2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   2


複式洋房

積分: 317


1#
發表於 13-4-25 00:03 |只看該作者
天氣開始轉熱啦~龍B仔好大汗牙而且又覺得佢著泳褲個樣好得意所以好想帶佢去觀唐新開既泳池游下水~有無媽媽會帶龍B去游水牙?或者已經有去……


大宅

積分: 3041


2#
發表於 13-4-25 08:12 |只看該作者
想啊,不過要小心,畢竟仲細抵抗差,我表姐上年帶1歲仔仔去泳池游水,飲左幾啖泳池水,返到屋企肚瀉左成個禮拜啊'


翡翠宮

積分: 87419


3#
發表於 13-4-25 08:58 |只看該作者

回覆:帶龍BB游水水解暑

我個人覺得好似太早喇,始終都未到夏天,bb又咁細,我諗住等bb一歲先,到時去迪迪尼酒店慶祝,去埋游水~~~


別墅

積分: 996


4#
發表於 13-4-25 10:44 |只看該作者

回覆:WINGHINBAMA 的帖子

去澳門酒店游左,香港去左沙灘玩沙了,好玩呀,無咩事呀



大宅

積分: 1032


5#
發表於 13-4-25 12:55 |只看該作者
用邊種水泡好呢?


大宅

積分: 1525


6#
發表於 13-4-25 15:11 |只看該作者

引用:用邊種水泡好呢?

原帖由 fishyee 於 13-04-25 發表
用邊種水泡好呢?
有專for bb用的....


別墅

積分: 996


7#
發表於 13-4-25 15:53 |只看該作者

回覆:fishyee 的帖子

用頸圈型


大宅

積分: 1225


8#
發表於 13-4-25 15:54 |只看該作者

回覆:fiona.s 的帖子

Where to find?




大宅

積分: 1525


9#
發表於 13-4-25 16:51 |只看該作者

引用:Where+to+find? +

原帖由 ml920 於 13-04-25 發表
Where to find?
淘~~like this


大宅

積分: 1525


10#
發表於 13-4-25 16:51 |只看該作者

回覆:帶龍BB游水水解暑


1366879871031.jpg


大宅

積分: 1225


11#
發表於 13-4-25 19:34 |只看該作者

回覆:carrie928 的帖子

Many thanks. Can u please send me the link?




複式洋房

積分: 127


12#
發表於 13-4-26 00:19 |只看該作者
回覆 ml920 的帖子

我帶咗幾次去會所, 無用水泡, 怕用慣咗第時難學游水...
而家逄星期六去YMCA游水PG~


大宅

積分: 1525


13#
發表於 13-4-26 16:34 |只看該作者

回覆:帶龍BB游水水解暑

上淘seach 宝宝水泡就有好多


複式洋房

積分: 317


14#
發表於 13-4-27 00:26 |只看該作者

回覆:帶龍BB游水水解暑

我仔仔前兩日去左游啦~
泳池唔比影相所以偷偷影底左仔仔的第一次!
1366993584312.jpg


複式洋房

積分: 317


15#
發表於 13-4-27 00:28 |只看該作者

引用:去澳門酒店游左,香港去左沙灘玩沙了,好玩

原帖由 fiona.s 於 13-04-25 發表
去澳門酒店游左,香港去左沙灘玩沙了,好玩呀,無咩事呀
去沙灘沖涼咪好唔方便?


別墅

積分: 996


16#
發表於 13-4-27 10:50 |只看該作者

回覆:WINGHINBAMA 的帖子

係架,帶多套衫,玩沙都係洗下手仔腳仔就算,玩水就真係帶好多野,又要帶粥帶茶點,好似搬屋咁


複式洋房

積分: 317


17#
發表於 13-4-27 11:30 |只看該作者

引用:想啊,不過要小心,畢竟仲細抵抗差,我表姐

原帖由 koalababie 於 13-04-25 發表
想啊,不過要小心,畢竟仲細抵抗差,我表姐上年帶1歲仔仔去泳池游水,飲左幾啖泳池水,返到屋企肚瀉左成個 ...
咁佢要大番D先再去牙~
可能凍親肚仔~


複式洋房

積分: 317


18#
發表於 13-4-27 11:31 |只看該作者

引用:係架,帶多套衫,玩沙都係洗下手仔腳仔就算

原帖由 fiona.s 於 13-04-27 發表
係架,帶多套衫,玩沙都係洗下手仔腳仔就算,玩水就真係帶好多野,又要帶粥帶茶點,好似搬屋咁

...
哈哈 所以我都唔敢去沙灘住~沖涼既水真係好凍


複式洋房

積分: 317


19#
發表於 13-4-27 11:32 |只看該作者

引用:我個人覺得好似太早喇,始終都未到夏天,bb

原帖由 小manman 於 13-04-25 發表
我個人覺得好似太早喇,始終都未到夏天,bb又咁細,我諗住等bb一歲先,到時去迪迪尼酒店慶祝,去埋游水~~ ...
過唔過夜牙?貴唔貴?


複式洋房

積分: 317


20#
發表於 13-4-27 11:33 |只看該作者

引用:用邊種水泡好呢?

原帖由 fishyee 於 13-04-25 發表
用邊種水泡好呢?
我post 左我仔仔用緊既頸圈
你去第二頁睇下啦~


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo