潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 915


1#
發表於 13-3-1 11:05 |只看該作者
我老公去osaka 出trip幫我睇b 仔,個sa 俾咗個havana 色crocodile 25 金扣,要唔要好呀?!心大心細緊!我老公話唔係今年嘅,係o 年,但又想要個新嘅!


男爵府

積分: 9858


2#
發表於 13-3-1 11:14 |只看該作者

引用:我老公去osaka+出trip幫我睇b+仔,個sa+俾

原帖由 Lulu1519 於 13-03-01 發表
我老公去osaka 出trip幫我睇b 仔,個sa 俾咗個havana 色crocodile 25 金扣,要唔要好呀?!心大心細緊!我 ...
梗係要啦,鱷魚皮已經少有,25cm鱷魚皮更少。。。

同埋你都係H shop 買架啦,都係全新架?只係年份舊姐。。


公爵府

積分: 27278


3#
發表於 13-3-1 11:19 |只看該作者

回覆:H 緊急,姊妹們唔該幫手

Just get it if u like the color! Year of production is not a matter as long as the bag is brand new! Size and color Ardmore important!!!




大宅

積分: 2872


4#
發表於 13-3-1 11:20 |只看該作者

回覆:Lulu1519 的帖子

Do you like Havana? It\'s a subtle brown. O stamp is no problem as it\'s new bag afterall. Do you mean you want a new color? If this offer doesn\'t get you excited, maybe it\'s not what you really want.





別墅

積分: 915


5#
發表於 13-3-1 11:29 |只看該作者
其實色係幾好,只係因為我老公去到問佢個袋係邊年時佢地唔肯講,好似唔老實咁!


別墅

積分: 915


6#
發表於 13-3-1 11:34 |只看該作者
始終都係貴嘢!如果買返來唔鐘意真係唔知點好


大宅

積分: 1640


7#
發表於 13-3-1 11:34 |只看該作者
因為B仔算係搶手貨,而上面有JM講話25cm的croc更是罕見
但為何這個birkin會生產了兩年後,還在shop的架上?

加上個SA又唔係咁肯講邊年出,有d心虛...

不知你老公有否把實物照拍下給你看看?


已刪除用户

積分: 4336


8#
發表於 13-3-1 11:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2872


9#
發表於 13-3-1 11:42 |只看該作者

引用:其實色係幾好,只係因為我老公去到問佢個袋

原帖由 Lulu1519 於 13-03-01 發表
其實色係幾好,只係因為我老公去到問佢個袋係邊年時佢地唔肯講,好似唔老實咁! ...
O stamp is 2011. I recently bought a Kelly double bracelet in Ruby at H in Macau. It\'s N stamp. So the year stamp is not an issue.




公爵府

積分: 26033


10#
發表於 13-3-1 11:42 |只看該作者

引用:我老公去osaka+出trip幫我睇b+仔,個sa+俾

原帖由 Lulu1519 於 13-03-01 發表
我老公去osaka 出trip幫我睇b 仔,個sa 俾咗個havana 色crocodile 25 金扣,要唔要好呀?!心大心細緊!我 ...
比我只係隻色問題,唔係我有銀紙實要




別墅

積分: 915


11#
發表於 13-3-1 11:43 |只看該作者
佢地唔俾我老公影相呀,睇唔到真身,唔安心!
感覺好似兩年都無人買,係唔係有問題?


大宅

積分: 2505


12#
發表於 13-3-1 11:44 |只看該作者

回覆:H 緊急,姊妹們唔該幫手

i won't take because i don't like the color. croc is an expensive bag. i will only buy the color i like. won't just take because .isee it on shelf


子爵府

積分: 12713


13#
發表於 13-3-1 12:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lulu1519+於+13-03-01+發表我

原帖由 trin527 於 13-03-01 發表
比我只係隻色問題,唔係我有銀紙實要



公爵府

積分: 26645


14#
發表於 13-3-1 12:17 |只看該作者

回覆:Lulu1519 的帖子

最緊要係你鍾唔鍾意隻色姐,係H 專門店買袋係唔怕嘅,佢地冇可能賣二手貨比客。




子爵府

積分: 10061

2024年龍年勳章


15#
發表於 13-3-1 13:14 |只看該作者

引用:最緊要係你鍾唔鍾意隻色姐,係H+專門店買袋

原帖由 Sasalam2012 於 13-03-01 發表
最緊要係你鍾唔鍾意隻色姐,係H 專門店買袋係唔怕嘅,佢地冇可能賣二手貨比客。



...
但係外地真係好難講,聽人講過真係在H shop 買到假野




禁止訪問

積分: 11001


16#
發表於 13-3-1 13:17 |只看該作者

回覆:H 緊急,姊妹們唔該幫手

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26645


17#
發表於 13-3-1 13:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sasalam2012+於+13-03-01+發

原帖由 amywon 於 13-03-01 發表
但係外地真係好難講,聽人講過真係在H shop 買到假野
唔好意思,我諗應該唔會係日本依啲國家發生嘅,你有哂專門店單據,如果都有假,你去告佢應該sure win。




子爵府

積分: 10061

2024年龍年勳章


18#
發表於 13-3-1 13:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amywon+於+13-03-01+發表但係

原帖由 Sasalam2012 於 13-03-01 發表
唔好意思,我諗應該唔會係日本依啲國家發生嘅,你有哂專門店單據,如果都有假,你去告佢應該sure win。



...
單案好似話係歐洲




子爵府

積分: 13188


19#
發表於 13-3-1 13:59 |只看該作者
本帖最後由 JoeyJoey 於 13-3-1 14:03 編輯

我覺得假嘢就一定唔會囉...人地做到世界咁頂級嘅牌子,唔通賣假野倒自己米咩...

成日"聽聞H SHOP 賣假野"..我絕對唔會信...

正如出埠旅行果版..成日話咩朋友個朋友中左幅射咁....

隻色岩就買啦..B仔..真係可遇不可求...


男爵府

積分: 9747


20#
發表於 13-3-1 14:02 |只看該作者

引用:佢地唔俾我老公影相呀,睇唔到真身,唔安心

原帖由 Lulu1519 於 13-03-01 發表
佢地唔俾我老公影相呀,睇唔到真身,唔安心!
感覺好似兩年都無人買,係唔係有問題? ...
其實佢唔俾你影相係正常架!我影到既全部都係<偷拍>架



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo