自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 6986


1#
發表於 13-3-30 23:49 |只看該作者
要買純黑色無花2吋高踭鞋返工,但著開既Dr Koxg好夾腳,大家有無好介紹?




男爵府

積分: 6986


2#
發表於 13-3-30 23:53 |只看該作者

回覆:返工高踭鞋

因為返工要企足10個鐘,所以一定舒服。但講真,真係咁多年無搵到一對舒服架囉




大宅

積分: 3000


3#
發表於 13-3-31 01:07 |只看該作者

回覆:返工高踭鞋

之前著開爽健都舒服㗎!




禁止訪問

積分: 81803


4#
發表於 13-3-31 01:08 |只看該作者

回覆:返工高踭鞋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5160


5#
發表於 13-3-31 01:20 |只看該作者

回覆:返工高踭鞋

我會著空姐鞋返工,有踭又舒服



20歲少女•繼續探索世界


大宅

積分: 3476


6#
發表於 13-3-31 02:46 |只看該作者

回覆:三文 的帖子

M&S




男爵府

積分: 6986


7#
發表於 13-3-31 11:43 |只看該作者

引用:之前著開爽健都舒服㗎! +

原帖由 sochk 於 13-03-31 發表
之前著開爽健都舒服㗎!
等我一陣去睇吓先




男爵府

積分: 6986


8#
發表於 13-3-31 11:45 |只看該作者

引用:Geox,Clark\\\'s +

原帖由 Jason 於 13-03-31 發表
Geox,Clark's
我尋日去新港o個間geox,個sales話全香港都無2吋返工款,得3吋半一款




男爵府

積分: 6986


9#
發表於 13-3-31 11:45 |只看該作者

引用:我會著空姐鞋返工,有踭又舒服 +

原帖由 三文 於 13-03-31 發表
我會著空姐鞋返工,有踭又舒服
空姐鞋即係咩呀?




子爵府

積分: 12409


10#
發表於 13-3-31 11:46 |只看該作者

引用:我會著空姐鞋返工,有踭又舒服 +

原帖由 三文 於 13-03-31 發表
我會著空姐鞋返工,有踭又舒服
請問哪兒可以買到?咩牌子?幾多錢?




男爵府

積分: 6986


11#
發表於 13-3-31 11:47 |只看該作者

引用:M&S +

原帖由 lady_ladybird 於 13-03-31 發表
M&S
我完全唔記得呢個地方有鞋賣,要去睇吓先




禁止訪問

積分: 81803


12#
發表於 13-3-31 11:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+13-03-31+發表Geox,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4602


13#
發表於 13-3-31 11:50 |只看該作者

回覆:返工高踭鞋

護士鞋




瑪瑙宮

積分: 139710


14#
發表於 13-3-31 11:53 |只看該作者
去 footspot 睇睇

佢有兩個牌子幾好
polo club
pansy

Pansy 之前特價 我買左 basic 款漆皮黑色 2", 好舒服, 抵著.

或者
Walker shop
fortei


男爵府

積分: 5160


15#
發表於 13-3-31 12:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+三文+於+13-03-31+發表我會著

原帖由 旦仔 於 13-03-31 發表
請問哪兒可以買到?咩牌子?幾多錢?
普通鞋舖都有,有平有貴,我買過最平百五都好好著好舒服



20歲少女•繼續探索世界


禁止訪問

積分: 30006


16#
發表於 13-3-31 12:09 |只看該作者

回覆:返工高踭鞋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12409


17#
發表於 13-3-31 12:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+旦仔+於+13-03-31+發表請問哪

原帖由 三文 於 13-03-31 發表
普通鞋舖都有,有平有貴,我買過最平百五都好好著好舒服
鞋墊部份是怎樣?可提供相片嗎?




男爵府

積分: 6986


18#
發表於 13-3-31 12:35 |只看該作者
Jason 發表於 13-3-31 11:48
仲有我幾年前就去太子花墟果度間鞋舖買,(近金錀校服),都有好多機場同事介紹



...

唉~其實我都唔明
我地呢d一日要企咁多個鐘既
點解一定要著高踭鞋


男爵府

積分: 6986


19#
發表於 13-3-31 12:37 |只看該作者
ken3tine 發表於 13-3-31 11:50
護士鞋

護士鞋通常都係平底架.....


男爵府

積分: 6986


20#
發表於 13-3-31 12:40 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 13-3-31 11:53
去 footspot 睇睇

佢有兩個牌子幾好

我次前有試過polo club
但鞋籠太窄
放棄了....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo