懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1661


1#
發表於 13-4-16 00:15 |只看該作者
就黎32週,星期五照左有4lb1中碼,奶奶話細,話邊個邊個親戚個b大一星期,又話我懶,吾煮飯出街食,我晚晚瞓得差,腰骨又痛,点煮wo我根本有心無力,巳心情差,聽完更差


大宅

積分: 4232


2#
發表於 13-4-16 00:22 |只看該作者

回覆:奶奶話我個b細,吾開心

由佢講 我朋友個個出世得5磅 而家8個月 成廿磅啦 健康就得 輕重冇所謂 加油


男爵府

積分: 7694


3#
發表於 13-4-16 00:33 |只看該作者
你冇接同佢講:'醫生'話係中碼bb ,特別係醫生講,唔係你話細碼就係,如果你諗住順產的話,中碼bb 已經好夠了,大碼b自己生得較辛苦


大宅

積分: 1409


4#
發表於 13-4-16 00:34 |只看該作者

引用:就黎32週,星期五照左有4lb1中碼,奶奶話細

原帖由 jacjac0713 於 13-04-16 發表
就黎32週,星期五照左有4lb1中碼,奶奶話細,話邊個邊個親戚個b大一星期,又話我懶,吾煮飯出街食,我晚晚 ...
唔使理人,最緊要你同BB都健康!理得佢細定大,醫生話正常就無問題!





大宅

積分: 1661


5#
發表於 13-4-16 00:34 |只看該作者

回覆:begoodtome 的帖子

多謝你嘅鼓勵


大宅

積分: 1661


6#
發表於 13-4-16 00:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jacjac0713+於+13-04-16+發表

原帖由 hippohk2001 於 13-04-16 發表
唔使理人,最緊要你同BB都健康!理得佢細定大,醫生話正常就無問題!
知道,多謝你


大宅

積分: 4232


7#
發表於 13-4-16 00:48 |只看該作者

回覆:jacjac0713 的帖子

我個個一直都話大 個個估有8磅9磅 結果出黎得7磅幾 我有少少唔開心 但而家2個月 已經14磅 so what?佢地重得好快 比心機湊就得


男爵府

積分: 5210

2018復活節勳章


8#
發表於 13-4-16 00:51 |只看該作者

引用:就黎32週,星期五照左有4lb1中碼,奶奶話細

原帖由 jacjac0713 於 13-04-16 發表
就黎32週,星期五照左有4lb1中碼,奶奶話細,話邊個邊個親戚個b大一星期,又話我懶,吾煮飯出街食,我晚晚 ...
佢咁叻!你叫你奶奶陀一次做示範


禁止訪問

積分: 10676

陪月勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-4-16 00:55 |只看該作者

回覆:奶奶話我個b細,吾開心

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7594


10#
發表於 13-4-16 01:12 |只看該作者
32wk 有4pounds好好喎,到足月會有七碲幾!


伯爵府

積分: 15550

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


11#
發表於 13-4-16 01:22 |只看該作者
本帖最後由 kandyb 於 13-4-16 01:25 編輯
jacjac0713 發表於 13-4-16 00:15
就黎32週,星期五照左有4lb1中碼,奶奶話細,話邊個邊個親戚個b大一星期,又話我懶,吾煮飯出街食,我晚晚 ...

妳唔叫佢煮?其實媽媽同bb健康,生產順利就感恩了!
bb出世幾大件都冇關係,只反映妳陀佢時候大慨既狀情況,絕不唔代表將來長大會比人瘦或比人細粒,十磅bb長大後都唔會係姚明.
d老人家(其實好多媽媽都係咁諗)係咁架啦,死谷爛谷最好十幾磅bb出世就威盡啦,但係冇諗過咁係對媽媽生產好困難,好危險,同埋陀得好辛苦,何必?:;pppp:


大宅

積分: 4591


12#
發表於 13-4-16 01:30 |只看該作者

回覆:奶奶話我個b細,吾開心

使鬼理佢咩!


複式洋房

積分: 495


13#
發表於 13-4-16 02:16 |只看該作者
我99仲刻薄,我做sales日日返足9粒鐘,
尋晚食飯我叔仔問我而家返工企噤耐攰唔攰(我就嚟8個月),
我都未答,99即搶答:佢個肚噤細梗係唔辛苦啦!!
即場o嘴......


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


14#
發表於 13-4-16 02:36 |只看該作者

引用:就黎32週,星期五照左有4lb1中碼,奶奶話細

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1702


15#
發表於 13-4-16 08:27 |只看該作者

引用:我99仲刻薄,我做sales日日返足9粒鐘,尋晚食

原帖由 room928 於 13-04-16 發表
我99仲刻薄,我做sales日日返足9粒鐘,
尋晚食飯我叔仔問我而家返工企噤耐攰唔攰(我就嚟8個月),
我都未答,99 ...
搞錯!咁都有架




琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


16#
發表於 13-4-16 08:29 |只看該作者
唔駛理佢, 唔係大就好架嘛


大宅

積分: 2667


17#
發表於 13-4-16 08:32 |只看該作者

回覆:奶奶話我個b細,吾開心

32w有4lbs都差唔多啦,數字遊戲啫,最緊要媽咪同bb健康佢又唔係醫生,唔使理。。


大宅

積分: 1725


18#
發表於 13-4-16 08:39 |只看該作者

引用:就黎32週,星期五照左有4lb1中碼,奶奶話細

原帖由 jacjac0713 於 13-04-16 發表
就黎32週,星期五照左有4lb1中碼,奶奶話細,話邊個邊個親戚個b大一星期,又話我懶,吾煮飯出街食,我晚晚 ...
我都就32週呀仔4磅,我仲怕太大


大宅

積分: 2620


19#
發表於 13-4-16 08:49 |只看該作者

回覆:奶奶話我個b細,吾開心

唔好理佢,中碼B都不知幾正常,健康咪得囉,唔好俾佢影響你心情〜




大宅

積分: 1800


20#
發表於 13-4-16 09:13 |只看該作者

回覆:奶奶話我個b細,吾開心

我夠係喇,我生完喺手術室搬紧出黎時,佢係咁問我點解生得咁细,我褸到死


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo