自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


1#
發表於 12-10-16 18:34 |只看該作者
最近轉天氣,濕疹好痕!
想試濕疹清試下浸洗,有冇人試過?覺得如何?




侯爵府

積分: 22072


2#
發表於 12-10-16 19:49 |只看該作者

回覆:有冇人用過「濕疹清」

不要浪費金錢


珍珠宮

積分: 41288


3#
發表於 12-10-16 20:05 |只看該作者

回覆:有冇人用過「濕疹清」

OK 但少數怕長計 最後還是看中醫



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


4#
發表於 12-10-16 23:39 |只看該作者

回覆:有冇人用過「濕疹清」

C6已買,唯有試左先



點評

肥妹心  試完話我知, thx  發表於 12-10-17 00:43


男爵府

積分: 7119


5#
發表於 12-10-17 01:39 |只看該作者
好貴!


公爵府

積分: 25384


6#
發表於 12-10-17 02:00 |只看該作者

回覆:有冇人用過「濕疹清」

I try it before




禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


7#
發表於 12-10-17 02:02 |只看該作者

回覆:有冇人用過「濕疹清」

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


8#
發表於 12-10-17 08:25 |只看該作者

引用:試過,我個仔醫好咗,但係我唔得

原帖由 alicealice313 於 12-10-17 發表
試過,我個仔醫好咗,但係我唔得
我昨晚浸左一陣,昨晚冇痕~ 不過浸果時好熱,我只係浸腳板,但成身出哂汗~ 好像浸溫泉




公爵府

積分: 28793

畀面勳章


9#
發表於 12-10-17 08:25 |只看該作者

引用:I+try+it+before +

原帖由 Shirleyloveyou 於 12-10-17 發表
I try it before
你覺得點呀




禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


10#
發表於 12-10-17 08:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25384


11#
發表於 12-10-17 08:30 |只看該作者

回覆:fullma 的帖子

每次開水好煩。不過我是腳,所以比較煩!要用個桶囉用晒一瓶效果不是太理想,我就去看中e,他說我濕毒開中藥給我飲




男爵府

積分: 7209


12#
發表於 12-10-17 08:33 |只看該作者

回覆:有冇人用過「濕疹清」

我回仔洗咗幾枝,好番晒


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


13#
發表於 12-10-17 08:36 |只看該作者

引用:每次開水好煩。不過我是腳,所以比較煩!要

原帖由 Shirleyloveyou 於 12-10-17 發表
每次開水好煩。不過我是腳,所以比較煩!要用個桶囉用晒一瓶效果不是太理想,我就去看中e,他說我濕毒:cry ...
我手腳都有 之後看中醫好了?




公爵府

積分: 28793

畀面勳章


14#
發表於 12-10-17 08:38 |只看該作者

引用:越用越差

原帖由 cathy-tse 於 12-10-17 發表
越用越差





公爵府

積分: 28793

畀面勳章


15#
發表於 12-10-17 08:39 |只看該作者

引用:好貴!

原帖由 葡萄仙子 於 12-10-17 發表
好貴!
貴呀不過真係痕到紙!我想摶下咋!




大宅

積分: 1643


16#
發表於 12-10-17 08:39 |只看該作者

回覆:有冇人用過「濕疹清」

濕疹清本來都想試吓,但係睇佢既說明話開頭浸啲濕疹會發得好勁,我驚到時痕到我頂唔順,所以都仲未敢試
Ps,我啲濕疹分別生喺脚,肚,頸&手係嚴重到曾經喺街俾人歧視果種


公爵府

積分: 25384


17#
發表於 12-10-17 08:54 |只看該作者

回覆:fullma 的帖子

係呀不過d中藥次次飲到想嘔




公爵府

積分: 28793

畀面勳章


18#
發表於 12-10-17 09:47 |只看該作者
Tammylung 發表於 12-10-17 08:39
濕疹清本來都想試吓,但係睇佢既說明話開頭浸啲濕疹會發得好勁,我驚到時痕到我頂唔順,所以都仲未 ...
我腳面有~ 算嚴重果隻~ 所以穿高跟鞋一D都唔好睇~ 最討厭係呢部份~ 好想快D搞掂呢個位!
另外我手指公都有, 都幾礙眼!~ 以前耳背有後來好番~ 髮腳有少少但都算唔嚴重~

仲有一個部位有而且都幾嚴重... 就係PAT PAT, 好彩冇咩人會見到! 呢部份真係浸唔到囉~ 唔知點搞~



珍珠宮

積分: 34788


19#
發表於 12-10-17 09:58 |只看該作者

回覆:fullma 的帖子

你有冇睇醫生?你講生果d部位似真菌感染多d




珍珠宮

積分: 41288


20#
發表於 12-10-17 11:58 |只看該作者

引用:濕疹清本來都想試吓,但係睇佢既說明話開頭

原帖由 Tammylung 於 12-10-17 發表
濕疹清本來都想試吓,但係睇佢既說明話開頭浸啲濕疹會發得好勁,我驚到時痕到我頂唔順,所以都仲未 ...
好明白你的感受
其實用過濕疹會對中醫具信心
一定要食洗戒口不能斷尾
不要灰心 全身都有只要遇到有料的醫師都可治好 但要長時間



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo