自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 42809


1#
發表於 13-2-15 19:02 |只看該作者
我send 親俾人都是限45秒?但我收過其他人多過45秒的?點解?




珍珠宮

積分: 42809


2#
發表於 13-2-15 19:16 |只看該作者

回覆:爸爸豬 的帖子

請問有無人知點可以將多過45秒的短片送出?




翡翠宮

積分: 87419


3#
發表於 13-2-15 19:24 |只看該作者

回覆:請問WhatsApp 的短片得45秒?

我次次都send唔到架,次次都話我個file容量太大~~~


子爵府

積分: 10792


4#
發表於 13-2-15 19:27 |只看該作者
我只可以 SEND 12 秒比人, 但人地SEND比我就超過20 秒, 我都想知點樣可以SET 長D。



珍珠宮

積分: 42809


5#
發表於 13-2-15 19:28 |只看該作者

引用:我次次都send唔到架,次次都話我個file容量

原帖由 小manman 於 13-02-15 發表
我次次都send唔到架,次次都話我個file容量太大~~~
我都係,迫我cut短




侯爵府

積分: 21011


6#
發表於 13-2-15 19:29 |只看該作者
IPHONE 自己日得COMPRES, 長片都得, 但係我轉左3叔, 就唔得了


珍珠宮

積分: 42809


7#
發表於 13-2-15 19:32 |只看該作者

引用:IPHONE+自己日得COMPRES,+長片都得,+但係我

原帖由 peppep2012 於 13-02-15 發表
IPHONE 自己日得COMPRES, 長片都得, 但係我轉左3叔, 就唔得了
可否教我?




大宅

積分: 1686


8#
發表於 13-2-15 20:43 |只看該作者

回覆:請問WhatsApp 的短片得45秒?

試下拍片時,將解析度較細d拍片,就可以了



[img align=left]http://www.hitentertainment.com/thomasandfriends/img/thomas.jpg[/img]


珍珠宮

積分: 42809


9#
發表於 13-2-15 21:08 |只看該作者

引用:試下拍片時,將解析度較細d拍片,就可以了 +

原帖由 Colajo 於 13-02-15 發表
試下拍片時,將解析度較細d拍片,就可以了
無呢個功能




大宅

積分: 1686


10#
發表於 13-2-15 21:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Colajo+於+13-02-15+發表試下

原帖由 爸爸豬 於 13-02-15 發表
無呢個功能
相機入面嘅設定有冇得較呀?



[img align=left]http://www.hitentertainment.com/thomasandfriends/img/thomas.jpg[/img]


大宅

積分: 4144

畀面勳章


11#
發表於 13-2-15 21:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Colajo+於+13-02-15+發表試下

原帖由 爸爸豬 於 13-02-15 發表
無呢個功能
你試下喺whatsapp嗰度按拍影片…解像度應該低D…


男爵府

積分: 5503


12#
發表於 13-2-15 21:22 |只看該作者

回覆:爸爸豬 的帖子

Set 低啲個resolution 啦320x240.係cam 個setting道


珍珠宮

積分: 42809


13#
發表於 13-2-15 21:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+爸爸豬+於+13-02-15+發表無呢

原帖由 phoebesamuel 於 13-02-15 發表
你試下喺whatsapp嗰度按拍影片…解像度應該低D…
唔得45秒後,自己停了




珍珠宮

積分: 42809


14#
發表於 13-2-15 21:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+爸爸豬+於+13-02-15+發表無呢

原帖由 Colajo 於 13-02-15 發表
相機入面嘅設定有冇得較呀?





珍珠宮

積分: 42809


15#
發表於 13-2-15 21:25 |只看該作者

回覆:爸爸豬 的帖子

無人有此問題咩?我問緊其中一個成功者,等答案中




象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


16#
發表於 13-2-15 21:26 |只看該作者

引用:Set+低啲個resolution+啦320x240.係cam+個s

原帖由 twinsdady 於 13-02-15 發表
Set 低啲個resolution 啦320x240.係cam 個setting道
但會唔會好差架??


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


17#
發表於 13-2-15 21:26 |只看該作者

引用:無人有此問題咩?我問緊其中一個成功者,等

原帖由 爸爸豬 於 13-02-15 發表
無人有此問題咩?我問緊其中一個成功者,等答案中
有呀,我又係腥唔到,太大


珍珠宮

積分: 42809


18#
發表於 13-2-15 21:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+爸爸豬+於+13-02-15+發表無呢

原帖由 Colajo 於 13-02-15 發表
相機入面嘅設定有冇得較呀?
影相先有這功能,短片是無的




公爵府

積分: 28793

畀面勳章


19#
發表於 13-2-15 21:29 |只看該作者

回覆:請問WhatsApp 的短片得45秒?

iPhone 有45秒算多,我轉用3叔後,冇得send video,最後轉番用iPhone




大宅

積分: 1686


20#
發表於 13-2-15 21:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Colajo+於+13-02-15+發表相機

原帖由 爸爸豬 於 13-02-15 發表
影相先有這功能,短片是無的
甘我吾清楚,吾好意思



[img align=left]http://www.hitentertainment.com/thomasandfriends/img/thomas.jpg[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo