自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2034


1#
發表於 13-1-20 20:03 |只看該作者
頭先7點幾經過美心,見到個蛋糕櫃仲有成9個彩虹蛋糕,請問有無人知美心會點處理D隔夜蛋糕呢! 但如果隔日又再買唔哂又點呢!



點評

shirleyauhc  我試過訂新既,佢話e個沒架,日日有限,買哂沒架啦,賣唔哂實放第2日再買  發表於 13-1-20 21:01


彩鑽殿

積分: 609749

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


2#
發表於 13-1-20 20:04 |只看該作者

引用:頭先7點幾經過美心,見到個蛋糕櫃仲有成9個

原帖由 pochaccobbb 於 13-01-20 發表
頭先7點幾經過美心,見到個蛋糕櫃仲有成9個彩虹蛋糕,請問有無人知美心會點處理D隔夜蛋糕呢! 但如果隔日又 ...
放入佢地個雪櫃第日再賣好多餅店都會咁




子爵府

積分: 12237


3#
發表於 13-1-20 20:05 |只看該作者

回覆:美心D蛋糕點處理?

賣唔哂,第二日再賣,東海堂都係咁




男爵府

積分: 5301


4#
發表於 13-1-20 20:06 |只看該作者

回覆:pochaccobbb 的帖子

好多蛋糕都唔可以放兩曰的、由其是極多忌廉嘅同多生果的都要即日退回




:-xhttp://hk.photos.yahoo.com/debby1292000 :oops: :oops: :oops: :oops:唔經唔覺我已經2歲啦........ :-) :-) :-)


大宅

積分: 2034


5#
發表於 13-1-20 20:11 |只看該作者

回覆:美心D蛋糕點處理?

唔怪得之佢地做咁多都唔驚啦。




大宅

積分: 2034


6#
發表於 13-1-20 20:15 |只看該作者

回覆:美心D蛋糕點處理?

成日諗如果做咁多又真係買唔哂,佢地會唔會掉咗去,定比員工攞走。



點評

mini_cc  員工唔可以攞,要返廠數埋數先掉  發表於 13-1-20 20:16


子爵府

積分: 10230


7#
發表於 13-1-20 20:15 |只看該作者
即日叫A餅,隔夜叫B餅,唔可以放多過一晚,過左一晚都賣唔出就收返廠掉!美心,聖安娜都係咁做


侯爵府

積分: 23903


8#
發表於 13-1-20 20:19 |只看該作者

引用:頭先7點幾經過美心,見到個蛋糕櫃仲有成9個

原帖由 pochaccobbb 於 13-01-20 發表
頭先7點幾經過美心,見到個蛋糕櫃仲有成9個彩虹蛋糕,請問有無人知美心會點處理D隔夜蛋糕呢! 但如果隔日又 ...
邊間有咁多彩虹蛋糕淨? 我樓下嗰間要預定先有喎?




大宅

積分: 2034


9#
發表於 13-1-20 20:19 |只看該作者

回覆:美心D蛋糕點處理?

我好鍾意睇蛋糕㗎,掉咗去真係太浪費啦,好可惜。




大宅

積分: 2034


10#
發表於 13-1-20 20:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pochaccobbb+於+13-01-20+發

原帖由 kkvicky 於 13-01-20 發表
邊間有咁多彩虹蛋糕淨? 我樓下嗰間要預定先有喎?
大圍MTR站




男爵府

積分: 8277


11#
發表於 13-1-20 20:47 |只看該作者

引用:即日叫A餅,隔夜叫B餅,唔可以放多過一晚,

原帖由 mini_cc 於 13-01-20 發表
即日叫A餅,隔夜叫B餅,唔可以放多過一晚,過左一晚都賣唔出就收返廠掉!美心,聖安娜都係咁做 ...
我如何知which is a or b 餅




公爵府

積分: 29399

醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 13-1-20 21:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mini_cc+於+13-01-20+發表即

原帖由 tochest 於 13-01-20 發表
我如何知which is a or b 餅
要睇下佢餅面啲生果新唔新鮮,通常雪咗一晚生果會乾啲。

下午買好啲,我見我樓下美記要兩三點先有蛋糕到舖。


子爵府

積分: 10230


13#
發表於 13-1-20 21:08 |只看該作者
回覆 檸檬嫂 的帖子

美心一日2車的,早上的6點多已送到舖,午車視乎地區一點幾至三點都有


男爵府

積分: 8277


14#
發表於 13-1-20 21:10 |只看該作者

回覆:檸檬嫂 的帖子

Many thx




大宅

積分: 3261


15#
發表於 13-1-20 21:13 |只看該作者

回覆:美心D蛋糕點處理?

但係D餅擺過夜會好硬喎




公爵府

積分: 29399

醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 13-1-20 21:21 |只看該作者

引用:回覆+檸檬嫂+的帖子 美心一日2車的,早上

原帖由 mini_cc 於 13-01-20 發表
回覆 檸檬嫂 的帖子

美心一日2車的,早上的6點多已送到舖,午車視乎地區一點幾至三點都有 ...
哦!!係ar。。因為我見樓下間美心9點幾得好少餅(少到西餅得兩三款,蛋糕都係得一兩個),但麵包就齊款,所以我覺得佢朝早黎麵包,唔黎餅。


大宅

積分: 2034


17#
發表於 13-1-20 21:45 |只看該作者

回覆:美心D蛋糕點處理?

我都見朝早好似有好多麵包,好少蛋糕響櫃。




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 13-1-20 21:55 |只看該作者

回覆:美心D蛋糕點處理?

每間都係,蛋糕留明天再明天,麵包更改日期




公爵府

積分: 25643

畀面勳章


19#
發表於 13-1-20 21:56 |只看該作者

引用:即日叫A餅,隔夜叫B餅,唔可以放多過一晚,

原帖由 mini_cc 於 13-01-20 發表
即日叫A餅,隔夜叫B餅,唔可以放多過一晚,過左一晚都賣唔出就收返廠掉!美心,聖安娜都係咁做 ...



伯爵府

積分: 18779


20#
發表於 13-1-20 21:58 |只看該作者

回覆:美心D蛋糕點處理

9個?個雪櫃咁大?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo