自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24367


1#
發表於 13-1-16 16:52 |只看該作者
因為皮膚敏感唔食得蝦, 但係又好恨食果D細細粒, 只係包豬肉果D小雲吞

除了自己包, 大家知唔知邊度有得食呢?


侯爵府

積分: 20211


2#
發表於 13-1-16 16:53 |只看該作者

回覆:請問知唔知邊度有小雲吞食?

灣仔碼頭




翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-1-16 16:53 |只看該作者

回覆:請問知唔知邊度有小雲吞食

彎仔瑪頭有啊


侯爵府

積分: 24367


4#
發表於 13-1-16 16:55 |只看該作者
回覆 jasmine0527 的帖子

我都見過, 好食嗎?

謝謝!


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 13-1-16 16:55 |只看該作者

回覆:請問知唔知邊度有小雲吞食

好食呀


禁止訪問

積分: 350


6#
發表於 13-1-16 16:55 |只看該作者

回覆:請問知唔知邊度有小雲吞食

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24367


7#
發表於 13-1-16 16:56 |只看該作者
koey_0611 發表於 13-1-16 16:53
灣仔碼頭


侯爵府

積分: 24367


8#
發表於 13-1-16 16:57 |只看該作者
jasmine0527 發表於 13-1-16 16:55
好食呀


入面係咪只係豬肉料架?


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


9#
發表於 13-1-16 16:57 |只看該作者

引用:灣仔碼頭 +

原帖由 koey_0611 於 13-01-16 發表
灣仔碼頭
我都想答



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


珍珠宮

積分: 48881


10#
發表於 13-1-16 16:58 |只看該作者
灣仔碼頭

我只買小雲吞食,一粒一啖好正,大大粒唔會買。


侯爵府

積分: 24367


11#
發表於 13-1-16 16:58 |只看該作者
認真, 我想知街店, 邊度有得食

始終覺得新鮮包會更好味


侯爵府

積分: 24367


12#
發表於 13-1-16 17:00 |只看該作者
Froggy_joe 發表於 13-1-16 16:58
灣仔碼頭

我只買小雲吞食,一粒一啖好正,大大粒唔會買。
經你咁講, 放工即去買一包頂一頂癮先!


珍珠宮

積分: 48881


13#
發表於 13-1-16 17:02 |只看該作者
iris5a 發表於 13-1-16 17:00
經你咁講, 放工即去買一包頂一頂癮先!
買50粒家庭裝,至抵




放凍箱可以應急


侯爵府

積分: 24367


14#
發表於 13-1-16 17:04 |只看該作者
本帖最後由 iris5a 於 13-1-16 17:04 編輯
Froggy_joe 發表於 13-1-16 17:02
買50粒家庭裝,至抵

係咪惠LONG 最平?


珍珠宮

積分: 47508

馬年勳章 2024年龍年勳章


15#
發表於 13-1-16 17:07 |只看該作者
又一城又一棧有呀, 但佢個名唔係叫小雲吞, 佢上菜我地先知係小雲吞..........
幾好食, 一碗好似有12粒。


珍珠宮

積分: 48881


16#
發表於 13-1-16 17:08 |只看該作者
iris5a 發表於 13-1-16 17:04
係咪惠LONG 最平?
無仔細格過價,不過我昨日就係惠long入咗貨,除開一定係50粒家庭裝最抵

本人推介西洋菜豬肉/三鮮兩隻都唔錯。


珍珠宮

積分: 48881


17#
發表於 13-1-16 17:08 |只看該作者
其實cp雲吞都好味,不過有蝦唔啱你食

比較之下都係灣仔碼頭勝一籌


侯爵府

積分: 24367


18#
發表於 13-1-16 17:11 |只看該作者
Froggy_joe 發表於 13-1-16 17:08
無仔細格過價,不過我昨日就係惠long入咗貨,除開一定係50粒家庭裝最抵

本人推介西洋菜豬肉/三鮮兩 ...
快D放工啦!!!!!


大宅

積分: 4345


19#
發表於 13-1-16 17:12 |只看該作者
上海雲吞咪無蝦囉, 我鍾意唯一麵家既上海雲吞

另外呢間有小雲吞食, 不過唔知你就唔就腳, 響沙田
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14981


侯爵府

積分: 24367


20#
發表於 13-1-16 17:12 |只看該作者
me920 發表於 13-1-16 17:07
又一城又一棧有呀, 但佢個名唔係叫小雲吞, 佢上菜我地先知係小雲吞..........
幾好食, 一碗好似有12粒。 ...
謝謝!

不過唔知入又一棧只係食一碗小雲吞會唔會俾人丙呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo