心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 42836


1#
發表於 12-11-14 19:13 |只看該作者
40幾歲結婚有個14歲仔,每天返工(都唔係好多嘢做,但無人同你傾計、食Lunch)放工買餸煮飯,洗碗,沖涼,睇韓劂!


男爵府

積分: 7945


2#
發表於 12-11-14 19:15 |只看該作者
你想要怎麼樣的生活?平平淡淡才是真,平平淡淡就是幸福,生活就是這樣的。

點評

lili2509    發表於 12-11-15 09:54
女人要自重自愛,但現實告訴我們,自愛的女人無人愛,只有好好的愛自己 。女人不壞男人不愛。


大宅

積分: 3500


3#
發表於 12-11-14 19:31 |只看該作者
返工、放工、食飯、瞓覺,都係咁
公公偏頭痛


公爵府

積分: 29118

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-11-14 22:36 |只看該作者

回覆:咁既生活悶嗎?

應該話:有得返工,放工,食飯,瞓覺,睇韓劇,已經不錯了,有許多人營營役役,這幾項都做不到啊。





瑪瑙宮

積分: 139661


5#
發表於 12-11-14 22:44 |只看該作者
係呀, 有份工已經唔錯.
嘩, 又有個囝喎.
嘩, 又有錢買餸今晚煮飯喎.
幾好架喇.

我份人比較担心有突變, 所以每日同尋日差唔多我就安樂了.

點評

lili2509    發表於 12-11-15 09:55


大宅

積分: 1983


6#
發表於 12-11-14 23:03 |只看該作者
平凡亦是幸福~ 不如你多D開POST傾計, 好樂意同你傾計


大宅

積分: 1484


7#
發表於 12-11-14 23:49 |只看該作者

回覆:咁既生活悶嗎

平淡是福呀


水晶宮

積分: 68485


8#
發表於 12-11-15 03:11 |只看該作者
good life style...


公爵府

積分: 25384


9#
發表於 12-11-15 08:33 |只看該作者

引用:40幾歲結婚有個14歲仔,每天返工(都唔係好

原帖由 xp 於 12-11-14 發表
40幾歲結婚有個14歲仔,每天返工(都唔係好多嘢做,但無人同你傾計、食Lunch)放工買餸煮飯,洗碗,沖涼,睇 ...
如果是我,我滿足了



點評

wingodwind    發表於 12-11-15 08:54


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 12-11-15 09:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+xp+於+12-11-14+發表40幾歲結

原帖由 Shirleyloveyou 於 12-11-15 發表
如果是我,我滿足了
X2 ,知足常樂




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 12-11-15 09:31 |只看該作者

回覆:咁既生活悶嗎?

樓主,我生活比你更單調,但我坐係度都由心開心到出來,因為哩幾年都冇以前的辛苦,亦因以前的辛苦才造就今天的安樂,最緊要身體健康!如果覺得生活悶,可以攪d花臣,例如計劃周末和家人郊遊etc




大宅

積分: 4128


12#
發表於 12-11-15 13:41 |只看該作者

回覆:xp 的帖子

買D野逗下自已開心放假帶仔仔出去食下野。


侯爵府

積分: 20380


13#
發表於 12-11-15 13:57 |只看該作者
Simple life is good!


大宅

積分: 3401


14#
發表於 12-11-15 16:41 |只看該作者

回覆:xp 的帖子

Ok 呀!如果覚得悶咪上下康文署or 工聨會D興趣班!



[imhttp://f20.yahoofs.com/hkblog/QxQNJuaZBxbMC83Zvzc-_2/blog/ap_20080328124932397.jpg?ib_____Dvg8knZgQg align=right]


伯爵府

積分: 19173


15#
發表於 12-11-15 18:14 |只看該作者

回覆:咁既生活悶嗎

其實好多人都係每日重複做同樣既野,我自己都係,我覺得有規律係件好事,放假咪揾啲野玩下,大假去下旅行又得,或者養寵物又係一件樂事


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


16#
發表於 12-11-15 21:26 |只看該作者
我諗你悶原因係 返工八小時, 冇人傾計. 如唔方便上網. 又係真好悶..


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-11-15 21:28 |只看該作者
係平凡一點,但是很幸福啊
老公,仔都乖乖唔需要你憂心重想點?又無病無痛真係好好呀!幾多人恨都恨唔到!(我其中之一)


瑪瑙宮

積分: 139661


18#
發表於 12-11-15 21:44 |只看該作者
以前去過一個補習老師屋企補英文.

有一個現象當時的我覺得幾趣怪的. 就係次次上去, 幾個同學在房學英文, 佢地一家人, 老師的父母幾個姐妹, 一定在個廳一齊唱粵曲, 同埋渣住把扇撥扇. 當時我覺得呢家人成日重重複複做一 d 野好得意.

呢家就覺得, 其實佢地好珍惜一家人一起的時間, 有時間都要陪自己家人, 呢家好多人都唔會咁, 情願跑街或對住電腦, online game 咁.

平淡是福的確係無錯.


珍珠宮

積分: 42836


19#
發表於 12-11-15 21:51 |只看該作者
phoebepanpan 發表於 12-11-15 21:26
我諗你悶原因係 返工八小時, 冇人傾計. 如唔方便上網. 又係真好悶..
係呀!我返工果到真係無人同我傾計,又無得上網,可能太悶啦!


大宅

積分: 1805


20#
發表於 12-11-16 12:08 |只看該作者
其實好多人都係咁過日子,如果你覺得悶,揾啲興趣班學下!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo