烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   37


子爵府

積分: 12224


1#
發表於 13-4-15 23:23 |只看該作者
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。。。


男爵府

積分: 6127


2#
發表於 13-4-15 23:29 |只看該作者

引用:其實我已經有跟jm既教方法,係噤\"喂\"水比d

原帖由 e160orange 於 13-04-15 發表
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...
我試過用蛋白,肉質會。鬆軟d




伯爵府

積分: 16082


3#
發表於 13-4-15 23:31 |只看該作者
都要塊豬扖靚先得, 如果全瘦的多數較鞋.

點評

iluvmeeself    發表於 13-4-16 01:44


大宅

積分: 2971


4#
發表於 13-4-15 23:46 |只看該作者

回覆:點先可以戰勝煎豬扒?

下次試下買(梅頭)豬扒。鬆化d架





珍珠宮

積分: 41839


5#
發表於 13-4-15 23:54 |只看該作者

回覆:點先可以戰勝煎豬扒?

雪藏,新鮮我都整過,2者差唔多味道,我無加水,洗好,拍扁,放入膠盒,醃料用醬油,糖,胡椒粉,攪一攪,想有蒜味就加蒜蓉。落油,蛋一隻,唔駛發蛋,蛋黃撥埋一邊,攪吓啲肉令肉痴到蛋白汁,入雪櫃雪4小時以上。煎之前,加粟粉,攪均蛋黃,令豬扒痴晒蛋黃,再加多層粟粉。用中火煎,煎完一面到另一邊,再轉細火2面煎。每次煎1片豬扒。


男爵府

積分: 5127


6#
發表於 13-4-16 00:05 |只看該作者
e160orange 發表於 13-4-15 23:23
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...
買梅頭位置. 我買有骨急凍嗰啲. 帶有肥膏. 我通常切左的肥膏.


禁止訪問

積分: 3878


7#
發表於 13-4-16 00:06 |只看該作者

回覆:點先可以戰勝煎豬扒?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20627

大廚勳章


8#
發表於 13-4-16 00:52 |只看該作者

回覆:e160orange 的帖子

你試下用檸檬汁,鮮橙汁醃肉,汁會令肉類鬆軟架。天然好多。
失敗乃成功之母。加油。



快樂烹飪好時光,天天都是快樂天。
互相幫助~


天氣仲係好熱啊


大宅

積分: 1624


9#
發表於 13-4-16 01:26 |只看該作者


男爵府

積分: 5788

畀面勳章


10#
發表於 13-4-16 01:41 |只看該作者
e160orange 發表於 13-4-15 23:23
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...
買梅頭豬扒,喂多d水,再用刀背拍下塊豬扒兩邊


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


11#
發表於 13-4-16 01:42 |只看該作者

引用:雪藏,新鮮我都整過,2者差唔多味道,我無

原帖由 咖央 於 13-04-15 發表
雪藏,新鮮我都整過,2者差唔多味道,我無加水,洗好,拍扁,放入膠盒,醃料用醬油,糖,胡椒粉,攪一攪, ...





瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


12#
發表於 13-4-16 01:42 |只看該作者

引用:你試下用檸檬汁,鮮橙汁醃肉,汁會令肉類鬆

原帖由 幸福羊寶寶 於 13-04-16 發表
你試下用檸檬汁,鮮橙汁醃肉,汁會令肉類鬆軟架。天然好多。
失敗乃成功之母。加油。



...





水晶宮

積分: 50566


13#
發表於 13-4-16 03:07 |只看該作者
e160orange 發表於 13-4-15 23:23
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...
除咗醃法 / 唔同部位...

煎既方法都好緊要架....

如果用d唔夠力既電磁爐, 再加唔保溫既鑊, 煎到塊扒走晒肉汁的話...幾靚既扒都會乾巴巴的耶~~


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


14#
發表於 13-4-16 03:18 |只看該作者
e160orange 發表於 13-4-15 23:23
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...


試下先正常拍完 , 再正常調味醃豬扒幾粒鐘 ..... 之後,再後下罐"橙汁汽水" ...最少3小時 ... 再煎 , 應該淋滑了 .....


喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 13-4-16 06:08 |只看該作者
首先塊肉一定唔可以全瘦,唔係神仙難變。我會揀有少少肥肉部份,
最多食時切咗,有骨連住嘅又會好食D。用刀背拍下塊肉,
就咁豉油、米粉、水、蒜蓉、橄欖油搞勻後續塊醃好,放一陣至煎,
其中蒜頭同橄欖油都有令肉鬆軟作用,木瓜、菠蘿、檸檬都有酵素,
汁液都可以令肉變得鬆軟。薑汁都可以,不過醃太耐就會令肉變得稀爛。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


男爵府

積分: 6244


16#
發表於 13-4-16 08:54 |只看該作者

引用:雪藏,新鮮我都整過,2者差唔多味道,我無

原帖由 咖央 於 13-04-15 發表
雪藏,新鮮我都整過,2者差唔多味道,我無加水,洗好,拍扁,放入膠盒,醃料用醬油,糖,胡椒粉,攪一攪, ...
我都系咁整,ok啊


大宅

積分: 1343


17#
發表於 13-4-16 09:32 |只看該作者

引用:其實我已經有跟jm既教方法,係噤\"喂\"水比d

原帖由 e160orange 於 13-04-15 發表
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...
自從跟jm學咗餵生粉水方法之後,次次都ok呀。可能同豬扒質素有關,全瘦一定嚡,我鐘意有少少肥同骨。




子爵府

積分: 12224


18#
發表於 13-4-16 10:56 |只看該作者

回覆:點先可以戰勝煎豬扒?

我係係百記到買梅頭豬扒,亦都有狂拍塊豬扒,會唔會係我隻煎pan 唔好,真係要買隻staub?


水晶宮

積分: 50566


19#
發表於 13-4-16 11:25 |只看該作者
e160orange 發表於 13-4-16 10:56
我係係百記到買梅頭豬扒,亦都有狂拍塊豬扒,會唔會係我隻煎pan 唔好,真係要買隻staub?

...
煎 pan 要燒熱, 加點油後, 要再燒到油出煙 , 不過一般易潔唔可以接受高於 200度, 大約這溫度便要煎了 ~

煎時 : 先放一面, 待表面見到四周也開始變色 ( 開始熟到上來 ) , 這時反轉再煎45-60秒左右, 這面熟了可以再反一次 ( 有時會見到表面出血水, 所以反多次安全 d )

用筷子輕手插下, 如果易插入便熟了 ~

煎豬扒時不要經常反, 熟了可以反吓, 生的時候狂反會跑汁耶~~


珍珠宮

積分: 41839


20#
發表於 13-4-16 11:45 |只看該作者

引用:Quote:e160orange+發表於+13-4-16+10:56+我

原帖由 tammy2008 於 13-04-16 發表
煎 pan 要燒熱, 加點油後, 要再燒到油出煙 , 不過一般易潔唔可以接受高於 200度, 大約這溫度便要煎了 ~

煎 ...
對啊。我用的是大陸黑鐵鑊。我的做法是大火燒熱油,見到少少煙,較中火,放入豬扒。豬扒見到少少裙邊見白色(熟熟哋)就反轉。不要經常反來反去。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo