烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5510


1#
發表於 13-3-22 09:47 |只看該作者
又咸,個皮又硬,入面唔鬆軟
我知自己冇天份,先買p仔,諗住零失敗,估唔到都係衰咗




珍珠宮

積分: 37201


2#
發表於 13-3-22 09:55 |只看該作者

引用:又咸,個皮又硬,入面唔鬆軟 我知自己冇天

原帖由 dodotin0505 於 13-03-22 發表
又咸,個皮又硬,入面唔鬆軟
我知自己冇天份,先買p仔,諗住零失敗,估唔到都係衰咗



...
請詳述用料份量程式,有冇相?




男爵府

積分: 5510


3#
發表於 13-3-22 10:07 |只看該作者

回覆:p仔第一機失敗了,請指教

我跟呢個,砂糖用黃糖,奶粉用a+ 3號,用預約mode,但我遲咗起身,冇準時熄機。因為呢個原因嗎?




男爵府

積分: 5510


4#
發表於 13-3-22 10:08 |只看該作者

回覆:p仔第一機失敗了,請指教


myphoto.jpg





男爵府

積分: 7246


5#
發表於 13-3-22 10:20 |只看該作者
烤色你揀左乜野呀??

鹽同糖我唔會跟足食譜, 鹽我只落2g, 糖就15g到


珍珠宮

積分: 37201


6#
發表於 13-3-22 10:43 |只看該作者

回覆:p仔第一機失敗了,請指教

唔係隻隻粉都用到190水,應該話好少粉可以用足190水。
仲有頭最好用快速學吓睇水先,知粉團用幾多水先慢慢玩預約。




珍珠宮

積分: 37201


7#
發表於 13-3-22 10:44 |只看該作者

引用:我跟呢個,砂糖用黃糖,奶粉用a++3號,用預

原帖由 dodotin0505 於 13-03-22 發表
我跟呢個,砂糖用黃糖,奶粉用a+ 3號,用預約mode,但我遲咗起身,冇準時熄機。因為呢個原因嗎?



...
仲有你遲收包一定衰嫁




子爵府

積分: 14184


8#
發表於 13-3-22 10:47 |只看該作者

引用:我跟呢個,砂糖用黃糖,奶粉用a++3號,用預

原帖由 dodotin0505 於 13-03-22 發表
我跟呢個,砂糖用黃糖,奶粉用a+ 3號,用預約mode,但我遲咗起身,冇準時熄機。因為呢個原因嗎?



...
嬰兒奶粉經烤焗後,營養流失哂





男爵府

積分: 6885


9#
發表於 13-3-22 11:10 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 13-3-22 10:44
仲有你遲收包一定衰嫁

係呀,一定要即出爐取出放架,
唔係焗過龍個皮好厚好硬,包D蒸氣排唔到個包又濕


男爵府

積分: 5510


10#
發表於 13-3-22 11:37 |只看該作者

回覆:吉蒂小豬 的帖子

真係好多學問呀!仲要自己睇水




男爵府

積分: 5510


11#
發表於 13-3-22 11:39 |只看該作者

回覆:I_O_U_baby 的帖子

尋晚同阿b大戰,攪到今朝瞓過龍




男爵府

積分: 5510


12#
發表於 13-3-22 11:40 |只看該作者

回覆:fish9288 的帖子

唔知你哋用咩粉呢?




水晶宮

積分: 72318

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


13#
發表於 13-3-22 13:06 |只看該作者
點會太咸架? 係咪落多左鹽? 不過個recipe5克比較多, 250克粉我落2-3克鹽左右


男爵府

積分: 7663


14#
發表於 13-3-22 13:15 |只看該作者
我第一機包係用呢個食譜做都成功左, 我用P仔送的裸粉做, 水份都跟足! 唔咸! 不過遲收包都有問題, 說明書都有講! 加油, 試多幾次一定會成功!


男爵府

積分: 6885


15#
發表於 13-3-22 15:21 |只看該作者
dodotin0505 發表於 13-3-22 11:39
尋晚同阿b大戰,攪到今朝瞓過龍

同阿b大戰 '

跟機MENU 寫190-210ML, 宜家咁潮濕,
落170-175ML 好喇.
整得多你會掌握到架喇,宜家先第一機咋,加油


男爵府

積分: 6405


16#
發表於 13-3-22 15:31 |只看該作者
加油呀!


男爵府

積分: 5510


17#
發表於 13-3-22 19:45 |只看該作者

回覆:p仔第一機失敗了,請指教

第二機了,都係衰咗
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 2610


18#
發表於 13-3-22 20:02 |只看該作者

回覆:p仔第一機失敗了,請指教

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11484

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 13-3-22 20:33 |只看該作者

引用:第二機了,都係衰咗+ +

原帖由 dodotin0505 於 13-03-22 發表
第二機了,都係衰咗
你係咪都係用快速mode, 用乜嘢粉, 雖然反轉咗, 但睇你個包好似好平, 你係咪跟足譜嘅份量? 水要留起10-20ml慢慢加, 學睇水真係基本嘢, 試吓買d 評價好d嘅高粉再嚟過 (如金象盒装, 韓粉, 日清粉等) 用淡燒色, 準時收包. p仔機就算濕度去到90幾唔記得減水, 都唔會係咁!


子爵府

積分: 14184


20#
發表於 13-3-22 20:37 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 35]

原帖由 dodotin0505 於 13-03-22 發表
又咸,個皮又硬,入面唔鬆軟
我知自己冇天份,先買p仔,諗住零失敗,估唔到都係衰咗



...
個包太咸>>是否用了含鹽牛油,又落左鹽?如果是的話,下次改冇鹽牛油,鹽我只落2g。
myphoto.jpg





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo