梁家傑咁遠喇!


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


13#
發表於 12-8-24 09:18 |只看該作者

引用:Quote:echoo+發表於+12-8-24+01:00+你咪咁

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


複式洋房

積分: 264


14#
發表於 12-8-24 10:41 |只看該作者
本帖最後由 kokkok7 於 12-8-24 10:42 編輯
echoo 發表於 12-8-24 09:18
事實擺在眼前,已有三個賓申請入籍,利用法緩,上訴到終審法院!你無睇新聞既咩?下下扣別人五毛的帽子,你 ...


link??
申請入藉?咁最後入左藉未?未既話唔該你同我收聲


複式洋房

積分: 264


15#
發表於 12-8-24 10:44 |只看該作者
臨近選舉,D人最鍾意就係玩抹黑,歪曲事實,仲要口口聲聲話事實擺在眼前,真係笑死


禁止訪問

積分: 17448


16#
發表於 12-8-24 11:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 17448


17#
發表於 12-8-24 11:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


18#
發表於 12-8-24 11:27 |只看該作者

引用:Quote:echoo+發表於+12-8-24+09:18+事實擺

原帖由 thinkpanda 於 12-08-24 發表
你呢個講法有矛盾。
三個菲律賓人申請司法覆核,上訴,正好就係因為佢地無得申請。
佢地提出司法覆核係要求 ...
重點在於利用公幣制造訴訟,攻民大狀袋袋平安,巿民大眾埋單!佢地有權申請即係有權製造數而萬計的訴訟




大宅

積分: 1718


19#
發表於 12-8-24 11:34 |只看該作者
echoo 發表於 12-8-24 09:18
事實擺在眼前,已有三個賓申請入籍,利用法緩,上訴到終審法院!你無睇新聞既咩?下下扣別人五毛的帽子,你 ...

個三個"外傭" 己經係香港住左十幾二十年,結埋婚,連佢地既仔女都全部係香港永久居民。
但佢地只能夠特別簽證繼續留係香港,唔可以做野。

佢地先申請司法覆核申請居港權咋。

入境處曾經提出用特殊程序俾佢地居留權做條件去庭外和解,只係外傭覺得要保障其他類似情況既人先繼續司法覆核。
好心你做多D 功課先出聲啦

點評

BEACHLADY  住左十幾年唔代表要俾居留權  發表於 12-8-24 23:26
rrxx  吹下水j.唔洗做功課丫  發表於 12-8-24 22:40


大宅

積分: 1718


20#
發表於 12-8-24 11:37 |只看該作者
echoo 發表於 12-8-24 11:27
重點在於利用公幣制造訴訟,攻民大狀袋袋平安,巿民大眾埋單!佢地有權申請即係有權製造數而萬計的訴訟



...

司法覆核係唔可以重覆架。
如果就同一條條文曾經做過司法覆核,就唔可以重覆。

你真係以為香港既法庭係白痴?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo