立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 958
侯爵府
積分: 22869
大宅
積分: 3555
catfung 發表於 13-4-19 11:23 我二月去請賓, 而家批咗啦, 但agent話3月23日以後到港的賓全部都要香港僱主俾agent費, 即係5500佢地agent費 ...
就算海外果個來到,一陣一個星期同妳講唔撈,妳都無佢符喎,仲要出機票比佢走,真係請佢來旅行咩。現在請海外賓好冒險,轉用印印吧!
積分: 18
積分: 20453
原帖由 yandyca 於 13-04-20 發表 我用開果間,收得平,佢地又會跟進!!信得過~~
積分: 1375
原帖由 vevenuc 於 13-04-20 發表 似打手
原帖由 BabyWinky 於 13-04-20 發表 我都覺,加上佢淨係回覆請工人嘅帖啫,仲要係新會員
積分: 1406
積分: 2069
積分: 24931
積分: 1884
積分: 1261
珍珠宮
積分: 42543
HappyDay2008 發表於 13-4-19 12:05 就算海外果個來到,一陣一個星期同妳講唔撈,妳都無佢符喎,仲要出機票比佢走,真係請佢來旅行咩。現在請海外 ...
原帖由 Minnie2010 於 13-04-24 發表 印印會否都一樣,做一陣就辭職?請印印,是否海外比現成的好?
別墅
積分: 884
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy