想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   3


複式洋房

積分: 232


1#
發表於 12-10-24 00:21 |只看該作者
你好,歡迎我加入嘛!今次我已經係第四次IVF,每次都沒有雪胎保存。
8號放胎,今日Day15,由星期六晚開始流血,但呢兩日流量少,一心諗住係m come,但睇咗郭夫人個post後,知道有機會Bingo,依家唔知明天應唔應該返醫院驗小便呢?


大宅

積分: 4776


2#
發表於 12-10-24 06:59 |只看該作者
回覆 MiniYY 的帖子

支持你呀,可能上天真係會照顧有恆心的人呢?奇蹟出現呢?加油!


大宅

積分: 1514


3#
發表於 12-10-24 09:35 |只看該作者

回覆:MiniYY 的帖子

為BB同媽媽打氣,加油呀!




大宅

積分: 1775


4#
發表於 12-10-24 10:33 |只看該作者

引用:你好,歡迎我加入嘛!今次我已經係第四次IV

原帖由 MiniYY 於 12-10-24 發表
你好,歡迎我加入嘛!今次我已經係第四次IVF,每次都沒有雪胎保存。
8號放胎,今日Day15,由星期六晚開始流 ...
支持你!不要放棄啊!你四次ivf係邊度做?同一個醫生嗎?我都係做咗四次啊!





複式洋房

積分: 232


5#
發表於 12-10-24 18:50 |只看該作者
Miuku 發表於 12-10-24 10:33
支持你!不要放棄啊!你四次ivf係邊度做?同一個醫生嗎?我都係做咗四次啊!



...
QM C十頭3次都係同一個醫生,但今次抽卵同放卵都唔同醫生,咁你呢?仲繼續做嘛?


大宅

積分: 1775


6#
發表於 12-10-25 19:35 |只看該作者

回覆:IVF加油站

我仲有雪胎,希望可以成功。因為年紀大,唔會再做ivf。放晒雪胎便算了,至少對自己有交代,盡咗最大努力!




複式洋房

積分: 232


7#
發表於 12-10-25 19:42 |只看該作者
Miuku 發表於 12-10-25 19:35
我仲有雪胎,希望可以成功。因為年紀大,唔會再做ivf。放晒雪胎便算了,至少對自己有交代,盡咗最大努力!



...
請問你喺邊度做IVF?我年紀都大,正考慮仲做唔做多次。希望你成功!加油!


大宅

積分: 1775


8#
發表於 12-10-25 19:51 |只看該作者

引用:Quote:Miuku+發表於+12-10-25+19:35+我仲有

原帖由 MiniYY 於 12-10-25 發表
請問你喺邊度做IVF?我年紀都大,正考慮仲做唔做多次。希望你成功!加油!

...
我頭兩次係仁安做,遇著個無良醫生(上報的那個),唔成功又有不快經歷。之後搵Dr Tay做,第一次放雪胎成功著床,但胎兒停止成長,決定再做多一次,而家等待中。可能同Dr Tay夾,覺得佢超好,對佢仍有信心!




大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


9#
發表於 12-10-25 19:57 |只看該作者
Miuku 發表於 12-10-25 19:51
我頭兩次係仁安做,遇著個無良醫生(上報的那個),唔成功又有不快經歷。之後搵Dr Tay做,第一次放雪胎成功 ...
祝妳成功呀^^

另外, 想請問Dr Tay是養和嗎??
謝謝回覆!!


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-25 19:59 |只看該作者
MiniYY 發表於 12-10-24 00:21
你好,歡迎我加入嘛!今次我已經係第四次IVF,每次都沒有雪胎保存。
8號放胎,今日Day15,由星期六晚開始流 ...
希望妳bingo啦~~ 祝成功^^


複式洋房

積分: 232


11#
發表於 12-10-25 20:01 |只看該作者
回覆 Miuku 的帖子

請問Dr Tay細心嗎?價錢如何呢?你可以比佢D資料我嘛?


大宅

積分: 1775


12#
發表於 12-10-25 21:42 |只看該作者

引用:Quote:Miuku+發表於+12-10-25+19:51+我頭兩

原帖由 victoriaicc 於 12-10-25 發表
祝妳成功呀^^

另外, 想請問Dr Tay是養和嗎??
Dr Tay 嘅診所係尖沙咀,佢只係係養和掛單,不是養和醫生。




複式洋房

積分: 232


13#
發表於 12-10-25 21:43 |只看該作者
Miuku 發表於 12-10-25 21:42
Dr Tay 嘅診所係尖沙咀,佢只係係養和掛單,不是養和醫生。
Thx !


大宅

積分: 1775


14#
發表於 12-10-25 21:46 |只看該作者

引用:回覆+Miuku+的帖子 請問Dr+Tay細心嗎?價

原帖由 MiniYY 於 12-10-25 發表
回覆 Miuku 的帖子

請問Dr Tay細心嗎?價錢如何呢?你可以比佢D資料我嘛?
我自己就覺得佢好好、好細心,BK都有好多人講,可以翻查下。如果ivf, 你預8-10萬,視乎用藥而定。資料可pm你。




別墅

積分: 798


15#
發表於 12-10-25 21:50 |只看該作者

回覆:Miuku 的帖子

其實我想問啲人話做ivf四次,是否抽過4次卵or放胎放左四次,做4次迷要40萬




大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


16#
發表於 12-10-25 22:28 |只看該作者
Miuku 發表於 12-10-25 21:42
Dr Tay 嘅診所係尖沙咀,佢只係係養和掛單,不是養和醫生。

謝謝妳^^
可以pm我他的資料嗎?? thank you so much~


大宅

積分: 1775


17#
發表於 12-10-25 22:53 |只看該作者

引用:Quote:Miuku+發表於+12-10-25+21:42+Dr+Tay

原帖由 victoriaicc 於 12-10-25 發表
謝謝妳^^
可以pm我他的資料嗎?? thank you so much~
已pm你




大宅

積分: 1775


18#
發表於 12-10-25 22:54 |只看該作者

引用:其實我想問啲人話做ivf四次,是否抽過4次卵

原帖由 Ivyyeung0502 於 12-10-25 發表
其實我想問啲人話做ivf四次,是否抽過4次卵or放胎放左四次,做4次迷要40萬



...
係抽四次卵,所以再無$做!




大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


19#
發表於 12-10-25 22:56 |只看該作者
Miuku 發表於 12-10-25 22:53
已pm你

Thank you so much^^


複式洋房

積分: 232


20#
發表於 12-10-26 13:18 |只看該作者
Miuku 發表於 12-10-25 22:54
係抽四次卵,所以再無$做!
Me too! 但你仲有雪胎嘛,希望你Bingo

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo