美容扮靚

跳至

首頁
12345...85

尾頁
   537


大宅

積分: 3032


1#
發表於 13-6-11 15:13 |只看該作者
本帖最後由 Catsan 於 13-7-10 18:04 編輯

各位請唔好再喺度問夾單,share運費 或 我有野g, 有無人有嘢買等字眼!
版主已出警告,如果大家想呢個post可以keep落去請幫幫手
另外多謝各Jm, 我呢排較忙,少睇post, 請大家幫幫手!
請大家善用pm功能~此post係集中討論用後感~唔係求夾單~

各位分享時請講明自己咩野skin type, 咁其他JM可因應自己skin type買~

最近見好多人都出Post問Whoo既野, 包括以前我自己在內~~
我自己都係o係呢度睇完feedback g左Whoo黎用

所以見有時有d問題每兩日又有JM想買Whoo黎試果時又問一樣既問題, 就想開個post習中討論~
因為我只係G左下面果D, 有D仲未開始用...所以俾唔到意見, 同埋如果我有錯, 各位JM請話我知~~

Thanks "vickylpy2", #21 & #22 有教學點去GMARKET買

我係外油內乾, T ZONE超油, 超敏感肌

美白系列:
chloe666 : 我用左一個月,D班真系淡左
po0987 : 試左啦三日美白膏啦較新既瘡印真係淡左!


拱辰享 雪系列 Whitening Skin Balancer
老實講, 我將佢當爽膚水咁用, 唔LUP, 好正

拱辰享 Whitening Intensive 美白膏
美白, 去班, 去印
近排有JM用黎擦眼去黑眼圈, 我自己都試緊...但未見功效

美白系列 step
JP908 : 美白膏(Whitening intensive)應該係用美白乳液前用,最後應該係用美白水分膏(Whitening Moisture Cream)。
全條美白line程序係:
Cleansing Foam
Brightening Gel
Balancer
Essence
Whitening Intensive
Lotion
Whitening Moisture Cream

我係gmarket買貨裝內附說明書講嘅!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=redirect&goto=findpost&ptid=7785880&pid=120558445&fromuid=945386

拱辰享 鹿茸面膜
*會發熱, 好多JM用秘貼打底, 再敷呢個MASK, 等佢發熱時, 秘貼精華深入皮膚
但都有JM話敷完後等毛孔擴張左再用秘貼會更哂收ruthccc : 鹿茸面膜...好用.....用完真係靚左......


秘貼:
Soon Hwan Essence 循環精華 (爽膚水前)
Ja Saeng Essence 自生精華 (爽膚水後) 好多JM話保濕好過循環
*聽JM講冇需要兩隻一齊用, 最多分開一早一晚用



明義享 綢緞膏 Sercet Court Cream
*敏感肌膚使用, 肌膚表面粗糙使用, 淡化消除痘印, 受損肌膚再生, 韓方中藥成份

明義享 萬能膏 All in One Cream

*去皺紋, 改善膚色, 增加肌膚彈性, 深入皮膚內部真皮層, 肌膚深層滋養, 肌膚回復新生

明義享 修護膏 Repair Cream
*過敏後迅速修復, 具鎮靜, 防敏, 消敏, 護理不當引起的皮膚受損或突發過敏, 淡化消除痘印

**明義享系列資料來自網上


天氣丹 華泫 Hwa Hyun Eye Cream
*Catrabbitc : 天氣丹ga華泫真係好正, 潤得黎唔笠
*Kathymamamei : 天氣丹華泫good good ,去到眼紋
*chitling17 : 我用華泫眼霜去眼紋都好好,淡了很多,已訂還幼,看看是否更好,現在等收貨!





以下係各JM報料~~
lok1229 : 還幼眼霜 去紋正

Corney619 : 另外晚上有時用華炫面霜,sleeping mask or All in one. 如果有痘痘時用Repair cream

tallgirl810 : 我用還幼眼霜,刮痧面膜,鹿茸面膜,美白精华,秘貼,水份精华,好正


小草王道 : 我第2晚用完黃色條line, 訓醒塊面都係無出油架, 塗個時都有少少lup既feel, 不過都好快吸收, 同埋我又開行冷氣 (我超怕熱)

omax : 拱辰享 In Yang Sleeping Repair - 另外你都可以試下佢隻sleeping mask.我之前用過一次,都唔錯架!第二朝皮膚好滑.不過衰在瞓瞓下會感覺到d mask出水唔會變乾.我鍾意側身瞓.所以搞到成晚都瞓得唔太好.可能我搽得多啩.............
拱辰享 Soo Yeon Essence - WHOO其中條LINE叫"水"佢既精華好正!主要係保濕! 水研那隻精華?我本身係中性偏油,但我覺得ok.唔太"笠"又保到濕.




chitling17 : 今日收到還幼眼霜,今晚用了一次,感覺ok,皮膚很快吸引了,不lup!


ruthccc : 我自己之前G左黃色個條LINE......精華..眼..面..都有....覺得都係有點笠....晚上用好點....
G左水系列......好用....無咁笠....合早上....夏天用......GOOD>.


greenblee : 水硏系列香味重,唔啱我用


大囗妹 : 黄色系列我用吾到、太香


dummkopf : 呢隻唔錯,可以攞黎按摩時用又可以當sleeping mask用,幾個fd用過都話正。http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=redirect&goto=findpost&ptid=7785880&pid=120538876&fromuid=945386


chitling17 : 報告下:我用還幼眼霜數日了,其實不lup,,沒有油脂粒,而且吸收很快,聞不到香料,效果感到比華玄更出色.有眼紋的jm,可以考慮試下無妨


tallgirl810
: Essential message mask 呢款係我至愛面膜,


chung816 : 率享成套,個洗面非常好,但面箱就立左啲,可能而家夏天,所以我訂左水試用
我剛用左鹿茸面膜,好正,full時好熱,之後變透明!而家洗左,上護膚品,好吸收



有好多JM話Y拍買還幼眼霜比GMARKET平, 但我唔知邊個seller, 大家可以自己去y拍搵


======================================


我自己最常訂呢間, 但佢d數量日日變, 學JM咁講, 日日好似睇股票咁睇佢
加上佢既delivery fee已經加到3000won了, 買滿30000won先有得free
就係我地呢班JM口中既黑店~~~呢間貨比較多款,但係佢既數量成日唔同,如果唔介意數量,係唔大問題。
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=242580286&pos_shop_cd=EN&pos_class_cd=90000004&pos_class_kind=T

其他JM推薦:
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=351751919



http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=244669654

http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=231253365

http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=129462991

我買左呢三間,出貨速度二至三日到到貨倉,但仲未收到,未知齊唔齊貨,但個數量一定抵過黑店好多,供各位參考~


鹿茸面膜 50包, 但量比較多
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=279507782

Whoo set裝
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=289978598&interest_group_no=10000

Whoo 鹿茸面膜貨
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=103524313&pos_shop_cd=RC&pos_class_cd=111111111&pos_class_kind=T



禁止訪問

積分: 14036


2#
發表於 13-6-11 15:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


3#
發表於 13-6-11 15:26 |只看該作者
天氣丹ga華泫真係好正, 潤得黎唔笠


男爵府

積分: 6487


4#
發表於 13-6-11 15:34 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Catsan+於+13-6-11+15:13+編輯

原帖由 Catsan 於 13-06-11 發表
本帖最後由 Catsan 於 13-6-11 15:20 編輯

最近見好多人都出Post問Whoo既野, 包括以前我自己在內~~:happ ...
全對。我自己都用緊以上的產品 美白line 用全set 鐘意佢吾立又其美白膏同美白精華好見效。祕貼現在日用循環晚用自生。另外晚上有時用華炫面霜,sleeping mask or
All in one. 如果有痘痘時用Repair cream





珍珠宮

積分: 44659

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 13-6-11 16:56 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區




大宅

積分: 1130


6#
發表於 13-6-11 18:37 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區

JM post link 裡面有好多唔同number, e.g. All in one cream 218. 但點先可以買到呢?試過click又唔得,有無人教下我呀


男爵府

積分: 6487


7#
發表於 13-6-11 19:24 |只看該作者

引用:JM+post+link+裡面有好多唔同number,+e.g.+

原帖由 beautyhar 於 13-06-11 發表
JM post link 裡面有好多唔同number, e.g. All in one cream 218. 但點先可以買到呢?試過click又唔得,有 ...
你想咩問係邊到買?




大宅

積分: 1126


8#
發表於 13-6-11 19:50 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區

天氣丹華泫good good ,去到眼紋


大宅

積分: 3032


9#
發表於 13-6-11 20:35 |只看該作者

引用:還幼眼霜+去紋正

原帖由 lok1229 於 13-06-11 發表
還幼眼霜 去紋正
我都聽講過,但好貴呀,7000幾won得兩粒


大宅

積分: 3032


10#
發表於 13-6-11 20:38 |只看該作者

引用:JM+post+link+裡面有好多唔同number,+e.g.+

原帖由 beautyhar 於 13-06-11 發表
JM post link 裡面有好多唔同number, e.g. All in one cream 218. 但點先可以買到呢?試過click又唔得,有 ...
買嗰間韓英對照果間,我果時都係上y拍搵個英文名再去g


大宅

積分: 1130


11#
發表於 13-6-11 20:57 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區

可以俾條link for :
All in one cream
自生秘貼
天氣丹eyecream, 精華,day cream

唔該呀!




男爵府

積分: 7166

玩具勳章 畀面勳章


12#
發表於 13-6-11 21:20 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區

好正呀 呢個post 開得好
其實大家所講gmarket中最受歡迎而且有英文版本既係呢間 入到english.gmarket.co.kr
去到best seller per country 就會見到架喇


男爵府

積分: 7166

玩具勳章 畀面勳章


13#
發表於 13-6-11 21:21 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區

唔記得post 相添
1370956972354.jpg


珍珠宮

積分: 32879


14#
發表於 13-6-11 22:30 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區

我都已經係whoo 粉絲了




複式洋房

積分: 368


15#
發表於 13-6-11 22:37 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區

敏感皮膚用唔用得?


大宅

積分: 3032


16#
發表於 13-6-11 23:26 |只看該作者

引用:好正呀+呢個post+開得好+其實大家所講gmark

原帖由 vickylpy2 於 13-06-11 發表
好正呀 呢個post 開得好
其實大家所講gmarket中最受歡迎而且有英文版本既係呢間 入到english.gmarket.co.k ...
yes!我都想post link其實,但又怕唔得


大宅

積分: 3032


17#
發表於 13-6-11 23:26 |只看該作者

引用:敏感皮膚用唔用得?

原帖由 Babydadaa 於 13-06-11 發表
敏感皮膚用唔用得?
我係敏感肌,暫時用whoo無敏感


子爵府

積分: 14431


18#
發表於 13-6-11 23:27 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區

未到30歲,但有超勁虎紋,咁用邊只好?


男爵府

積分: 6487


19#
發表於 13-6-11 23:51 |只看該作者

引用:未到30歲,但有超勁虎紋,咁用邊只好?

原帖由 mloved0210 於 13-06-11 發表
未到30歲,但有超勁虎紋,咁用邊只好?
試下去紋cream. 不過立D 可留晚上用




別墅

積分: 825


20#
發表於 13-6-11 23:59 |只看該作者
其實有幾多個系列?點分呢

首頁
12345...85

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo